Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Soort van laffe legalisering in Luxemburg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Soort van laffe legalisering in Luxemburg

    Korting op 420shop
    Vier plantjes mag je thuis houden...(vier...niet vijf...en zeker geen zes!!!)

    https://www.nu.nl/buitenland/6270036...-en-roken.html

    Ik vind dit altijd van die vreemde maatregelen, vier plantjes, bij vijf gaan we namelijk allemaal dood...maarja, zelfs hiermee lopen ze wel tien jaar voor op NL.

    Straks weer even een pallet wijn bestellen voor bij de Whisky.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...e_smiley69.gif

    #2
    Vier is ook meer dan genoeg voor eigen gebruik
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


      #3
      Takketoelli dat mag zo zijn maar toch raar dat de overheid je wel naar hartenlust laat zuipen? Want niemand die zegt 4 kratten bier is genoeg.
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Overheid??
        Zuipen doe je zelf. Advies is max 1 eenheid per dag geloof ik, al zeggen sommigen dat dat al teveel is. Kankerdingetje las ik laatst. Genoeg regeltjes wat betreft alcohol: leeftijd, promilage, verkoop.....

        Maar mee eens hoor, de sociale acceptatie is krom wat dat betreft. Ieder is zelf verantwoordelijk wat ie doet met zijn of haar lichaam, daar heeft geen overheid iets mee te maken. Nog niet in ieder geval, maar onvermijdelijk dat dat gaat gebeuren

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Ik drukte me onvolledig uit, de overheid ligt de drinker geen strobreed in de weg, maar de wietroker en drugsgebruiker wel en dat vind ik krom. Aangezien alcohol een van de meest schadelijke harddrugs is en dat overal verkrijgbaar is en iedereen aan het brouwen kan gaan.

      #4
      Hork toch wel,de wijn en speciaal bieren verdwijnen snel uit de supermarkt schappen binnen korte tijd, verder met en met word het helemaal uitgebannen,dan is er geen druppel meer te verkrijgen.

      Zelfde als met de sigaretten aan de gang is.
      dit gaat tevens nog veel tankstations de nek omdraaien ook.

      Precies wat ze willen,alles is al gepland.

      Onthoud een ding goed, in nederland leef je straks niet meer,maar word je geleefd

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Wijn en speciaalbieren zijn voorlopig nog goed vertegenwoordigd in de supermarkten i.t.t. chocolade. Als het moet brouw ik zelf wel iets hobbymatig want dat mag wel in Nederland i.t.t. wiet kweken.

      • NewNoobie
        NewNoobie commented
        Editing a comment
        Hebben ze in amerika al geprobeerd met de drooglegging.

        Werkt gewoon niet, alcohol is gewoon populairder

      #5
      Hork ind, in nl mag nog wel meer wat onmenselijk is,maar pas op als je een plantje uit de natuur kweekt dan is de hell los

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Het is voor Nederland maar een geluk dat we niet kunnen kiezen waar we geboren worden.

      #6
      Ind Hork jij snapt het.

      Comment


        #7
        4 of 5 maakt niks uit loopt altijd uit de handals ze weten dat je er 4 of 5 heb en ze vonden dat goed,hoef je ze daarna nooit meer binnen te laten
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


          #8
          Zijn dat er 4 per persoon? Of per huis? Kwestie dat ik zou verhuizen of niet ....

          Comment

          Bezig...
          X