Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afghanen vervangen papaver door cannabis

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Afghanen vervangen papaver door cannabis

    Korting op 420shop
    Woensdag 28 november 2007 - KABUL - In de Noord-Afghaanse provincie Balkh behoort de papaverteelt tot het verleden, een wapenfeit in de strijd tegen de productie van opium dat zowel door Afghaanse als buitenlandse bronnen is aangehaald. Maar cannabisplanten gedijen er ook uitstekend en reiken tot een hoogte van wel drie meter.

    Veel Afghaanse boeren zijn overgestapt op de verbouw van marihuana - net zo winstgevend als opium, maar gevrijwaard van de felle jacht die de Afghaanse overheid onder internationale druk heeft geopend op de papaverteelt.

    Dit jaar is de teelt van cannabis in Afghanistan met 40 procent gestegen tot zeventigduizend hectare, zo blijkt uit een rapport van het VN-Bureau voor Drugs en Misdaad.

    Grtz

    #2

    Comment


      #3
      Re: Afghanen vervangen papaver door cannabis

      ik weet al waar ik volgend jaar op reis ga...

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: Afghanen vervangen papaver door cannabis

          Langs de ene kant vind ik het goed dat ze cannabis kweken, maar langs de andere kant niet als je weet dat het geld dat ze eruit gaan halen gebruikt zal worden door de Taliban om anderen van het leven te roven.
          Ik heb hier zo een dubbel gevoel bij....

          Grtz
          Skannabis

          Comment


            #6
            Re: Afghanen vervangen papaver door cannabis

            Ja inderdaad, maar beter dan papaver altijd nog...
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment

            Bezig...
            X