Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beperkte vergunning van vijf jaar voor coffeeshops mocht toch wel(uitspraak)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beperkte vergunning van vijf jaar voor coffeeshops mocht toch wel(uitspraak)

    Korting op 420shop
    Terwijl de rest van de wereld versoepeld en legaliseert,hebben ze nu weer een in nl een niew slachtoffer en gaat de War on Drugs gewoon lekker door.

    Twee coffeeshops kregen een vergunning voor vijf jaar, terwijl de shops die voor onbepaalde tijd wilden.

    #2
    De overheid duldt geen concurrentie..

    Comment


      #3
      In Nederland kun je op je zestiende een geslachtsoperatie ondergaan maar wee je gebeente dat een volwassene zich inlaat met wiet! Het is een gestoord kutland en ik ben er wel klaar mee eigenlijk.
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Als we de stroom- en gasprijzen van daar nou ook eens importeren is er nog iets positiefs aan. Dan kun je goedkoop wegrijden met genoeg wiet in de auto!

      • Babz
        Babz commented
        Editing a comment
        Maar dat kan natuurlijk niet hé. Wij burgers mogen niet teveel vrijheid hebben, vinden de machthebbers niet zo leuk. 😉

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Nou ze kunnen gerust zijn Babz met de huidige benzineprijzen rijden we niet zo ver!

      #4
      Wij hebben hier in de plaats waar ik woon 3 stadsdelen.

      In 2 delen hebben we in elk deel 1 coffeeshop. Mensen die in het 3e deel wonen moeten een uur met de bus of minstens een half uur met de auto hun wiet halen.

      De gemeente geeft geen vergunning af voor een shop in het 3e deel. Elk jaar is er wel iemand die denkt een geschikte plek te hebben gevonden maar de vergunning word continue afgewezen.

      Waar het op slaat? Nergens op... gelukkig woon ik in de straat van een van de coffeeshops dus voor mij geen nood aan de man, maar voor de mensen in deel 3 is het echt al 20 jaar waardeloos.

      In deel 3 staan dan ook op elke hoek van de straat dealers.

      Nederland is helemaal naar de klote met al die regels
      ronde 3 - ronde 2 - ronde 1 < start

      Comment

      Bezig...
      X