Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alle coffeeshops moeten dicht

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Alle coffeeshops moeten dicht

Karl Marx zei ooit: "godsdienst is opium van het volk."
    Lenin zei ooit: "godsdienst is opium voor het volk."
    Alle kerken moeten dicht.
    Last edited by Xtreme; 19 July 2011, 18:24.

Comment

Als we toendertijd gewoon naar Marx hadden geluisterd dan hadden we het nou stukken beter voor elkaar

Comment

Hadden we dan beginnen bidden ipv blowen?
        Last edited by ceBep; 18 July 2011, 19:00. Reden: quote verwijderd, denk er ff om!

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Laat ze dan ook gelijk alle alcohol uit de schappen halen bij de winkels, want dat is een "harddrugs" omdat die op lijst 2 van de Opiumwet staat. Maar daar hoor je ze niet over omdat ze er lekker op verdienen.
            En daar heb je veel meer last van dan iemand die een plantje rookt.

Maar ik snap het wel waarom ze dat niet doen, want door alcohol krijg je ruzie's in kroegen, er wordt gevochten dan moet een ziekenwagen uitrijden(dus er wordt weer geld verdient), dan moet die geen voorkomen (brengt ook weer geld op) dan mag hij is dat 5* hotel gaan zitten wat ze hier een "gevangenis" noemen (leverd ook weer geld op).

Terwijl je van blowers totaal geen last heb in coffeshops, mensen worden er ruimdenkend van, dus dan kan de regering niet meer doen waar ze nu mee bezig zijn en dat leverd geen geld op.

En ben het volledig met Mathijs eens, dat blowers en onder andere de meeste nederlanders een zeer grote bek hebben wat er allemaal moet veranderen, maar als het puntje bij paaltje komt, iedereen weg is met de woorden: ach ja, je kan er toch niets aan doen..... Of je moet opstaan of je moet gewoon je muil houden!!!!

Waarom denk je dat al die allechtonen en criminelen naar NL komen??? het is een paradijs voor hun, ze worden op hun wenken bedient, krijgen alles, en mogen doen en laten waar ze zin in hebben. En daar moeten de PVDA en het CDA het van hebben, die geven hun de meeste stemmen.

Er wordt niets voor niets gezegd: De Partij Voor De Allechtoon, en Christen Dienen Alletonen.

Wij zijn het enige land in de wereld waarin de hoofdstad meer allechtonen wonen dan autotonen, dat moet ook al wat over nederland zeggen of niet????

Die klere allechtoon moet lekker naar zijn eigen land oprotten, maar dat doet hij niet, want dan wordt hij gelijk gelyncht door zijn eigen volk.

Dit land wordt geregeerd door NSB-ers en allechtonen, en dat moet eens afgelopen zijn.
            Maar dat gebeurd alleen als we met z'n alle opstaan.

Dat was het zelfde als met de EU, Mr. A. Hitler lacht zich een krul in zijn lul in zijn graf, want die heeft nu zijn zin, met dat 1 europa. Waarvoor hebben we eigelijk een WWII gehad?? Hebben ze dan echt niets geleerd?????

Comment

Volgens mij is het u regering die er zo'n zooitje van maakt met u toestemming. Op een forum je gal spugen over allochtonen lucht misschien wel op maar het draagt niets bij aan een oplossing.

Dus volgens u is het grote probleem de allochtone bevolking in Nederland? Wat zie je dan als oplossing?
              Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

hmz JD denk da je een paar vrij racistische oplossingen gaat krijgen nu
                Maar ergens hebbe ze wel gelijk... de Breda'se shops gerunt door NL-ers hebbe me nog nooit meer dan 5 gram verkocht...
                Er zijn er een paar andere daarentegen..
                En voor de andere... ga gwn zelf de politiek in dan?

Comment

Ik vind het eigenlijk een beetje jammer dat het gesprek nu op allochtonen uitdraait, want die hebben hier vrij weinig mee te maken.
                  Het is een gristenpartij die deze uitspraken doet, ik kan die kerel verder ook niet als Turk zien, ondanks de spectaculaire achternaam.

Verder is er heel makkelijk iets tegen te doen, gewoon de volgende keer allemaal cannabisvriendelijk gaan stemmen in plaats van je blind te staren op buitenlanderproblematiek. Er is maar een regeringstermijn nodig met een meerderheid die het achterdeurprobleem nu eens op wil lossen en het is voor elkaar. Ook al komt er een partijtje met een of twee zetels in het kabinet dat staat voor opheffing van het cannabisverbod, dat zou al genoeg zijn, maar dat is in het verleden al geprobeerd en toen bleef iedereen weer eens op zijn reet zitten.
                  Nee, nu zeiken op buitenlanders lost weinig op, je zult zelf van de luie reet af moeten komen om iets te laten veranderen. Dat kost meer moeite dan met een vinger naar een ander wijzen, dat is dan weer wel zo.

Comment

mathijs idd maar als belg gaan we ni moge kome meestemmen denk ik

Comment

geweldige oplossing alle shops sluiten dan lost het probleem zich vanzelf op

hoeveel subsidie heeft die janlul gekregen die dit bij elkaar heeft gezwetst
                      ....
                      In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

Jullie moeten me niet verkeerd begrijpen, ik heb niets tegen allochtonen, maar het is gewoon een feit dat je beter af bent als allochtoon of crimineel hier in NL.

En heb geen toestemming geven voor deze regering hoor, en ik heb ook niet gestemd op deze regering die er nu zit.
                        En wil wel de moeite nemen hoor om op te staan, maar zoals ik al eerder zei: Nederlanders hebben een grote bek en als het puntje bij paaltje komt dan roepen we met ze alle, je kan er toch niets aan doen.

En de politiek is wel meer dan alleen maar coffeshops hoor heren.

En wat beleeft van je JD om me met u aan te spreken

Comment

Voor de Belgen is het gewoon hetzelfde Kevin, jullie hebben een eigen land en daar kun je voor hetzelfde doel strijden. Jullie vinden het wel makkelijk om van het gedoogbeleid van NL mee te profiteren en zelf verder niets te doen om het beleid in jullie eigen land de goede kant op te krijgen.
                          Het maakt dus niet uit dat je hier niet mag stemmen, doe dat maar in je eigen land op een partij die vind dat het plantje niet verboden hoeft te zijn.

Comment

Er is in belgie geen enkele partij die ons gedoogbeleid wil kelderen...
                            + in belgie heerst geen democratie zoals in NL, hier kan je met 1/3 van de bevolking op 1 partij en nog 1/10 op een andere stemmen en dan zetten ze die 2 partijen gewoon aan de kant bij de regeringsvormingen... + wij hebben stemplicht dus gaan almaal netjes stemmen...
                            En profiteren van jullie beleid? dikke LOL jullie beleid is voor de helft gebaseert op het uitbuiten en geld stelen van de drugstoeristen!!!
                            dus noem het aub niet profiteren e!

Comment

Jammer dat dat binnenkort voorbij is,kevin.
                              Het halen van drugs uit Nederland voor de buitenlanders en tevens het uitbuiten van de toeristen....maar ja dan hoef je je geen zorgen meer te maken dat je bestolen wordt door een Nederlander

Mag/kun je binnenkort bestolen worden door een Belg, misschien????? Als je je wiet op de straathoek moet halen of zo.
                              Is dit beter??

Beetje nuance in je uitspraken kan geen kwaad.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eefenkevin View Post
                                Maar ergens hebbe ze wel gelijk... de Breda'se shops gerunt door NL-ers hebbe me nog nooit meer dan 5 gram verkocht...
                                Vroegah.. kreeg je bij de meeste shops wel 5 gram mee hoor

Toch denk ik dat de beste manier is: massale ongehoorzaamheid...
                                Overgrow the goverment zoals Marc Emery zegt.

Oorspronkelijk geplaatst door THC Dude View Post
                                En wat beleeft van je JD om me met u aan te spreken
                                Daar ben ik mee besmet door onze zuiderburen
                                Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Bezig...
                                X