Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

91 aanhoudingen in grote actie tegen hennepteelt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    91 aanhoudingen in grote actie tegen hennepteelt

    Korting op 420shop
    UPDATE Tijdens een grote landelijke actie tegen de georganiseerde hennepteelt zijn vandaag in totaal 91 arrestaties gepleegd. De politie rolde 127 hennepkwekerijen en drie drogerijen op, liet een woordvoerder van de Raad van Korpschefs weten.
    In totaal werden 37.300 planten en stekken in beslag genomen. Die vertegenwoordigen een straatwaarde van ongeveer 3 miljoen euro, aldus de politie.

    Tijdens de operatie nam de politie onder meer acht auto's en motoren, twee koopwoningen en 14 bedrijfspanden in beslag. Ook werden een vuurwapen, zeven nepvuurwapens, een ploertendoder en twee stroomstootwapens bij de doorzoekingen aangetroffen.

    Bij verschillende kwekerijen waren levensgevaarlijke situaties ontstaan. Die werden veroorzaakt door open elektriciteitsdraden en oververhitting van lampen, verduidelijkt de politie.

    Onschuld verloren
    AD.nl
    Last edited by Vadertje; 6 September 2011, 19:57.
    sigpic

    Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
    Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

    #2
    Re: 42 aanhoudingen in grote actie tegen hennepteelt

    lekker dan. Geef mij die 1.1 milj maar. de rest mogen ze houden .

    Ach ja het zal me jeuken als ze komen komen ze maar. Ik doen niks indirect illigaal en als ze dat wel vinden doen ze dat toch. heb er voor gekozen om het thuis neer te zetten dan moet ik ook de gevolgen nemen.
    Alleen begrijpelijk maar ook jammer als je het voor jezelf kweek ( vooral medisch gezien) en dan alles wordt ingenomen.
    Maja als ik het voor ut geld deed zou ik het zowiezo al niet thuis hebben staan met zoon hoeveelheid als 99 planten of meer.
    mijn moto is als je het doet voor de knaken doe het dan in een keer goed.
    ieder 't zijne.
    Kom maar op de Koffie staat klaar

    Comment

    Bezig...
    X