Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Softdrugs bij coffeeshop The Grass Company uitverkocht

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Softdrugs bij coffeeshop The Grass Company uitverkocht

    Korting op 420shop
    TILBURG - Coffeeshop The Grass Company verkoopt tot nader order ook geen softdrugs in de twee Tilburgse filialen.
    Vrijdag werd al bekend gemaakt dat de twee shops van The Grass Company in Den Bosch geen wiet meer verkopen. De wiet zou op zijn.


    Vorige week werd de bedrijfsvoorraad van The Grass Company in beslaggenomen. De politie deed een inval in een bedrijfspand aan de Rietveldenweg in Den Bosch. Daarbij werden acht kilo hennepproducten en 15.000 voorgedraaide joints in beslag genomen.

    Gesprek
    De eigenaar van de coffeeshops zegt nu geen voorraad meer te hebben. Hij wil een gesprek met de politie om te weten te komen of dit nieuw beleid is. Hij hoopt op bijval van andere coffeeshops in Brabant, maar in Den Bosch doen andere coffeeshops vooralsnog niet mee.

    Overmacht
    In een bericht op de website van The Grass Company stelt de directie dat er sprake is van 'pure overmacht'. De zaken blijven wel gewoon open voor gasten.

    bron

    #2
    Re: Softdrugs bij coffeeshop The Grass Company uitverkocht

    Spijtig,

    Gezellige zaak vriendelijk personeel.

    Comment


      #3
      Re: Softdrugs bij coffeeshop The Grass Company uitverkocht

      Wie rolt de joints voor de shop? Ik bedoel 15k ..
      sigpic

      Comment


        #4
        Re: Softdrugs bij coffeeshop The Grass Company uitverkocht

        zonde en idd haha met die voorgedraaide ben je wel eventjes bezig xd

        Comment


          #5
          Re: Softdrugs bij coffeeshop The Grass Company uitverkocht

          Echt spijtig!! Is een zeer aangename shop om in te chillen! en lekkere weed!
          Dikke G met een smoothie en dan een lekkere vette hamburger mmmmm.... good memories in the grass company
          Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
          A friend with Weed is a friend Indeed

          Comment


            #6
            Re: Softdrugs bij coffeeshop The Grass Company uitverkocht

            15000!?!? Nu hebben 6 40 jarige vrouwen voor niets rsi gekregen!
            En de futurola zal onderhand ook wel versleten zijn.

            Comment


              #7
              Re: Softdrugs bij coffeeshop The Grass Company uitverkocht

              de politie gaat te ver

              ze willen alle cofeeshops
              weg hebben

              Comment


                #8
                Re: Softdrugs bij coffeeshop The Grass Company uitverkocht

                wss cones met zo'n conesfiller maak je dr 75 in 1 keer op een minuutje of 5.....

                Comment


                  #9
                  Re: Softdrugs bij coffeeshop The Grass Company uitverkocht

                  Dat zou inderdaad goed mogelijk zijn, maar cones zijn toch veel duurder dan vloeitjes? Vooral als je er 15000 moet kopen.
                  Nu is het maar de vraag of dat opweegt tegen de kosten van diegenen die ze moeten draaien.
                  Last edited by ceBep; 17 September 2011, 20:59. Reden: onnodig quoten, dus verwijderd

                  Comment


                    #10
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      #11
                      Re: Softdrugs bij coffeeshop The Grass Company uitverkocht

                      in de voormiddag zijn er wel eens kalme momenten achter het loket, in de baron zaten ze altijd te stampen in de voormiddag
                      en in de sahara in BOZ vroeger zat er vanachter in een achterkamertje een bejaarde man ... wss in ruil voor zen dagelijks plakje maroc

                      Comment


                        #12
                        Re: Softdrugs bij coffeeshop The Grass Company uitverkocht

                        in die week dat ze dicht waren zijn er6 wiet taxis er bij ge komen in den bosch
                        ik ben er wel blij mee weer betaal bare wiet is wel fijner voor de grote blower
                        en als het slecht weer is hoef je ook de deur niet meer uit ze komen aan huis bezorgen
                        als ze blijven jagen op de kwekers en shops komen er binnenkort wel overal van die wiet taxi s
                        heeft iedereen er voordeel er van jammer voor de shop maar goedkoper voor de blowers haha

                        Comment


                          #13
                          Re: Softdrugs bij coffeeshop The Grass Company uitverkocht

                          Het verbaast me niet dat het gat in de markt wordt opgevuld - maar het verbaast me wel hoe snel dat gaat. Alsof de boefjes met hun wiet-taxis en straathandel erop staan te wachten. Als ze al kunnen wachten, want het idee van een wietpas is genoeg om de straathandel te laten opbloeien.

                          Ik ben falikant tegen de plannen van Opstelten, maar ondertussen zit ik wel te grinniken. Wat gaat die kerel nat met zijn stupide plannen.

                          Comment


                            #14

                            Comment


                              #15
                              Re: Softdrugs bij coffeeshop The Grass Company uitverkocht

                              Die taxi's blijf ik een raar fenomeen vinden, hoe regelen die gasten dat? Elke keer een ander telefoon nummer is niet handig met een grotere klantenkring en te lang hetzelfde nummer houden lijkt me niet slim in verband met de pakkans. Zonder daadwerkelijk gesprekken af te luisteren zou ik er met een maand zo enkele kunnen aanwijzen via bel gegevens. Maar langs de snelweg staan met een flitsteam brengt natuurlijk meer geld in het laatje (la-tje?)
                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

                              Comment

                              Bezig...
                              X