Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fransen boos om 'discriminatie' coffeeshops

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Fransen boos om 'discriminatie' coffeeshops

    Korting op 420shop

    Belgen en Duitsers worden nog wel toegelaten omdat deze 'buren' al tijden erg met Maastricht zijn verweven. Mensen van buiten die landen, worden per zaterdag geweerd.

    'Fascisme'
    'C'est le fascisme', wierp een boze Fransman de portier bij coffeeshop Easy Going aan de Hoenderstraat in de Limburgse hoofdstad toe, toen die hem de deur wees. Ook zeiden boze Fransen zich gediscrimineerd te voelen en beschuldigden zij de portiers van racisme.

    Bij twaalf andere coffeeshops was eenzelfde beeld zichtbaar. Verbaasde en teleurgestelde Fransen, die verwezen werden naar wel nog toegankelijke shops in Sittard, Heerlen en Roermond. Rasta Fari Boni, de enige coffeeshop in Maastricht die nog wel Fransen toelaat, profiteerde niet van het nieuwe verbod. 'We hebben geen extra toeloop', zei de eigenaresse.

    Criminele drugskoeriers
    sigpic

    Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
    Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

    #2
    Re: Fransen boos om 'discriminatie' coffeeshops

    Inderdaad, gouden handel nu voor de thuiskwekers. Net zoals in amserdam op de wallen waar ze ook iedereen aanspreken of je coke wilt kopen. Dit kan nu in maastricht ook. Wiet of hash kopen?

    Domste zet ooit. Nu krijg je nog meer overlast.

    Gr !

    Comment


      #3
      Re: Fransen boos om 'discriminatie' coffeeshops

      Dit was al een teken aan de wand....en toch houdt de regering stug vol dat er geen overlast van gaat komen.
      Zal mij benieuwen hoe dit uit gaat pakken op langere termijn en op welke manier de politiek hierop gaat reageren!

      Comment


        #4
        Re: Fransen boos om 'discriminatie' coffeeshops

        Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post
        Zal mij benieuwen hoe dit uit gaat pakken op langere termijn en op welke manier de politiek hierop gaat reageren!
        dit "experiment"wordt de blauwdruk voor alle grensgemeenten, negatieve effecten worden onder het tapijt geschoven, thuiskweek wordt nog strikter aangepakt en iedereen gaat slapen met het idee dat de "gevaarlijke drugsen" alweer een stukje verder van onze onschuldige kindertjes zijn geweerd.

        Ganjax for president!
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: Fransen boos om 'discriminatie' coffeeshops

          het wordt haast beangstigend de hoeveelheid domme & kortzichtige mensen die er tegenwoordig zijn.... allemaal schaapjes van de overheid.
          Niet bepaald een positieve spiraal waarin we zitten
          In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

          Comment


            #6
            Re: Fransen boos om 'discriminatie' coffeeshops

            Ja inderdaad Mito,

            Ik zou zeggen, DOE EENS NORMAAL MAN. Laat het zoals het was. Ik heb nooit problemen gehad in Maastricht. Die handje vol mensen die "drugs" of te wel snoepgoed komen halen geven echt niet de hoeveelheid overlast die er geschetst wordt. Ik ken een hoop andere mensen die veel meer overlast geven. Kom maar eens naar overvecht in Utrecht. Wanneer ik daar doorheen rijd dan zie ik altijd een bepaalt type mens door rood rijden. En dat is geen onzin. Hoe gevaarlijk is dat met al de spelende kinderen in de wijk.

            Gr Q

            Comment


              #7
              Re: Fransen boos om 'discriminatie' coffeeshops

              Nou, ik kan me echt niet voorstellen dat het beleid aan de grensgemeentes door gezet gaat worden als er zoveel overlast van komt...of wel?
              Ik snap het echt niet meer!

              Comment


                #8
                Re: Fransen boos om 'discriminatie' coffeeshops

                Inderdaad Vale, ik ga er ook vanuit dat het iets tijdelijks is. Zowiezo snap ik het niet. Steeds meer landen treden minder hard op tegen softdrugs en Nederland waar het nooit een probleem was wordt steeds strenger. Onbegrijpelijk.

                Comment


                  #9
                  Re: Fransen boos om 'discriminatie' coffeeshops

                  Zie hier het nu niet zo van, hoor wel vaak dat de Franstaligen vaak overlast veroorzaken maar voor een paar rotte appels ga je niet een heel land weigeren. Vooral als je vooraf weet welke gevolgen het gaat hebben. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik de reactie van de Fransen een beetje overdreven vinden. Het is een onhandige beslissing maar geen racisme. "Hij die zich in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, opzettelijk beledigend uitlaat over een groep mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging of hun hetero- of homoseksuele gerichtheid" Frans is geen ras of geaardheid. En facisme is het al zeker niet. Tegen de Fransen zou ik zeggen: Jammer dan, maar het waait wel over. Rij ondertussen gewoon 20min verder of ga naar die ene waar ze je niet weigeren.

                  Comment


                    #10
                    Re: Fransen boos om 'discriminatie' coffeeshops

                    Precies Vale, misschien komt er helemaal niet zoveel overlast als de koffieshop eigenaren schetsen ?
                    Die Fransen rijden gewoon naar het volgende dorp met een shop.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: Fransen boos om 'discriminatie' coffeeshops

                      Ik hoop dat die Fransen een deel van hun woede richten op hun eigen overheid in plaats van op onze coffeeshops.

                      Niet dat ons beleid zo geweldig is... Heeft de Efteling ook zo veel last van buitenlanders? Of is dat geen "overlast" maar "goed voor de economie"?

                      Comment


                        #12
                        Re: Fransen boos om 'discriminatie' coffeeshops

                        Ik hoop maar dat de regering snel inziet dat de wietpas niet gaat werken
                        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                        Comment


                          #13
                          Re: Fransen boos om 'discriminatie' coffeeshops

                          noord brabant en antwerpen een eigen staat oprichten!!! met de autonomie van de eilanden..
                          Alle geitewollesokkendragende boekweitthee drinkende haters en abnormaal conservatieve staatslieden en al dat uitschot (want waarom moeten wij ons de paria vinden? mss zijn wij wel net normaal?) kan lekker ergens anders alles naar de kloten draaien, bij ons enkel chille mensen welkom!!
                          of blijven in NL en B gewoon blindelings volgen en ons zuurverdiende centen afgeven!!.... choise is OURS!!

                          Comment


                            #14
                            Re: Fransen boos om 'discriminatie' coffeeshops

                            Oorspronkelijk geplaatst door Blani View Post
                            Heeft de Efteling ook zo veel last van buitenlanders? Of is dat geen "overlast" maar "goed voor de economie"?
                            Ja! dat denken wij van de sprookjesfiguren-bond nou ook! waarom wel fransen weren bij de coffeeshops en NIET in de efteling ?
                            weten jullie wel wat wij de hele tijd moeten doorstaan met die idioten ? met jullie trouwens ook, daar niet van...

                            -splut-

                            -deze reactie is overgenomen ivm volhardende platheid. wij eisen gelijke rust als in de grensgemeentes.
                            was getekend : holl bolle gijs---onleesbaar--
                            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                            Comment


                              #15
                              Re: Fransen boos om 'discriminatie' coffeeshops

                              ten 1e krijg de kots met jullie politiek, ten 2e lees ik hier thuiskwekers een goude handel, ja daar valt heel jd onder want iedereen kweekt hier zowat, ga nu maar eens uitleggen dat jij 5 a 10planten voor jezelf kweekt,de enige die jou op dat moment gelooft ben jezelf,
                              snappen jullie niet dat jullie ook hieronder komen te vallen in de ogen van de blauwe mannetjes en rechter,en alles eromheen
                              wat bereiken ze dat jullie nog harder worden gestraft

                              en ff serieus als fransen worden geweerd, WEER dan ook alle duitsers en belgen van nu af aan.
                              dat is ook geen nederland,of iedereen gelijk of allemaal niet worden geweerd.

                              STAFFORD

                              ---------- Post added at 02:04 ---------- Previous post was at 02:01 ----------

                              in NL en B gewoon blindelings volgen en ons zuurverdiende centen afgeven!!.... choise is OURS!![/QUOTE]

                              juist jullie snappen het

                              met deze nsb discrimenerede overheid.

                              ik ben me eigen overheid, en laat me door geen een van die afzetters, iets zeggen

                              Comment

                              Bezig...
                              X