Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

'Sterke wiet en hasj op lijst harddrugs'

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: 'Sterke wiet en hasj op lijst harddrugs'

    Als dit DE stap is richting de regulering van die wietteelt kan ik me er persoonlijk niet druk om maken maar is het eerder een stap de goede richting in.
    Als je "zware" wiet wilt kweken we het toch lekker zelf
    Wat ik mezelf wel afvraag mag er straks nog zaad verkocht worden van wietjes met een THC van meer als 15%?

    Comment


      #32
      Re: 'Sterke wiet en hasj op lijst harddrugs'

      zelf kweken + inderdaad verkoop van zaad met affichage +15% zal wel snel volgen welkom tot het criminele milieu allemaal...
      Kzal strax nog linkje posten naar webshop waar je allemaal de bijhorende AK of glock kan bestellen
      Bivakmutsen vindt je in de stock americain en panty's in de hema
      Indien ook handboeien gewenst zijn kan je die wel rippen van je wijkagent

      Comment


        #33
        Re: 'Sterke wiet en hasj op lijst harddrugs'

        15% THC heeft alleen betrekking op de gedroogde plantentoppen.
        Om een goede meting te kunnen doen moet ten eerste het vochtgehalte worden vastgesteld wat hetzelfde moet zijn bij elke meting. Dan moet er een definitie komen van wat er gemeten moet worden, m.a.w. welk gedeelte van de plant. Hier zie ik al problemen voor de wetgever, bepaalde bestanddelen van de plant bevatten meer THC dan andere. Zouden ze in deze wet spreken over gedroogde planttoppen, met of zonder zaad, met of zonder blad? Het is dan nog steeds heel makkelijk om hier onderuit te komen door toevoeging van deze door toppen die geen of weinig THC bevatten. Een onmogelijke situatie dus.
        Welke Dodo wil hier een wet van maken, dit zijn nou de bestuurders van ons land!

        THC gehalte kan allen maar gecontroleerd worden door gelegaliseerde kweek van rassen die minder THC bevatten.

        Comment


          #34
          Re: 'Sterke wiet en hasj op lijst harddrugs'

          Ik voorzie een markt voor THC spray...
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #35
            Re: 'Sterke wiet en hasj op lijst harddrugs'

            Dan kunnen alle kweekverslagen van veredelde wietjes ook wel verwijderd worden.
            't Is geen harddrugs forum toch..
            Of is dat weer teveel fantasie ?
            Last edited by QnQ; 10 October 2011, 12:13. Reden: schrijffout.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #36
              Re: 'Sterke wiet en hasj op lijst harddrugs'

              idd qnq dat bedoelde ik ook, maar ik probeerde het absurde daarvan duidelijk te maken...

              Comment

              Bezig...
              X