Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Laboratoria zijn klaar voor de coffeeshophouder

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Laboratoria zijn klaar voor de coffeeshophouder

    Als dit nou echt beleid gaat worden, dus verplichting op testen en in geval van te sterke wiet vernietiging of iets dergelijks ... tsja, dan gaat de gemiddelde inkoopsprijs omhoog (want die testen moeten ook betaald worden) en wordt de gemiddelde wiet minder goed. Meer voor minder en ook nog eens slechter.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #17
      Re: Laboratoria zijn klaar voor de coffeeshophouder

      Daarnaast is planten materiaal niet homogeen en al helemaal niet wanneer het verschillende bronnen en/of genotypen heeft. Je kan nog steeds de pech hebben dat de politie een topje pakt wat die grens overschrijd. Je hebt natuurlijk ook slimme agenten die het droog grut onder in het bakje pakken waar de THC haartjes op vallen en vervolgens de shop sluiten wegens harddrugs
      .
      Dit laat al zien dat het 15% een onmogelijk beleid is. Niet alle delen bevatten de zelfde percentage THC. Om een goede meting te kunnen doen moet dus een gemiddelde genomen worden. Als het OM wil bewijzen dat er meer dan 15% THC in zit dan zullen ze de hele partij in beslag moeten nemen, omdat planten nu eenmaal niet homogeen zijn. Ik zie dit beleid dan ook falen.
      Een plant is nou eenmaal een natuur product, je kan hier niet praten over vaste waarden actieve stoffen, zoals je wel zou kunnen doen bij bv een vloeibaar extract.

      Comment


        #18
        Re: Laboratoria zijn klaar voor de coffeeshophouder

        En toch wordt het er gewoon even doorgedouwd in Den Haag. Dit is gewoon om volgens willekeur coffeeshops te kunnen sluiten.
        Ze zoeken het maar uit straks met de vele straat en huisdealers, voor hun is het verschil tussen de verkoop van hard en softdrugs toch nihil.
        Eens kijken wat ze een paar jaar later vinden van deze domme zet.

        Comment


          #19
          Re: Laboratoria zijn klaar voor de coffeeshophouder

          We hebben een aanvulling nodig van het wetboek, de grondwet of de mensenrechten:

          Als er geen slachtoffers zijn en ook geen kans of slachtoffers, dan kan er geen sprake zijn van een misdrijf.

          Die tekst mag ook wel eens op het voorhoofd of achterwerk van wat politici getatoeerd worden. Zet ook maar 220 volt op de tatoeernaald om de boodschap lekker diep te laten doordringen.

          Comment


            #20
            Groet

            Comment


              #21
              Re: Laboratoria zijn klaar voor de coffeeshophouder

              alleen het verpakken en bestralen bij bedracon is zo duur

              Comment


                #22
                Re: Laboratoria zijn klaar voor de coffeeshophouder

                Ik geloof niet dat ze nu direct alle shops gaan controleren en sluiten. Het biedt justitie alleen maar een extra handvat om op te handhaven. Dus als ze de pik op een bepaalde shop hebben, zullen ze een extra argument hebben om deze te kunnen sluiten. Ik zeg niet dat het een goede regeling is, in tegendeel zelfs. Alleen denk ik dat er niet veel gebruik van zal worden gemaakt. Immers heeft Nederland toch niet voor niets een gedoogbeleid. Als ze echt de shops wilde sluiten, dan heffen ze gewoon het gedoogbesluit op. En blijkbaar willen ze dat ook niet. Dus ik heb voorlopig nog geen zorgen (heb ik zowiezo niet, want ik heb mijn eigen rokertje met lekker veel THC).

                Gr. JFF
                Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

                Comment


                  #23
                  Re: Laboratoria zijn klaar voor de coffeeshophouder

                  Laat ons gewoon zelf kweken. Het maakt mij niet uit of ik een hele dikke van 15% heb of een iets dunnere van 20%
                  Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

                  Comment

                  Bezig...
                  X