Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietpas: uitgelekte nota legt vele vingers op vele zere plekken

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Wietpas: uitgelekte nota legt vele vingers op vele zere plekken

    "Voorzitter, ehh... ik wou het even hebben over ehh... de prijs van de filtertipjes, okee? Het zit namelijk zo, dat die twee kwartjes kosten en dat was ook zo bij de gulden, dus ik dacht, van toen de euro ingevoerd werd was hetzelfde moment dat mijn knie dubbelklapte en ik wat meer ging drinken, wat eigenlijk niet goed was, maar ja... ehhh.... Waar hadden we het ook weer over?"

    Comment


      #17
      Re: Wietpas: uitgelekte nota legt vele vingers op vele zere plekken

      Ik ben bevriend geweest met een inmiddels overleden broodbezorger, die permanent stoned was. Hij was in loondienst bij zijn oom, die bakker was. Rooie Theo leefde dus min of meer van genadebrood. Veel gesprekken liepen als volgt: "un allefje bruun, das vuufennegentig cent". De klant betaalde met een gulden voor zijn halfje bruin. "Dan krieg j' un stuuver trug". "Ma 'kza ma vuuf cent teruggeve, das toch ook een stuuver?" Vervolgens stond Theo 5 minuten te gieren van de lach vanwege zijn spitsvondigheid.

      Comment


        #18
        Re: Wietpas: uitgelekte nota legt vele vingers op vele zere plekken

        Ik bracht een keer flessen terug voor een studentenkamp. Het totaal kwam op 98.50 gulden. Ik leg dus 1.50 op de toonbank en vraag om een briefje van honderd. "Nee" is het antwoord. "Dat kan de kassa niet aan".

        Ik laat de jongen dus rustig 98.50 uittellen, leg vervolgens mijn 1.50 erbij en vraag "Kan je misschien wisselen?" Ja hoor, dat kon. De hele stapel werd opnieuw geteld en weer in de kassa gestopt en ik kreeg mijn honderdje.

        Ik geloof niet eens dat die jongen stoned was...

        Comment

        Bezig...
        X