Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Woningoverval in Froombosch

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Woningoverval in Froombosch

    Oorspronkelijk geplaatst door Blani View Post
    Hebben jullie echt zulke vreselijke honden, of zeggen jullie dat alleen om het tuig af te schrikken? Ik zal me maar aansluiten.

    Ik heb een geimporteerde Ridgeback, uit Tanzania. Het beest is gefokt en getrained voor de leeuwenjacht. Daar is ze voor afgekeurd, omdat ze te fel was en weigerde haar prooi af te geven. Da's dus met leeuwen. Met andere honden of mensen is er niet eens een gevecht. Er wordt niet gegromd, geen lippen opgetrokken - het wordt gewoon vakkundig geslacht, in een tijd van seconden.
    Ik kan haar dus ook niet echt uitlaten. Ze woont in de kelder, bij mijn plantjes. Iedere avond om 19.00 uur gooi ik een stuk vlees-met-valium naar binnen. Een half uurtje later ligt ze dan op apegapen, zodat ik haar stront kan opruimen, mijn plantjes verzorgen en soms zelfs even de hond aanhalen. Wel voorzichtig blijven, want 1 snelle beweging, dan zijn 100 valiumpillen niet genoeg om je leven te redden.

    Schat van een hond verder, maar ja, ze heeft een beetje traumas volgens mij...

    Wie wil mijn plantjes water geven komend weekend?
    Ghahahahaha

    Comment


      #17
      Re: Woningoverval in Froombosch

      Hier kom je er ook niet zo snel in...
      Een zwarte labrador die bij het minste begint de oren recht te zetten met eerst een licht gegrom, eventueel met een waarschuwing geblaf erna en dan komt de kruising Duitse Herder/stafford pitbull even loeren en deze bijt als wij er niet zijn en je komt bij ons binnen.
      Zijn we er bij kun je gerust binnen zonder moeite, beschermt gewoon ons huisje als we er niet zijn of slapen.
      Verder gaan ze overal mee niet aangelijnd en hebben dan in niets interesse buiten hun baasjes.
      Echte schatjes als je maar van hun territorium blijft

      Is hier ook wel nodig volledig op de buiten, want blijkbaar zijn hier de laatste tijd veel inbraken, zelfs op klaarlichte dag

      Ben vorige week 2 nachten na elkaar mogen opstaan door onze honden die aansloegen, waarschijnlijk waren er dieven op onderzoek in de voortuin...
      Nu gelukkig weer rustig 's nachts rustig

      Comment

      Bezig...
      X