Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

NS start onderzoek naar blowende conducteurs

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    NS start onderzoek naar blowende conducteurs

    Korting op 420shop
    Conducteurs schijnen regelmatig een jointje te roken na hun dienst of in hun pauze in een coffeeshop vlakbij Amsterdam Centraal. Dat meldt een betrouwbare bron binnen de NS aan dagblad Spits.
    Coffeeshop FreeworldWerkstress
    De bron van het dagblad denkt dat de werkstress te maken heft met het roken van joints. 'Ik zie het steeds meer gebeuren. Maar dit is toch wel echt de verkeerde manier om die stress op te lossen,' zegt deze bron tegen de krant.

    Onderzoek
    De NS gaat een onderzoek starten, want 'er bestaat geen enkele reden om dit goed te keuren. Drugs- of alcoholgebruik is ten strengste verboden bij het spoorbedrijf. In de vrije tijd mag het wel, maar zeker niet in uniform.' (Redactie)
    sigpic

    Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
    Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

    #2
    Re: NS start onderzoek naar blowende conducteurs

    Zeer logisch en terecht. Zodra je je uniform aan hebt ben je een vertegenwoordiger van het bedrijf.

    Als je een joint wil roken of een biertje wil gaan drinken doe dit dan niet in uniform.

    Comment


      #3
      Re: NS start onderzoek naar blowende conducteurs

      Ben vertegenwoordiger van mn eigen bedrijf..
      Blowen is niet altijd geheel onverstandig, otherwise i'm dynamite...

      beter stikkie dan ritalin..

      Comment


        #4
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

        Comment


          #5
          Re: NS start onderzoek naar blowende conducteurs

          iedereen weet dat ook al het niet mag, je wel veroordeeld word op blowen. het is sowieso handig als niet iedereen weet dat je blowt, je toekomstige baas kan er misschien fel op tegen zijn, en je daarom niet aannemen... pas daarom altijd op, ook al ben je vrij.

          Comment


            #6
            Re: NS start onderzoek naar blowende conducteurs

            Je misdragen in uniform kan natuurlijk niet, maar 1 jointje of biertje drinken in je eigen tijd moet gewoon kunnen.

            Je leeft niet om te kunnen werken, maar je werkt om te kunnen leven.......

            Grtz.

            Comment


              #7
              Re: NS start onderzoek naar blowende conducteurs

              Werk en blowen net als alcohol vind ik ook niet kunnen. Daarbuiten is het niemands zorg.

              P.S
              Als ik vrij ben en ik wil een jay roken, daar heeft niemand iets mee te maken of zelfs maar iets tegen in te brengen... het is nog steeds mijn zaak!
              Dat sommige mensen zo bekrompen zijn en het veroordelen or what so ever is ook niet mijn probleem.

              Comment


                #8
                Re: NS start onderzoek naar blowende conducteurs

                aan de andere kant... zo'n machinist hoeft niet eens te sturen zeg pfff.. met dat schermpje tussendoor een beetje pokeren, ouwehoeren door de microfoon.. rotbaan, en nog rond de kerk ook. Dan moet je wel af en toe blowen, hell anders zou ik zo'n gast helemaal niet vertrouwen in weetikveelhoeveel ton staal
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #9
                  Re: NS start onderzoek naar blowende conducteurs

                  Stress... Das pas gevaarlijk..

                  Comment


                    #10
                    Re: NS start onderzoek naar blowende conducteurs

                    Een jointje of een biertje op/tijdens het werk vind ik niet kunnen. En dan denk ik enkel maar voor de veiligheid.
                    Maar als ik zondags mijn gras maai dan toch maar met een toeterke

                    Comment

                    Bezig...
                    X