Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Speurhond vindt wiet bij leerlingen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Speurhond vindt wiet bij leerlingen

    Korting op 420shop
    http://www.twentefm.nl/streeknieuws/...eerlingen.html

    #2
    Re: Speurhond vindt wiet bij leerlingen

    De leerlingen hadden tijd over om te blowen. De leraren waren toch aan het staken.

    Comment


      #3
      Re: Speurhond vindt wiet bij leerlingen

      Het is als een schim in te verte maar ik kan me nog een ver verleden herinneren waar mensen privacy hadden en het ondenkbaar was om die zonder wettige reden te schenden.

      Comment


        #4
        Re: Speurhond vindt wiet bij leerlingen

        volstrekt kansloze aktie, als ze al wat vinden kunnen ze nog niets doen. onaangekondigde raids op middelbare scholen... helden zijn het, ze verdienen een praalgraf
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: Speurhond vindt wiet bij leerlingen

          Die kids horen gewoon niet te blowen. Dat gaat niet samen met leren.
          Prima actie, zouden ze vaker moeten doen. Er zijn ook scholen met metaaldetector-poortjes. Daar zeurt toch ook niemand over ?
          Ze hebben inderdaad veel te veel vrije tijd. Ik zeg Upgraden alle scholen: 08:00 tot 17:00 lessen volgen en een flinke baal huiswerk mee.
          Scheelt een hoop rottigheid op straat ook.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Speurhond vindt wiet bij leerlingen

            16 en 17 jaar? dan mag je toch zoiezo geen wiet in bezit hebben? Of ben ik nou gek ?

            ---------- Post added at 23:34 ---------- Previous post was at 23:30 ----------

            Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post
            27-01-2012
            De leerlingen worden niet vervolgt voor de vondst van de wiet omdat bezit van kleine hoeveelheden softdrugs niet strafbaar is.
            Ik kan het verkeerd hebben maar minderjarige mogen toch zoiezo geen wiet in bezit hebben?

            Comment


              #7
              Re: Speurhond vindt wiet bij leerlingen

              als het dat maar is,
              in onze tijd was het op de laatste bank een gesnuif van jewelste en en had je geen woef nodig om de te ruiken dat er weed aanwezig was
              En dat ze de truc van het weggooien nimeer kennen vind ek ook al positief, als bij ons de deur openging en er kwam en petje binnen zag je heel der rugzakken vliegen

              Comment


                #8
                Re: Speurhond vindt wiet bij leerlingen

                Ik neem het vooral die hond kwalijk. Van schoolhoofden en blauwpetten kun je dit soort rattegedrag verwachten, maar die hond had een hogere ethische standaard moeten hebben.

                Wat de wet betreft: Minderjarigen mogen net zo min wiet hebben als meerderjarigen. Voor zover ik weet wordt het niet extra gedoogd voor volwassenen. De leeftijdsgrens bestaat alleen voor de shops, die niet aan minderjarigen mogen verkopen. Aan meerderjarigen natuurlijk eigenlijk ook niet, maar minder niet dan aan minderjarigen. Simpel, toch?

                Overigens ben ikzelf op mijn zestiende begonnen met blowen, en nooit meer gestopt. Mijn studieresultaten werden er niet slechter op, eerder beter. Voor mijn zestiende waren het vijven en zesjes, na mijn zestiende zevens tot negens. Nou mocht ik in datzelfde jaar een vakkenpakket kiezen, maar toch.

                Ik vind wel dat jeugdwiet minstens 1% CBD moet bevatten. Minder dan dat moest verboden zijn.

                Comment


                  #9
                  Re: Speurhond vindt wiet bij leerlingen

                  Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                  Ik zeg Upgraden alle scholen: 08:00 tot 17:00 lessen volgen en een flinke baal huiswerk mee.
                  de dienst penitentiair onderwijs ? Daar kweken we echt supermateriaal mee om straks het land aan door te geven... tis nu al bar en boos, voldoen aan de norm is de norm, echt ontwikkelen is een brug te ver. Niet verder denken dan je neus lang is, de rest regelt de overheid wel. Wanneer komen de verplichte dopingtesten op school ?
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment


                    #10
                    Re: Speurhond vindt wiet bij leerlingen

                    Q, je lijkt me een verschrikkelijke vader..
                    Met mooi keldertje. Dat dan weer wel..

                    Comment


                      #11
                      Re: Speurhond vindt wiet bij leerlingen

                      Mijn kinderen weten precies wat ze aan me hebben. Ik ben streng, maar altijd eerlijk.
                      Het klopt dat ik niet van de zesjescultuur hou. Je capaciteiten volledig benutten is niets mis mee.
                      Ik heb nooit op Balkje gestemd, maar zijn "Normen en waarden" sprak me wel erg aan.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: Speurhond vindt wiet bij leerlingen

                        De leerlingen worden niet vervolgt voor de vondst van de wiet omdat bezit van kleine hoeveelheden softdrugs niet strafbaar is.

                        De politie overweegt om de komende tijd vaker invallen te doen bij scholen om drugs op te sporen.

                        Comment


                          #13
                          Re: Speurhond vindt wiet bij leerlingen

                          Wanneer je mensen als criminelen behandeld moet je niet opkijken als ze criminelen worden.

                          In de westerse beschaving ben je onschuldig tot je schuld is bewezen en is je privacy gegarandeerd tot het aannemelijk is dat je een strafbaar feit hebt begaan.

                          Controle met drugs honden schend beide en dat de politie hier aan mee werkt is een schande.

                          Het probleem is dat het jongeren betreft en in de ogen van veel volwassenen hebben die zo veel rechten als een hond.

                          Als morgen een drugshond op je werk verschijnt dan schreeuwt iedereen moord en brand, toch is dit exact hetzelfde.

                          Comment


                            #14
                            Re: Speurhond vindt wiet bij leerlingen

                            Mwah...op je werk hoef je toch ook geen drugs bij je te hebben ?
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #15
                              Re: Speurhond vindt wiet bij leerlingen

                              Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                              Mwah...op je werk hoef je toch ook geen drugs bij je te hebben ?
                              Nee, maar je werkgever heeft er ook niets mee te maken met wat er nog in je zak zit.

                              Als je jouw gedachtengang zou doortrekken, zouden alle straten vol camera's staan,
                              want "enkel mensen die iets fout doen zijn daar tegen"



                              btw, het feit dat ze slechts 3 (drie!) personen hebben gevonden die iets van wiet bijhebben, toont aan dat deze actie totaal overbodig, volstrekt nutteloos en simpelweg belachelijk was, waarschijnlijk van een of andere katholieke school met een fossiliserende directeur dus..
                              Last edited by Shades of Green; 30 January 2012, 00:20.

                              Comment

                              Bezig...
                              X