Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

profiel thuiskweker

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    profiel thuiskweker

    Korting op 420shop
    Nu.nl : http://www.nu.nl/binnenland/2731853/...-geldnood.html


    Thuiskweker is vaak veertiger in geldnood

    Laatste update: 3 februari 2012 14:09 info


    ROTTERDAM - De gemiddelde, door de politie betrapte thuiskweker van hennep is een man van ongeveer 40 jaar oud, meestal met een betaalde baan en steeds vaker een koopwoning.

    Semizelfstandig

    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    #2
    Re: profiel thuiskweker

    De Taskforce hoopt dat een sociaal profiel van de thuiskweker helpt in de strijd tegen de thuisteelt.
    Dus op basis van dat profiel is iedere man van rond de 40 met een betaalde baan en koophuis potentieel verdacht van thuiskweken op grotere schaal.
    Toppie ! thumbsup.gif
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: profiel thuiskweker

      handig hoor, helemaal met de openbaarmaking van Facebooks data dadelijk. Select * from "bevolking" where age>40 and gender=male and house=owner
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: profiel thuiskweker

        Ik ken overigens veertigers zonder geldzorgen -in tegendeel zelfs- die ook kweken.

        Comment


          #5
          Re: profiel thuiskweker

          haha op naar de chirurg en verbouwen die handel haha dan maar weer 20 worden he

          Comment


            #6
            Re: profiel thuiskweker

            ROTTERDAM - De gemiddelde, door de thuiskweker betrapte politieagent met in beslag genomen hennep is een man van ongeveer 40 jaar oud, meestal met een pistool, met een door de belastinbetaler betaalde baan en steeds vaker een koopwoning.

            Dat staat in het onderzoeksrapport 'Politieagenten op zolder', dat de wereldwijde Taskforce Aanpak In beslagname van Hennep heeft laten opstellen. De Taskforce hoopt dat een sociaal profiel van de agent helpt in de strijd tegen de in beslagnames.

            Het onderzoek heeft bewijs boven water gebracht van direct in beslagname of directe dwang naar de straatdealer ten aanzien van de thuiskweker...

            Tja, wat moet je er nog van zeggen.....
            Last edited by ceBep; 3 February 2012, 18:39.

            Comment


              #7
              Re: profiel thuiskweker

              Dan zit ik Safe mijn man rook niet
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: profiel thuiskweker

                De gemiddelde, door de thuiskweker betrapte politieagent met in beslag genomen hennep is een man van ongeveer 40 jaar oud, meestal met een pistool, met een door de belastinbetaler betaalde baan en steeds vaker een koopwoning.

                Die zin laat zich wel erg leuk omdraaien:

                De gemiddelde politieagent die een thuiskweker betrapt is een man van ongeveer 40 jaar oud, meestal met een pistool, met een door de belastingbetaler betaalde baan en steeds vaker een koopwoning.

                Mag ik concluderen dat de meeste thuiskwekers politieagenten zijn?

                Comment


                  #9
                  Re: profiel thuiskweker

                  hilarisch weer dit allemaal

                  dat "door de belastingbetaler betaalde baan" had ik niet eens gespot (staat ook niet in het origineel volgens mij). nog 'n paar jaar als een gek kweken in elk geval, voor ik 40 ben
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment


                    #10
                    Re: profiel thuiskweker

                    Comment


                      #11
                      Re: profiel thuiskweker

                      profiel thuiskweker; ......eeeeeeh ff kijken...ja, jij hoort in dit hokje
                      Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                      Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                      Comment


                        #12
                        Re: profiel thuiskweker

                        Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                        Dan zit ik Safe mijn man rook niet
                        Dan snap je het niet.
                        Je man is bij voorbaat al mogelijk verdacht als hij aan het profiel voldoet: 40+ werk en koophuis.

                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Re: profiel thuiskweker

                          Thuiskweker is vaak veertiger in geldnood

                          sigpic

                          Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                          Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

                          Comment


                            #14
                            Re: profiel thuiskweker

                            ^^ OKeej, justitie pakt het geld en zoveel mogelijk bezittingen af van de 'grote' jongens.......

                            Wat gaat justitie doen dan met dat geld?
                            Word dat geld ook vernietigd zoals onze geliefde planten?
                            Lijkt me stug.
                            Nee justitie gaat dat geld zelf houden, zelf gebruiken. Dit geld wat voort komt uit 'drugs' kweken zoals ze dat zelf noemen. Drugmoney of niet, 't maakt deze bandieten niks uit.
                            Nee justitie gaat hier te werk als een ripper.

                            Zie hier corruptie en oplichterij van niveau op Hollandse bodem. Daarvoor hoeven we niet naar Oost-Europa hoor!
                            Last edited by WeedoHolic; 4 February 2012, 11:56.
                            Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                            Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                            Comment


                              #15
                              Re: profiel thuiskweker

                              Even voor de volledigheid: Hier staat het complete rapport Geldbomen op zolder. (pdf)
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              Bezig...
                              X