Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

profiel thuiskweker

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: profiel thuiskweker

    super Q! daar ga ik vanavond eens rustig op sudderen
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #17
      Re: profiel thuiskweker

      Ik ga het niet helemaal lezen: Uiteindelijk is het een fascistisch stuk flauwekul. Er staan wel wat grappige passages in. De "hobbykweker" heeft bijvoorbeeld een eigen hoofdstuk:
      Inderdaad: Wij ontkennen schade en nadeel. Alleen doen we dat niet als "neutralisatietechniek" of om afstand te doen, maar omdat er geen schade of nadeel is.

      Dan nog een hoop gelul over onze mentaliteit:
      Persoonlijk zou ik graag zien dat de overheid de mentaliteit van het volk volgt, en niet andersom. De overheid is toch een volksvertegenwoordiging? Of wiet kweken "maatschappelijk ongewenst" is maken we zelf wel uit. Wij zijn de maatschappij. Dat onze overheid geld, moeite en leugens gebruikt om ons een mentaliteit op te dringen vind ik schandalig en misdadig. Om de woorden van die "fraudemanager" maar eens even te verdraaien:
      "Er zou eenduidig beleid moeten zijn: dat het manipuleren van de volksopinie ongewenst en dus verboden is." Opsluiten dat tuig.
      Last edited by Blani; 4 February 2012, 13:33.

      Comment


        #18
        Re: profiel thuiskweker

        Juist Blani! Goed gesproken.

        Wiet kweken maatschappelijk ongewenst, ik vind dit een beetje rare samentrekking....

        Definitie van ongewenst:
        1) Interval 2) Kwalijk 3) Niet gewild 4) Niet graag gewild 5) Niet welgevallig 6) Niet welkom 7) Ongewild 8) Ongezond 9) Onwelgevallig 10) Onwelkom 11) Onwenselijk 12) Storend 13) Verkeerd

        Verboden staat er niet tussen, dat meneer het kweken niet past/aanstaat is een losstaand feit.

        Een uitspraak van een fraudemanager van een verzekeringsmaatschappij, een expert? Hopelijk heeft hij meer verstand van verzekeren, van sociale omgangsvormen heeft hij geen kaas gegeten.

        Comment


          #19
          Re: profiel thuiskweker

          Oorspronkelijk geplaatst door Blani View Post
          "Er zou eenduidig beleid moeten zijn: dat het manipuleren van de volksopinie ongewenst en dus verboden is." Opsluiten dat tuig.
          Hell Yeah! pek-en-veren, op het malieveld.. eieren gesponsord door de gemeentelijke kredietbank, dan ga ik nog doneren ook.

          die verzekeringsclubs blazen zichzelf nog wel op, 'tis nou alleen nog 'n kwestie van tijd en ze de kans laten
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #20
            Re: profiel thuiskweker

            Weet niet of goede vraag is maar gewapend das toch een zwaanske(lees grapje,geintje,lolletje)?

            Comment


              #21
              Re: profiel thuiskweker

              "Je hoeft eigenlijk ook niet zelf te kweken want het aanbod in de coffeeshops is goed en goedkoop."

              Hahahhahahahhahaha.
              Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

              Comment


                #22
                Re: profiel thuiskweker

                Wat duur is of goedkoop ligt voor een ieder anders, immers duur of goedkoop zijn relatieve begrippen. Onlangs was ik op het Damplein, met echtgenote. De kosten van 2 baguettes hawai, 2 jus d'orange en 2 espresso's bedroegen 28 euro. (terzijde: mijn vrouw moest plassen en het gebruik van het toilet kostte nog 1 euro extra). En dat eten zit binnen een half uur in je mik. Twee gram goede wiet kost evenveel, maar je doet er langer mee.

                Comment


                  #23
                  Re: profiel thuiskweker

                  Mja, maar 2 baguettes hawai, 2 jus en 2 espresso kostte 5 jaar geleden op de dam ook al 25 euro. Wiet €2-3/gr minder.
                  Maar je hebt idd gelijk, is relatief.
                  Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

                  Comment


                    #24
                    Re: profiel thuiskweker

                    Is ook vragen om genaaid te worden > iets consumeren op het Damplein. Ga je er een paar straatjes achter op zoek zit je beter, goedkoper en heb je minder last van de andere toeristen.
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      #25
                      Re: profiel thuiskweker

                      Elke gek heeft nu eenmaal zijn gebrek. Als ik in Rotterdam, Amsterdam of Den Haag ben ga ik steevast "Chinezen" bij Raden Mas. In Den Haag gebeurt dat altijd uit gemakzucht, het restaurant ligt tegenover het Circustheater. Mijn vrouw gaat liever naar Schlemmer, maar ik ontzie die taxirit altijd. Het is toch van de zotte, je zet je auto neer in een parkeergarage en laat je met de taxi heen en terug rijden.

                      Comment


                        #26
                        Re: profiel thuiskweker

                        heel dit onderzoek is bullshit in plaats van deze idiote onderzoeken
                        wat iedereen weet is dat legaal verkoop in de coffeeshop en illegale aanvoer om de shops te bevooraaden
                        gaat niet werken
                        zorg gewoon voor een goede oplossing
                        maak de kwekerijen legaal voor de bevoorading van de shops en volgens mijn zijn er zat mensen die er mee aan de slag willen
                        we zitten nu in 2012 in het buiten land wordt de cannabis wet makkelijker en in ons land wordt met man en politie macht
                        gestreden om alle kwekers te pakken terwijl verkoop gedoogd is raar land nederland

                        Comment

                        Bezig...
                        X