Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Breda haalt wiet zelf weg

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Breda haalt wiet zelf weg

    Korting op 420shop
    BREDA - De gemeentelijke dienst Afvalservice gaat zelf zorg dragen voor de ruiming van hennepkwekerijen die in de gemeente worden aangetroffen.
    Het Schoonmaakbedrijf Perfect uit Oosterhout had de klus graag aangenomen en kwam bij de offerte ook als laagste bieder uit de bus, maar de gemeente gaat toch niet met Perfect in zee.

    In het voorstel van burgemeester en wethouders aan de raad staat de reden: 'Dit bedrijf heeft aangegeven geen enkele garantie te kunnen geven omtrent de integriteit van het personeel. Zelfs een Verklaring Omtrent het Gedrag is niet mogelijk. Dit bedrijf is dus niet inzetbaar'.

    Volgens een woordvoerster van de gemeente heeft Breda allerminst willen suggereren dat er iets mis zou zijn met Perfect. "Bij het ruimen van hennepkwekerijen moet aan strengere eisen worden voldaan dan normaal", zegt een woordvoerster. "Het gaat om drugs en vaak zit daar de georganiseerde misdaad achter. In dat geval moet niet alleen van het bedrijf, maar ook van alle individuele medewerkers een verklaring van goed gedrag worden afgegeven. En dat was niet mogelijk."

    Directeur Mario van Etten van Perfect: "Het kost ontzettend veel tijd om die verklaringen te verkrijgen. Dat is geen kwestie van 'vandaag aanvragen en morgen is-ie binnen'. Ik heb te maken met een sterk wisselend personeelsbestand. Dat is in de hele schoonmaakbranche het geval. Dus voor mij is het niet mogelijk om voor al het personeel zo'n verklaring af te geven." Van Etten maakt geen bezwaar tegen de afwijzing.

    Bron
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2
    Haha, straks gaat een opkuisbedrijf lopen met de hele boel!
    Zou mij absoluut niets verbazen! Wat zou je zelf doen? :p
    Dat er opruimingen voetjes krijgen komt wel vaker voor denk ik. Soms wordt er zelfs uit het politiebureau wiet 'spoorloos' bevonden...

    Comment


      #3
      Ik had al bijna mijn C.V. afgegeven bij Schoonmaakbedrijf Perfect
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        hahaha dat gaan ze natuurlijk zelf oproken hahaha

        Comment


          #5
          Oosterhout.. verdomd da's nog in de buurt!
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment


            #6
            ik heb wel een bewijs van goed gedrag zal ik het dan maar gaan halen voor ze?

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
              Oosterhout.. verdomd da's nog in de buurt!
              Bij Breda ja er is nog een Oosterhout in het oosten dacht ik, maar dat is niet deze..
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #8
                Jeez, ik bedoel die in het oosten.. Maf.
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment


                  #9
                  Haha schoonmaak bedrijf perfect....
                  Die wagentjes zie ik hier in de buurt wel eens rijden ja..............jaaaaa dan zou ik daar ook snel gaan soliciteren.
                  NLX outdoor kweek 2011
                  Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                  De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                  Comment


                    #10
                    inderdaad soliciteren graantje meepikken
                    why drink and drive
                    when you can smoke and fly

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door loek1974 View Post
                      hahaha dat gaan ze natuurlijk zelf oproken hahaha

                      Comment

                      Bezig...
                      X