Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Invoering wietpas volgende maand is definitief

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Invoering wietpas volgende maand is definitief

    Korting op 420shop





    De invoering van de wietpas per 1 mei gaat definitief door.

    De Tweede Kamer verwierp dinsdagmiddag een motie waarin werd gevraagd om te stoppen met de invoering van de wietpas in het hele land. In plaats daarvan zouden gemeenten zelf kunnen beslissen of ze een wietpas willen invoeren. De motie werd alleen gesteund door de PvdA, SP, GroenLinks, D66 en de Partij voor de Dieren.
    Het is de bedoeling dat de wietpas ondermeer het drugstoerisme uit het buitenland tegengaat. Want alleen inwoners van een Nederlandse gemeente komen voor de pas in aanmerking
    sigpic

    Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
    Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

    #2
    Re: Invoering wietpas volgende maand is definitief

    Leve het drugsbeleid!
    Goed gedaan, met elkaar verder het criminele circuit in, bravo Opstelten en kornuiten!

    Comment


      #3
      Re: Invoering wietpas volgende maand is definitief

      Waar is Volkert als je hem nodig hebt??

      Comment


        #4
        Re: Invoering wietpas volgende maand is definitief

        Die Volkert zit nog te handkarren, maar mijn zegen heeft 'ie
        Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
        Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

        Comment


          #5
          Re: Invoering wietpas volgende maand is definitief

          ja in tilburg zijn de straatdealers al veel klanten aan het bij een schrapen, kga altijd naar coffeeshop toermalijn omdat dat een van de weinigen is die deftige kwaliteit levert kwam gistere avond toe had men inkoopjes gedaan toen ik terug naar de auto ging werd ik aangesproken door een man die had mn belgische nummerplaat gezien hij gaf me een kaartje met twee gsmnummers op en zei van ja in mei is het gedaan met de shops voor jullie maar als je goeie kwaliteit haze will hebben bel maar ik krijg het wel geregeld 225euro 25g en toen ging hij gwn verder, jaja de nederlandse regering is goed bezig moet ik zeggen geld uit hun eigen zakken halen en het rechtstreeks in het ondergronds milieu pompen


          Comment


            #6
            Re: Invoering wietpas volgende maand is definitief

            had die gozer een witte pet op?

            Comment


              #7
              Re: Invoering wietpas volgende maand is definitief

              De wietpas gaat uiteraard narigheid veroorzaken: straatdealers met niet alleen wiet op zak gaan gouden tijden beleven. Maar als er dan toch zo nodig passen moeten komen, waarom dan ook geen cafepas ingevoerd? Alle cafe's, disco's en slijterijen worden besloten clubs met een maximum ledental. Je mag maar van een club tegelijk lid zijn. Per dag mag je niet meer dan 3 drankjes kopen. Het alcoholpercentage mag niet boven de 5 % liggen. Zwaardere drankjes worden als harddrug aangemerkt.
              Een bordeelpas lijkt me ook het overwegen waard. Thuis neuken, wordt net als de thuisteelt verboden. Doe je dat toch, dan volgt ontneming van het wederrechtelijk verkregen voordeel -die bestaat uit de besparing door niet naar het bordeel te gaan- en uiteraard huisuitzetting. Net als de kweekapparatuur wordt de neukapparatuur verbeurd verklaard en vernietigd.
              Last edited by Xtreme; 10 April 2012, 18:13.

              Comment


                #8
                Re: Invoering wietpas volgende maand is definitief

                Comment


                  #9
                  Re: Invoering wietpas volgende maand is definitief

                  Xtreme voor jou reactie heb ik echt respect. mooi geschreven !
                  De nederlandse regering weet niet waar ze aan beginnen.
                  Ben op het moment te lam om er verder wat over te zeggen haha, dus ik laat het hier maar bij.

                  Groetjes LazyAssGrower

                  Comment


                    #10
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: Invoering wietpas volgende maand is definitief

                      Gvd QnQ, ga jij nou buigen??

                      Ik zweer bij de heilige groene planeet, en zal dus ook gvd niet meer onder die belachelijke 5 regel komen.. Als ik dan toch onderdeel van de heksenjacht moet zijn, zullen we het zinvol voor hem maken...
                      Sowiezo, op t moment dat ik de shop niet meer in kan, rest mij niks anders dan mn hobby's uit te breiden..

                      Tamme pleuris hollanders altijd, hadden gvd binnenhof moeten bestormen en Opstelten hoogst persoonlijk aan het torentje laten bungelen!

                      Stoor me wel vaker aan die" Je kan er toch niks aan veranderen" mentaliteit.. Tipisch Nederlands hoe we al onze rechten weggeven, kijk gvd eens naar een willekeurige grote stad, daar is weinig hollands meer aan in ieder geval..

                      Smookse

                      ---------- Post added at 10:20 ---------- Previous post was at 10:17 ----------

                      Grootste waanzin vind ik nog dat er pinautomaten staan in een gedoogd drugshol..
                      Kan iemand me dat uitleggen mischien??

                      Comment


                        #12
                        Re: Invoering wietpas volgende maand is definitief

                        ...Stoor me wel vaker aan die" Je kan er toch niks aan veranderen" mentaliteit...
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Re: Invoering wietpas volgende maand is definitief

                          Het is geen kwestie van buigen, flierefluiter, maar veeleer de rug recht houden. Ongeacht de kracht van de orkaan.

                          Laat de storm maar woeden,
                          ik word niet kwaad,
                          cannabis zal dit verhoeden,
                          mijn toeverlaat.
                          Last edited by Xtreme; 11 April 2012, 12:41.

                          Comment


                            #14
                            Re: Invoering wietpas volgende maand is definitief

                            Als het gaat om een kwalitatieve coffeeshop geef ik je volledig gelijk.
                            er bestaat geen betere shop als Toermelijn. Uitgebreide keuze en topkwaliteit.
                            Dit type van weed zal je zelden bij andere dealers vinden dus
                            vind ik het ook zeer kut dat wij belgen er binnenkort niet meer inmogen.


                            Groet
                            Gino
                            Last edited by ceBep; 22 April 2012, 23:36. Reden: dit type berichten kan resulteren tot een vroegtijdig einde op dit forum

                            Comment


                              #15
                              Hoor net dat het kabinet wellicht gaat vallen. Is dit ook voor nu einde van de wietpas??

                              Comment

                              Bezig...
                              X