Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Legalize It!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Legalize It!

    Korting op 420shop

    #2
    Mooi berichtje, dit weten we natuurlijk al jaren maar niemNd doet er iets aan
    ..

    Verstuurd via Tapatalk
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment


      #3
      Re: Legalize It!

      , spijtig genoeg.

      Comment


        #4
        Last edited by JiMBR0wsKi; 2 June 2012, 18:24.

        Comment


          #5
          Re: Legalize It!

          Ik denk eerlijk gezegd dat steeds meer mensen hun ogen zullen openen en dat het uiteindelijk legaal gaat worden.
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

          Comment


            #6
            Re: Legalize It!

            30 jaar gedogen heeft de ogen geopend voor velen. De meeste mensen in Nederland weten dat af en toe gebruik van cannabis weinig risico's kent. "Legalize it" word al 40 jaar oid geroepen. Toch gebeurd het maar niet sterker nog we gaan weer bergafwaarts met de tolerantie.
            Het ligt niet aan "de mensen" (als het gewone volk) hun ogen zijn al lang open en in Nederland dankzij een open drugsbeleid zien ze nog scherp ook, ze hebben er verstand genoeg van om hierin keuzes te maken.
            Jammer genoeg wordt het beleid niet bepaald door de mensen maar door de politiek en die is NIET eerlijk t.a.v cannabis.
            Sinds het gedoogbeleid in de portefeuille van justitie zit wordt het stukje bij beetje minder. Elk nieuws dat in het voordeel van de cannabisliefhebber is wordt door hen weggemoffeld.

            Zoals het rapport van het Asser instituut. (een advies orgaan voor de overheid op het gebied van wetgeving)
            Het 1e rapport had de vraag: kan de teelt gereguleerd worden binnen Europese wet en regelgeving?
            Antwoord: JA DAT KAN!!!!!
            Dat wilde de politiek (minister Donner CDA) niet weten, Frankrijk gaf veel kritiek Nederlandse politici werden krampachtig dus de vraag wordt veranderd. Het rapport wordt vernietigd!!
            De 2e vraag: Is er ruimte binnen het gedoogbeleid om de teelt te reguleren?
            Antwoord: NEE DAT KAN NIET!!
            En daar worden we nu mee om de oren geslagen. Ik weet ook niet welk belang hierbij speelt voor politici. Dat gaat boven mn pet.
            Ik hoop wel dat Poepzak gelijk gaat krijgen. Ondertussen doe ik ook gewoon waar IK zin in heb, F*ck em all!!

            Zo en genoeg geschreven ook
            Last edited by JiMBR0wsKi; 3 June 2012, 14:37.

            Comment


              #7
              Re: Legalize It!

              Zodoende noemt Alborosie (reggaeartiest) dit, waarin wij leven een 'nazi democracy'.
              Geef de man ongelijk.
              Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
              Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

              Comment


                #8
                Me nah go be a part of dis nazi democracy

                Verstuurd via Tapatalk
                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                Comment


                  #9
                  Re: Legalize It!

                  Poopzak snapt het
                  Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                  Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                  Comment


                    #10
                    Re: Legalize It!

                    http://dutchamazingnewsblog.wordpres...over-te-nemen/

                    Farmaceuticabedrijven proberen een legalisering zo fel mogelijk tegen te houden, omdat er voor hen verliezen te verwachten vallen
                    wanneer cannabis terug haar plaats in de maatschappij zou krijgen. Veel mensen zouden bij ziekte terugvallen op medicinale cannabis, indien
                    zij de keuze zouden krijgen. Het is jammer voor Big Pharma, maar eerlijk is eerlijk!
                    Kan het zijn dat we dezelfde liefde delen?

                    Comment

                    Bezig...
                    X