Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietpas schiet doel voorbij

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wietpas schiet doel voorbij

    Korting op 420shop
    za 07 jul 2012, 13:49 |

    'Wietpas' schiet doel voorbij

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/1...voorbij__.html

    #2
    Re: Wietpas schiet doel voorbij

    Hoe dan ook, die slavendrijvers in Den Haag blijven ontkennen dat het de criminaliteit in de hand werkt.
    Dat heeft weer allemaal te maken met 'gezichtsverlies'.

    En dat is best kwalijk; Het voorkomen van 'gezichtsverlies' staat altijd weer bovenaan de agenda van een politicus.
    Op zo'n punt handel je dus diep vanuit je eigen ego.
    Op zo'n punt handel je vanuit eigenbelang.
    Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
    Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

    Comment


      #3
      Re: Wietpas schiet doel voorbij

      Best wel kwalijk vind ik nogal een understatement maar goed dat vind ik van haast ieder besluit van dit kabinet. Ah joh de markt moet zich nu nog wat regelen dus is het logisch dat er onrust is. We hebben hier extra politie voor gekregen en we gaan dit hard aanpakken...aldus de rechtse Nederlandse politici.
      Nu moeten de shops een stuk van school verwijderd zijn, bescherming van onze "kwetsbare" jongeren wordt in hun beleid ingezet om deze maatregel door te drukken. Want ze zijn immers verantwoordelijk en voeren goed beleid. Dat zeggen ze zelf.

      Als dit doorgaat en over een aantal jaar meer jongeren problemen hebben met harddrugs, jongeren worden opgepakt omdat ze dealen al dan niet op een school dan...ja dan......
      is het de verantwoordelijkheid van de opvoeders en is het de verantwoordelijkheid van de scholen. Dat vind ik kwalijk!!
      In de rest van de wereld wordt het allemaal wat versoepeld en hier gaan ze terug in de tijd. Ergens in het midden zal het wel samen komen.

      Comment


        #4
        Re: Wietpas schiet doel voorbij

        En wat nog het aller stomste is, in 2013 word de wietpas in de rest van Nederland ingevoerd terwijl de resultaten van alle testen over we wietpas pas in 2014 worden vrijgegeven. Je zou verwachten dat de overheid eerst kijkt naar de resultaten van de al ingevoerde wietpas voordat je verder gaat met de rest van Nederland... maar kwa dat soort dingen is de regering echt van de pot gerukt

        Comment

        Bezig...
        X