Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16

    Comment


      #17
      Re: Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

      Welke mafkees gaat er nu bij nacht en ontij koplampen uit Porsches jatten, terwijl je voor hooguit 70 euro een HPI met vsa kunt kopen? Ik zou liever de hele auto jatten en laten omkatten. Van de opbrengst kun je een deftige kweekruimte inrichten. Maar ja, ik heb ook ooit mijn auto aangetroffen op blokken. De lichtgewicht siervelgen met brede pantoffels kon iemand anders kennelijk goed gebruiken. Dat soort jatwerk is meestal bedoeld om de eigen auto van de dief op te pimpen.

      Comment


        #18
        Re: Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

        mss mensen die weinig stroom wil gebruiken.
        want zo een koplamp gebruik 12v dat kun je laten werken met een acculader.

        Comment


          #19
          Re: Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

          Er is ook een grote groep mensen die nog te schraal is om maar een 10tje wiet te halen.
          Bij het pandjes huis naast de shop leveren ze de duurste dingen in voor een fractie van de prijs..
          Hier proberen ook nog mensen te kweken onder een bureaulamp etc dus ik denk dat de groep mensen
          die geen geld heeft voor een vsa en de rest nog best groot is.

          Comment


            #20
            Re: Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

            dat is wel een nasty tactiek maar wel slim bedacht , een pandjeshuis naast een coffeeshop

            Comment


              #21
              Re: Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

              Ik laat mijn Porsche in altijd met draaiende motor in de garage staan. Zo kan ik er overdag mee naar het werk en 's avonds de planten licht geven. Koolstof-filter hangt achter de auto, voor de uitlaatgassen.

              Heerlijk zo'n broodje aap.

              Comment


                #22
                Re: Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

                Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyHaze View Post
                dat is wel een nasty tactiek maar wel slim bedacht , een pandjeshuis naast een coffeeshop
                Inderdaad nasty, maar misschien ook wel tactisch: wellicht hopen de eigenaren dat de potheads dan op ten duur vergeten zijn dat zij iets in onderpand hadden daar haha.

                Ik denk overigens niet dat het 'de mensen die willen kweken maar geen geld voor een HPS setje hebben' zijn die dergelijke lampen jatten. Het is gewoon straattuig dat snel geld wil zien, volk dat ook gewoon een raam van een auto ingooid om er iets uit te halen of de autoradio te jatten.
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment


                  #23

                  Comment


                    #24
                    Re: Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

                    Het is ook een Telegraaf verhaal, wat je vaak met een korreltje zout moet nemen.

                    Comment


                      #25
                      Re: Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

                      Niet precies zo'n koplampunit maar wel dezelfde soort lichtbron ga ik deze week in een kweekhok gebruiken in combinatie met tneon groei/bloei, heb het al vaker gehoord dat de xenonlampen een prima spectrum uitstralen dus tijd om eens uit te proberen.

                      Toevallig heb ik zo'n Xenon-pilotkit ooit is achteraf ingebouwd, maar aftermarket inbouwen gaf hier een verkeerde lichtspreiding en gaat er nu dus uit. Leuk voor een projectje dus.



                      Edit voor TS: de Sunbright Halogeenlampen Saphir Blue is NIET de xenonlamp die in een porsche zit maar een neppe halogeenvariant. Er zitten standaard lampen van litronic in en als vervanger de normale Philips DS2 xenonlampen in Kleur 4300k.
                      Last edited by Obnox; 19 November 2012, 19:56.

                      Comment


                        #26
                        Re: Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

                        afbloeien doe je met franse koplampen

                        Comment


                          #27
                          Re: Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

                          klinkt wel grappig : porsche-lampen boven de wiet. Maar onwaarschijnlijk. Ze zullen wel een zo'n lowlife lampjatter in de kraag gevat hebben die toevallig ook een wietkwekerijtje had en voor de lol die lamp erboven heeft gehangen ofzo...

                          Als ik zo de specs van dat soort lampen een beetje doorscan is het geen serieuze kandidaat > ze geven gewoon heel veel licht. Efficientie en specifieke gebieden in het lichtspectrum "belichten" zijn niet de insteek geweest bij het ontwerp, da's later er wat bij gekomen. Voor de kweker is het juist de insteek om zoveel mogelijk licht specifiek in een bepaald spectrumgebied, en het liefst zo efficient mogelijk te krijgen. Er gaat -nog- niks boven hoge druk natrium. Xenon-lampen doen me een beetje voorkomen als onze manier van bevruchten(of het businessmodel achter folderverspreiding/spam/etc : spray & pray. Ze schijnen trouwens ook nogal gevaarlijk te zijn in het formaat wat men graag in de tentjes gebruikt... erg hoge druk dus explosiegevaar bij onzorgvuldig gebruik ! Om het maar niet oer de levensduur te hebben...

                          Ow voor ik het vergeet : als je hierdoor besluit die 911 uit begin 70er jaren weg te doen mag je hem hier wel voor de deur zetten ( > xtreme voor het omkatten, even 'n tesla leegroven voor motorvervangng en wat batterijgeknutsel, speakertje met elektronisch porschegeluid en GAAN
                          Last edited by moreweed; 19 November 2012, 20:15.
                          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                          Comment


                            #28
                            Re: Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

                            Haha, heb ik misschien nog wat nut voor die ouwe bak van me

                            Comment


                              #29
                              Re: Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

                              Ja, waxinelichtjes werken ook

                              Hou toch op mensen, dat werkt toch allemaal niet.
                              Al dat gerommel met met lampen welke niet voor de kweek zijn bedoeld is regelrecht onzin.
                              TL's, LED, spaarlampen, zonnebanken, koplampen: allemaal flauwekul.

                              Als je sirieus wilt kweken neem je een HPS en daarmee uit!

                              @moreweed & offtopic: toch mooi dat de snelste electrische auto is vernoemd naar meneer Tesla.
                              Zo heeft hij enigzins alsnog erkenning verkregen voor zijn vele uitvindingen waar de hele wereld concreet wat aan heeft gehad; wisselstroom, windturbines enz enz....
                              En ondanks dat heeft deze meneer geen enkele Nobelprijs ontvangen.

                              Hail Nikola Tesla!
                              Last edited by WeedoHolic; 3 December 2012, 01:37.
                              Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                              Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                              Comment


                                #30
                                Re: Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

                                hoeveel watt hebben de CARRERA GT lampen en hoe hoog boven de dames mogen die hangen
                                Wil je blowen, moet je het zelf growen

                                Comment

                                Bezig...
                                X