Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

    Dan zouden ze eventueel goed zijn voor in de groei, niet voor wietteelt dus; wiet krijg je er niet af zo
    Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
    Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

    Comment


      #47
      Re: Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

      zijn wel echte knallers ja, maar ze opereren onder veel hogere druk, hebben een kortere levensduur en zijn niet specifiek voor het voor wiet nuttige lichtspectrum

      Als noodgedwongen -en vol tevreden- buitenkweker adviseer ik natuurlijk uitsluitend wc-eend
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #48
        Re: Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

        Eerst dooie papagaaien, nou weer WC-eend... Zit je lekker je kerst weg te blowen, moreweed? Ik wel in ieder geval.

        Comment


          #49
          Re: Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

          Kweken onder mh gaat ook niet, xenon evenmin. Denk dat ik wel een behoorlijk idee heb waarover ik spreek.

          Comment


            #50
            Re: Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

            Okay, vond het al een vreemd verhaal wie zou lampen stelen...
            Ik zelf zou gewoon nieuwe ongebruikte lampen willen wat moet je met gebruikte autolampen
            maar ik begrijp nu niet, zijn ze nu geschikt voor alleen de groei of helemaal niet?

            Comment


              #51
              Re: Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

              Nu nog een topic over "kweken onder laserlicht" en het is compleet.
              Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

              Comment


                #52
                Re: Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

                Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                Kweken onder mh gaat ook niet, xenon evenmin. Denk dat ik wel een behoorlijk idee heb waarover ik spreek.
                Onder een Metal Halide gaat prima tijdens de vegetatieve fase. Hier tenminste dan.

                Comment


                  #53
                  Re: Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

                  ja het kan

                  nee het is niet de voorkeursopzet
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment


                    #54
                    Re: Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

                    Ik gebruik het woord kweken dan ook voor de hele cyclus. Ik groei zelf voor onder mh...

                    Comment


                      #55

                      Comment


                        #56
                        Re: Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

                        Okee, Xenon is misschien niet eerste keus... maar aan de andere kant: Ik heb gehoord van mafkezen die onder zonlicht kweken. Daar schijnen ze zelfs nog redelijke resultaten mee te halen. En zeg nou zelf: Als het zelfs kan onder zonlicht, dan moet het toch zeker onder Xenon kunnen? Alles liever dan die antieke waterstofbom.

                        Net zo min serieus: Xenon benadert zonlicht beter dan HPS, dus de bio/dynamisch/organisch/geitenwollensokkenkweker moet onmiddelijk van HPS overstappen naar Xenon.

                        Ikzelf volg de tip van Ayrton: Dure xenonlampen direct verkopen en van het geld HPS-wiet kopen in de shop.

                        Comment


                          #57
                          Re: Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

                          de erkende boomknuffelaar weet dan vast wel schoorvoetend te melden dat fotosynthese dermate belabberd is ingesteld op daglicht dat sterker op daglicht lijkende lampen als xenon het minder zullen gaan doen dan van die leuke 600 watt knotsen waarvan je ir-sensor meteen ploft
                          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                          Comment


                            #58
                            Re: Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

                            Evolutie is niet perfect. Was het wel perfect, dan konden wijzelf buiten overleven. Wij zijn net zo lang geevolueerd als de wietplant, maar ontneem ons onze kachel, kunstlicht, bed en gekookt voedsel en we overleven het niet. Waarom zou een wietplantje dan wel die rauwe buitenwereld moeten kunnen overleven?

                            Het bewijs: Het heeft evolutie 4.5 miljard jaar gekost om een plantje te ontwikkelen met 5% THC. Vervolgens hebben een paar kwekers met een HPS lamp dat percentage vervierdubbeld in amper 20 jaar. Dan is het toch duidelijk dat cannabis 4.5 miljard jaar heeft staan smachten om lekker HPS-licht?

                            Alleen voor boomknuffelaars is zonlicht "beter", omdat alles wat uit de natuur komt "beter" is. Zo is een frikandel "slecht" omdat 'ie "chemisch" is, maar een groene knolameniet is "goed", terwijl je er binnen 3 dagen aan dood gaat. Bij boomknuffelaars is "dood" soms blijkbaar beter dan "levend", en tsja, dan ben je uitgepraat.

                            Comment


                              #59
                              Re: Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

                              achja xenon,hps,gloeilampen,led of mijn part de burning sunnyshine , voor mij is het juist zo dat het het leuk maakt omdat iedere plant, iedere run, iedere kweker anders is en zo komt er telkens iets nieuw en iedereen doet het op zn eigen manier en ieder heeft zn eigen prioriteiten

                              Comment


                                #60
                                Re: Porsche koplamp geliefd bij dieven voor wietteelt!

                                ik ben dan ook zeer benieuwd waar de rest van de prioriteiten liggen bij degene die het niet kan laten porschekoplampen te gebruiken voor wietteelt...

                                mijn sympathie voor bomenknuffelaars groeit recht evenredig met de snelheid waarmee ze die handeling verrichten, en dan met name het eerste contact.
                                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                                Comment

                                Bezig...
                                X