Ik heb deze morgen in de krant gelezen dat er plannen op stapel staan om een wietsupermarkt in te richten op een bedrijventerrein in Maastricht, pal op de grens met Belgiƫ. Dit uiteraard om de huidige overlast te verminderen. In de supermarkt zouden 3 coffeeshops zijn en een loungeruimte met luchtafzuiging en dergelijke. Op 14 januari wordt er over gestemd.
De naam 'Le Phare' is voor het project gekozen en er moest een heuse vuurtoren met blauw licht op het dak komen, maar dit is wat te opzichtig bevonden en weer afgevoerd, alsook een drive-tru.
Het stond deze morgen gewoon in de papieren gazet, ik vind het raar dat ik er nog niets over terugvind op het net. (Wel goeie reclame voor de Morgen)
Iemand al iets meer gehoord/gelezen?
In ieder geval, als dit erdoor komt, dan kan heel het boeltje in Belgiƫ ook maar beter gedoogd worden.
De naam 'Le Phare' is voor het project gekozen en er moest een heuse vuurtoren met blauw licht op het dak komen, maar dit is wat te opzichtig bevonden en weer afgevoerd, alsook een drive-tru.
Het stond deze morgen gewoon in de papieren gazet, ik vind het raar dat ik er nog niets over terugvind op het net. (Wel goeie reclame voor de Morgen)
Iemand al iets meer gehoord/gelezen?
In ieder geval, als dit erdoor komt, dan kan heel het boeltje in Belgiƫ ook maar beter gedoogd worden.

Comment