Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietsupermarkt Maastricht

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wietsupermarkt Maastricht

    Korting op 420shop
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

    #2
    Re: Wietsupermarkt Maastricht

    ja heb er over gehoord dat de vuurtoren met blauw licht word vervangen door een schoorsteen met een dikke walm rook,,,

    Comment


      #3
      Re: Wietsupermarkt Maastricht

      In de morgen vind ik er niks over terug , wel in het belang van limburg...

      Comment


        #4
        Re: Wietsupermarkt Maastricht

        Maastricht wil wietsupermarkt buiten stadscentrum

        De stad Maastricht plant de bouw van een heuse wietsupermarkt pal op de grens met ons land. Op die manier wil men de overlast in het stadscentrum aanpakken en buitenlanders opnieuw toegang geven tot de Nederlandse 'wietmarkt'. In de supermarkt zullen drie coffeeshops worden ondergebracht.
        De bouwplannen liggen al geruime tijd op tafel en de drie coffeeshophouders die samen ongeveer vijf miljoen euro in het project investeren, hebben zelfs al bouwgrond gekocht even ten zuiden van de stad. De plannen werden ook al goedgekeurd door de gemeenteraad. Zo schrijft Het Nieuwsblad.
        Of de bouw van het complex effectief kan doorgaan, hangt af van de toekomst van de wietpas. De rechter beslist waarschijnlijk op 14 januari over de eventueel verdwijning van het bekritiseerde kaartje. Daarna moet ook de Raad van State nog een oordeel vellen.
        "Het belangrijkste is dat de wietpas verdwijnt", zegt mede-initiatiefnemer Stephan Korsten van coffeeshop Mississippi in de krant. "Belgen mogen niet meer gediscrimineerd worden".

        Bron Belang v Limburg

        Voila, toch nog op internet verschenen.
        Ondertussen is de 14de gepasseerd, ik ben benieuwd ...
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

        Comment


          #5
          Re: Wietsupermarkt Maastricht

          Lijkt me handig voor de gemeente, maar mij zien ze niet meer terug in Nederland... Toch bedankt aan Opstelten om me net dat tikkeltje meer motivatie te geven om men eigen kweekje te beginnen. Zonder die weedpas die dichter bij kwam destijds had ik de stap waarschijnlijk niet gezet... En hij had gelijk, ben veel beter en goedkoper af zonder de toerist uit te hangen....
          Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

          Comment


            #6
            Re: Wietsupermarkt Maastricht

            Nice

            Comment


              #7
              Re: Wietsupermarkt Maastricht

              Dat idee lag er al voor de invoering van de wietpas.

              De gemeente willen ism. coffeeshop-eigenaren kijken of de coffeeshops verplaatst kunnen worden buiten het centrum.
              Dat willen de coffee-shopeigenaren wel, maar de (parkeer-)overlast waarvoor ze moesten verhuizen is nu voorbij sinds invoering van de wietpas. Nu willen de coffeeshopeigenaren pas verhuizen als buitenlanders weer welkom zijn, want als dat niet gebeurd, kunnen de meeste coffeeshops net zo goed dicht.
              Waarom in Amsterdam lief zijn voor de buitenlanders en in Maastricht (ligt godverdomme naast het DRIELANDEN-punt) mogen de coffeeshops niet lief zijn. WTF

              Probleem is dat de huidige burgemeester niet meehelpt en niet luistert naar zijn eigen gemeenteraad en eigen bevolking. Dit stad loopt op dit moment tienduizenden euro's per maand mis aan parkeerkosten, boetes en Horeca klaagt ook over minder omzet. Maar VVD doet alsof zijn neus bloedt.

              Homo's wel toestaan, maar blowers zijn niet welkom Anno 2012... Flikker toch op!
              Last edited by Renhaze; 17 January 2013, 20:36.

              Comment

              Bezig...
              X