Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat doet een gram cannabis met een autobestuurder

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat doet een gram cannabis met een autobestuurder

    Korting op 420shop
    Bekijk het filmpje

    ================================================== ================

    In tegenstelling tot alcohol zijn de bestuurders van mening dat je na 1 gram wiet beter niet kunt rijden.
    en het kan je veel snelheidsboetes besparen

    #2
    Re: Wat doet een gram cannabis met een autobestuurder

    Dit is de eerste test die ik zie die naar hoeveelheden kijkt. Een derde gram in een pijp is nog okee; 0.6 gram wordt bedenkelijk; 1.0 gram is echt te veel.
    Neem nog een lekkere veiligheidsmarge, en zeg dat 0.1 gram okee is... dan kun je dus best een trekje van een joint meeroken voor je achter het stuur stapt.

    Ik zat hardop te lachen om die meid met 1 gram in haar lijf. "Nou mag ik een keer stoned rijden, nou ga ik er ook voor!"

    Comment


      #3
      Re: Wat doet een gram cannabis met een autobestuurder

      Realiteit hier is dat ze je tot 3 dagen na het roken van een joint je positief bent in hun speekseltest. Laat staan dat je de avond ervoor effe relaxed eentje gerookt hebt.

      Ridicuul natuurlijk maar wat kan je?

      mobile message

      Comment


        #4
        Re: Wat doet een gram cannabis met een autobestuurder

        De overheid moet je net zo benaderen als tornado's en aardbevingen. Je kan er niks tegen doen, dus je kan maar het beste leven alsof ze niet bestonden.

        Comment


          #5
          Re: Wat doet een gram cannabis met een autobestuurder

          Stel je hebt smorgens op weg naar je werk een ongeval. En je hebt de avond ervoor eentje gesmoord...zit je in de shit he. Das toch belachelijk?

          mobile message

          Comment


            #6
            Re: Wat doet een gram cannabis met een autobestuurder

            Je kunt toch zeggen dat je in Nederland op visite bent geweest en een jointje hebt gerookt? Dan ben je niet in overtreding geweest, lijkt me.

            Comment


              #7
              Re: Wat doet een gram cannabis met een autobestuurder

              het gaat niet om het buitenland renhaze het gaat erom dat wiet hetzelfde gezien word als rijden met alcohol ze hebben mooie speekseltesten ontwikkeld als ze ook maar een vermoede hebben dat je blowt ben je de l*l. Zoals gezegd door mede forumleden het is terug te vinden tot 3 dagen wie blowt er nou 3 dagen niet??? 9/10 die ik ken roken iedere dag waaronder ik dat zou beteken dat ik dus moet kiezen tussen werken of blowen uhh nee dus tot nu toe nergens last van gehad hier in de buurt..

              mja wekom in nederland wees blij dat je mag blowen tog haha

              Comment


                #8
                Re: Wat doet een gram cannabis met een autobestuurder

                Het wordt steeds meer de kop in gedrukt terwijl ze het in andere landen meer vrijgeven.
                Zo blij ben ik niet meer in NL.

                Ik blow iedere dag dus dan ben ik als beginnend bestuurd gelijk de ***/pineut zeker?
                Het zal niet lang duren voor ze het in NL ook gaan gebruiken (en volgens mij doen ze het al..)

                Ik ben al bezig met emigratieplannen, ergens ver weg..

                Comment


                  #9
                  Re: Wat doet een gram cannabis met een autobestuurder

                  Als ik dictator wordt, dan komen er speciale rijbewijzen voor drugs. Wil je met 1 gram heroine in je lijf autorijden? Dan moet je eerst examen doen met die hoeveelheid. Slaag je, dan wordt je rijbewijs voor uitgebreid met een goedkeuring tot 1 gram heroine. Hetzelfde met alle andere drugs.

                  De hoeveelheid "legaal zonder extra examen" ligt op 0.2 promille alcohol of de tegenwaarde van 0.1 gram wiet. De hoeveelheid van andere drugs wordt bepaald door wetenschappelijk onderzoek.

                  Dezelfde regels gaan gelden voor medicijnen.

                  Stem Blani!

                  Comment


                    #10
                    Re: Wat doet een gram cannabis met een autobestuurder

                    De auto's die gebruikt worden voor het Blani-rijbewijs zijn natuurlijk standaard voorzien van stapels airbags. Aan de buitenkant

                    k blijf wat hangen in het ouderwetse : "neem drugs, laat je rijden"
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      #11
                      Re: Wat doet een gram cannabis met een autobestuurder

                      Oorspronkelijk geplaatst door Blani View Post
                      De overheid moet je net zo benaderen als tornado's en aardbevingen. Je kan er niks tegen doen, dus je kan maar het beste leven alsof ze niet bestonden.
                      Mischien word het tijd voor een nieuwe overheid ?
                      Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                      Comment


                        #12
                        Re: Wat doet een gram cannabis met een autobestuurder

                        Als iets 3 dagen in je bloed zit, mogen ze de aanname niet doen dat je die joint 10 minuten geleden hebt gerookt.

                        Er zijn dagelijkse rokers waarbij het THC-gehalte vrijwel nooit meer uit het bloed gaat. Die mogen dus nooit meer rijden?

                        Comment


                          #13
                          Re: Wat doet een gram cannabis met een autobestuurder

                          Oorspronkelijk geplaatst door Renhaze View Post
                          Als iets 3 dagen in je bloed zit, mogen ze de aanname niet doen dat je die joint 10 minuten geleden hebt gerookt.

                          Er zijn dagelijkse rokers waarbij het THC-gehalte vrijwel nooit meer uit het bloed gaat. Die mogen dus nooit meer rijden?
                          Volgens de wet niet nee

                          mobile message

                          Comment


                            #14
                            Re: Wat doet een gram cannabis met een autobestuurder

                            Oorspronkelijk geplaatst door General View Post
                            Volgens de wet niet nee

                            mobile message
                            staat anders in de bijsluiter van bedrocan(medische cannabis) NIET dat ik niet meer mag rijden. er word echter wel geadviseerd om de eerste 10 dagen(als je nieuwe gebruiker bent) voorzichtig te zijn met het besturen van voertuigen en het bedienen van machines.
                            dus heb ik mijn medicijn en bijsluiter altijd bij me!
                            Last edited by Hennep; 22 February 2013, 14:05.
                            sigpic
                            Werkzaam in de medische groenvoorziening sedert '93

                            Comment


                              #15

                              Comment

                              Bezig...
                              X