Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Uruguay

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Uruguay

    Korting op 420shop
    Beste,

    ik vertrek vandaag naar Uruguay, aangezien het parlement daar wiet totaal legaal gemaakt heeft. Van het kweken, verkopen, distribueren etc.
    Wanneer gaat onze regering eens inzien dat die Zuid Amerikaanse landen zo gek nog niet zijn en nemen wij dit over!?

    Tot ziens en tot snel!

    #2
    Re: Uruguay

    Ja ik was vanochtend ook verbijsterd toen ik het hoorde. Tijd dat we hier in heel Europa ook eens gaan legaliseren. Hebben we tenminste een normale hobby en hebben de wouten meer tijd om echte boeven te gaan vangen. Nou dat wordt dan maar spaans of Portugees leren dan.

    Comment


      #3
      Re: Uruguay

      Geweldig.

      Daar kan Ivo nog een puntje aan zuigen.
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

      Comment


        #4
        Re: Uruguay

        Ff het stukje nieuws erbij:

        14 uur debatteren, that's all it takes, IVO!!!!!

        Comment


          #5
          Re: Uruguay

          Ja, ben benieuwd hoe zo een 14u vergadering er dan wel mag uitzien.

          Of was het mss de laatste 5min van de vergadering: "hey jongens, die wiet even legaliseren?"

          Comment


            #6
            Re: Uruguay

            we hebben een debatcultuur als het aankomt op regeren, onze regeringen zijn stuk voor stuk keien in het overleggen en uithollen van allerhande voor de hand liggende en lege voorstellen, vijf minuten politieke moed (.. hmmm waar heb ik dat nog gehoord) is alles wat er nodig is. uiteraard spreek ik dan eerst en vooral over het nederlandse beleid waarna ikzelf nog een jaar of tien zal wachten en verwachten tot onze heikneuters het ook doorhebben. wat Beginn zei deed me trouwens 'quick reply-en': de kunst van debatteren en overeenkomsten sluiten ligt echter in het hebben van een uiters sterke blaas, maag en een kop die zonder of met heel weinig slaap kan.. waarom duren die babbelsessies zo ontiegelijk lang? wel, de winnaars zijn zij die niet opgeven en ettelijke uren kunnen blijven doorgaan zonder verpinken en wegzinken in een diepe dagdroom. slaag je er niet in je gezeik op te houden of ligt die elvendertigste pitta op je maag, heb je last van een in diepe gedachten verzonken droompje dan ben je geheid de pineut, want het is op zulke momenten dat de finale overeenkomsten worden gepleegd. zij die het niet aankunnen maken het niet in de politiek, net zoals de kunst van het propaganderen, je weet wel die ellenlange kroegentochten voor een verkiezing met het oog op het binnenhalen der aangeschoten stemmen, is dat je nooit of te nimmer je pils leegdrinkt, je krijgt er zoizo een kwart vat van aangeboden, neem ze allemaal aan met een brede glimlach drink ze maximaal half leeg, zet ze vervolgens argeloos op de toog en ga verder met de volgende .. om maar te zeggen dat je steeds moet opletten, in politieke kringen zijn ze kei in het leggen van hinderlagen en de belangrijkste beslissingen vallen pas in de laatste minuten. (ober volgende aub)

            Comment


              #7
              Re: Uruguay

              En op die manier gaat de essentie van het debat verloren in de ellenlange discussies die kant nog wal raken....... daarom gaat het hier ook zo goed in Nederland

              Comment


                #8
                Re: Uruguay

                ik meende gisteren ergens opgevangen te hebben dat er protest vanuit de VN is op het besluit van Uruguay, daar dit internationale verdragen schendt. Bullshit natuurlijk, als een democratische (of andere) nationale regering besluit iets toe te laten moet de VN gewoon opzouten, stelletje smurfen.
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #9
                  Re: Uruguay

                  @El Guerillo: Uitstekende samenvatting van de politiek.

                  @Moreweed: Tja, die VN... Is dat niet een soort niet-katholiek vaticaan?

                  Comment


                    #10
                    VN.JPG
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      #11
                      Re: Uruguay

                      @Guerilliero daar vreesde ik al voor, goed verwoord

                      @Vale: "de essentie gaat verloren" is ook het eerste waar ik aan dacht

                      @moreweed steekt hij gelijk zijn rechtse middenvinger op.. pun pun

                      Comment

                      Bezig...
                      X