Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Politie Seattle deelt uit tijdens jaarlijks Hempfest

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Politie Seattle deelt uit tijdens jaarlijks Hempfest

    Korting op 420shop
    In Seattle wordt al sinds 1991 het jaarlijks Hempfest georganiseerd. Een 3-daags feestje onder potheads die gewoon naar muziek willen luisteren en debatten voeren. Kortom, wat je ook thuis onder vrienden doet als je stoned bent.
    Afgelopen weekend vond dit nog eens plaats, en de politie stond paraat. Niet om mensen te arresteren, neen, om chips uit te delen voor de komende munchies.
    AP_seattle_police_hempfest_doritos_jt_130817_16x9_992.jpg BR4vZ0bCQAE8pet.jpg

    Een mooi bewijs dat de maatschappij, zeker in bepaalde Amerikaanse staten, steeds opener komt te staan ten opzichte van marihuana en haar gebruikers. Voor alle zekerheid hebben ze er wel nog een do's en don'ts opgeplakt:
    BR6pqH2CYAEi5bE.jpg

    Lees verder: CNN
    "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

    #2
    Re: Politie Seattle deelt uit tijdens jaarlijks Hempfest

    Geweldig initiatief
    Ik had eigenlijk nooit verwacht dat ons lievelingskruid in the US of A (bepaalde staten nog maar) sneller zou worden geregulariseerd dan hier in Europa.
    Triest eigenlijk dat ze er daar op vooruit gaan en het hier steeds maar strenger wordt.


    Inderdaad een mooi voorbeeld voor de rest van de wereld, ook leuk dat ze de mensen voorlichten met een beetje gevoel voor humor en niet op een berispende toon.

    Comment


      #3
      Re: Politie Seattle deelt uit tijdens jaarlijks Hempfest

      Na 40 jaar leergeld geven en niet betuttelen werkt beter dan 40 jaar gedogen en dan verbieden, IVO!
      Ik vind het een mooi initiatief en ben voor deze keer pro-police!

      Comment


        #4
        Re: Politie Seattle deelt uit tijdens jaarlijks Hempfest

        vale ik begrijp een ding niet je bent belg,ivo heeft niks met jullie te maken.
        en ooit komt er een dag dat ze wakker worden in nederland.

        maar de slaapmutsen hier die roepen voor legalisatie begrijpen niet.
        dat hunzelf de hobbyisten de dupe worden ervan.

        de staat gaat staatskwekerijen opzetten, en dit is een mum van tijd en komt het door.
        en de kweker (hobyyist) die word vanaf dat moment nog harder bestraft!
        want het is staatsgeld

        Comment


          #5
          Re: Politie Seattle deelt uit tijdens jaarlijks Hempfest

          Vale een belg , waaaat hahhahahahahahahhahahahah

          Comment


            #6
            Re: Politie Seattle deelt uit tijdens jaarlijks Hempfest

            [QUOTE=stafford;389405]vale ik begrijp een ding niet je bent belg,ivo heeft niks met jullie te maken.
            en ooit komt er een dag dat ze wakker worden in nederland.

            maar de slaapmutsen hier die roepen voor legalisatie begrijpen niet.
            dat hunzelf de hobbyisten de dupe worden ervan.

            de staat gaat staatskwekerijen opzetten, en dit is een mum van tijd en komt het door.
            en de kweker (hobyyist) die word vanaf dat moment nog harder bestraft!
            want het is staatsgeld[ /QUOTE]


            Als de staat zich ergens mee bemoeit dan is het om regels op te leggen,belasting te heffen en om dat wat waar wij veel moeite voor doen weer af te romen.
            Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

            Comment


              #7
              Re: Politie Seattle deelt uit tijdens jaarlijks Hempfest

              Ooooh, Vale is een Belg ? !
              Dat verklaart..eh..

              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: Politie Seattle deelt uit tijdens jaarlijks Hempfest

                Best wel heerlijk OK, ik ben (jaja, Belg) ook al tegengehouden door de heren in het blauw en toch mijn wiet terug gehad. Ze zochten een inbreker, en hadden geen zin in papierwerk. Maar toch, ik heb zo't gevoel dat over 10 jaar de Amerikanen gaan lachen met die kortzichtige rechtse Europeanen. 't kan verkeren, zei Bredero.

                Overigens, als ze legalizeren, kan ik me moeilijk voorstellen dat ze te thuiskweek gaan verbieden Bovendien, staatskwekerijen zitten er niet in. De liberalen gaan meteen om privatisering schreeuwen. "Business opportunities" daarentegen...

                Comment


                  #9
                  Re: Politie Seattle deelt uit tijdens jaarlijks Hempfest

                  Haha ik heb ook al eens een keertje men wiet teruggekregen nadat ze het mee naar de combi hadden genomen ze deden een buurtonderzoek naar vandalisme
                  Gewoon heel vriendelijk gebleven, gezegd dat het van Nederland kwam en dat het niet meer dan 3 g per pers was.
                  Ze hadden er overigens niets uitgenomen, heel vriendelijke agenten

                  Comment


                    #10
                    Re: Politie Seattle deelt uit tijdens jaarlijks Hempfest

                    Stafford je zit al sinds 2009 op schaam je , Vale is echt geen BELG !!!!!! lezen !!!!!!!( wel leuk hoor , spug zo mijn koffie terug in het kopje) weet wel dat die belgen vaker wat over de schutting gooien !!hahahahaha

                    Comment


                      #11
                      Re: Politie Seattle deelt uit tijdens jaarlijks Hempfest

                      Lekker zakkie G.M.O. Doritos ... jumm jumm...

                      Comment


                        #12
                        Re: Politie Seattle deelt uit tijdens jaarlijks Hempfest

                        In mijn leven ben ik voor vele dingen uit gemaakt, ik doe Belg ff bij het rijtje. Thanks staff

                        Comment


                          #13
                          Re: Politie Seattle deelt uit tijdens jaarlijks Hempfest

                          ach ja Vale , lelijker zal je der in ieder geval nieT van worden he :d
                          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                          Comment


                            #14
                            Re: Politie Seattle deelt uit tijdens jaarlijks Hempfest

                            Oorspronkelijk geplaatst door MrLunk View Post
                            Lekker zakkie G.M.O. Doritos ... jumm jumm...
                            Inderdaad, mijn gedachten.
                            Ik vind het overigens hypocriet dat ze eerst een oorlog voeren tegen kwekers en gebruikers, en vervolgens die mensen die ze als uitschot behandelen gaan omkopen met geld wat uit hun eigen zakken komt.

                            Oorspronkelijk geplaatst door stafford View Post
                            vale ik begrijp een ding niet je bent belg,ivo heeft niks met jullie te maken.
                            en ooit komt er een dag dat ze wakker worden in nederland.

                            maar de slaapmutsen hier die roepen voor legalisatie begrijpen niet.
                            dat hunzelf de hobbyisten de dupe worden ervan.

                            de staat gaat staatskwekerijen opzetten, en dit is een mum van tijd en komt het door.
                            en de kweker (hobyyist) die word vanaf dat moment nog harder bestraft!
                            want het is staatsgeld
                            Sorry Staf maar het eerste deel van je comment slaat nergens op, naast dat je aanname dat vale een Belg is verkeerd is, beweer je ook nog eens dat belgen niets met Ivo te maken hebben.
                            Volgens mij zijn er een hele hoop belgen die door Ivo de afgelopen tijd een stuk verder moesten rijden voor hun wietje, of dat ze zelf begonnen zijn met kweken.

                            Met het 2e deel van je comment ben ik het wel eens. We moeten uitkijken dat legalisatie niet inhoud dat de staat niet alleen enkele grote commerciele partijen een vergunning geeft om te kweken.
                            En de kleine kweker vervolgens zwaarder bestraft zal worden.
                            Veel gestelde vragen over het forum

                            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                            Comment


                              #15
                              we multinationals die hierop springen en ketens uitbrengen.
                              Als je het als een recreatief iets beschouwd, dan blijven de coffeeshops in lokale handen. En een sterke lokale economie is in deze tijden van crisis wel handig Maar ik zie het in BE nog niet direct gebeuren.. Er zijn belangrijkere zaken, zoals hoeveel geld de Walen nu eigenlijk krijgen en of onze nieuwe koning zijn halfzus gaat erkennen.
                              "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

                              Comment

                              Bezig...
                              X