Hoe slecht is weed?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • beowulf
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 6495

    #31
    In da geval is wiet (puur) natuurlijk bijlange niet zo schadelijk. Voor die psychoses en paranoia moet ge naart schijnt ook vatbaar zijn. Maar iedereen kan wel zen lever kapotdrinken.
    Last edited by beowulf; 19 January 2009, 17:01.

    Comment

    • Unclesam
      Senior Stoner
      Member
      • Jan 2009
      • 28

      #32
      de meeste drugs zorgen vooral voor emotionele schade dat is vaak het probleem.
      Ik ben lekker, Kusje er op ? (K)

      Comment

      • westport
        Wicked Grower
        420 MemberLucky Member
        • Aug 2008
        • 3847

        #33
        Vind ik ook wel een goed argument
        grtz
        ps=beowulf niet iedereen zal ooit een psychose krijgen van te veel gebruik, het zijn eerder
        mensen die er aanleg voor hebben die het vlugger zullen krijgen, hopelijk blijven wij ervan gespaard!
        grtz
        Last edited by westport; 19 January 2009, 09:31.
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

        Comment

        • Unclesam
          Senior Stoner
          Member
          • Jan 2009
          • 28

          #34
          maar weet je wat het probleem is. Je ziet het niet aankomen. Voor je eigen idee ben je altijd nog heel normaal terwijl er voor de buitenwereld overduidelijk bewijs is dat diegene die aan psychische schade lijd.

          Maar net wat er net al gezegt word je moet er ook aanleg voor hebben. Mensen die bijvoorbeeld problemen willen weg blowen zullen er sneller last van krijgen dan mensen die gewoon lekker genieten van een jointje just for fun.

          xxx-

          Uncle
          Ik ben lekker, Kusje er op ? (K)

          Comment

          • girl88
            Senior Stoner
            • Aug 2009
            • 32

            #35
            Re: Hoe slecht is weed?

            Oorspronkelijk geplaatst door Damn nice
            Jah maar dat is met alles,, beetje ijzel en je glijd uit en rijd tegen een boom bla bla bla. Maar het gaan om het effect.

            Op een bank zitten en flink vodka drinken >> alcohol vergiftiging >> KO

            Op een bank zitten en paar xtc pille (raar voorbeeld) >> hele ingewande verrot >> KO

            Deppressief op een bank en allemaal slaappille en kalmeeringspille nemen >> ingewande verrot >> KO

            Op een bank zitten en flink shaq roken >> longen vol met teer enzo >> longkanker >> KO

            Op een bank zitten met flink wat jointjes >> flink stoned >> super bad >> veel kotse en je dood voele >> Alive

            Greetz

            hahaha geweldige redenering
            love it

            Comment

            • thelos
              Bong Master
              Lucky Member
              • Jun 2008
              • 306

              #36
              Re: Hoe slecht is weed?

              Sorry westport maar kan je me zeggen waar humo die lijst vandaan heeft? Want er zijn echt wel een paar dingen die daar fout gerangschikt staan en zelf niet in de lijst moeten staan :p.

              14. Lsd

              Meestal gebruikt in de vorm van minipostzegeltjes waarop vloeibare lsd is gedruppeld. Versterkt de emoties, verandert de beleving van tijd en ruimte en veroorzaakt vooral visuele hallucinaties. Je begint te 'trippen'.

              Behalve tijdelijke lichte bloeddrukverhoging en hartversnelling(als bij sporten een beetje) heeft lsd geen enkele effecten op het lichaam, nog permanente effecten op de geest. Het is 1 van de minst toxische stoffen die er zijn aangezien dat je een 10000-voudige dosis moet nemen om eraan dood te gaan. Er is ook geen sprake mogelijk van verslaving aangezien lsd een enorme gewenning heeft.

              16. Anabole steroïden

              Spieropbouwend middel. Kan agressief en gewelddadig maken.
              Anabole steroïden zijn een wonderdrug indien gebruikt als geneesmiddel bij mensen met aids, kanker en oude mensen met spieratrofie. Dat het agressief en gewelddadig maakt is nooit wetenschappelijk bewezen en wordt in de Amerikaanse media in reefer madness-achtige toestanden voorgesteld.

              Wat ik mis in je lijst in methamfetaminen , deze zijn van effect vergelijkbaar met heroïne en lichamelijk en geestelijk enorm verslavend en veel verwoestender voor het lichaam dan je hele top 10.

              Comment

              • Dragonov
                Retired
                • Jun 2009
                • 21

                #37
                Re: Hoe slecht is weed?

                Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Green
                Ja idd men broer poetste ook veel te veel hij poetste zijn tanden kapot ...


                Te veel poetsen is voor nix goed ...
                alles met "te" is niet goed

                behalve tevreden xD

                Comment

                • Martin
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Sep 2009
                  • 43

                  #38
                  Re: Hoe slecht is weed?

                  In wiet ziet meer teer dan in tabak. Ga maar is goed zoeken op internet en nog andere schadelijke stoffen zitten er in wiet.
                  Dit laat ons de pret tevens niet bederven.

                  Comment

                  • Steefie
                    Junior Stoner
                    Nieuw Lid
                    • Jun 2009
                    • 18

                    #39
                    Re: Hoe slecht is weed?

                    Kortom, als je het eet of verdampt is het helemaal niet schadelijk voor de gezondheid. Stoppen met roken.

                    Comment

                    • stafford
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2009
                      • 2382

                      #40
                      Re: Hoe slecht is weed?

                      dat ligt aan hoe slecht jij je weedje kweekt,en verder bullshit,coma zuipers enzo,maar jah er moet toch 1smoes zijn,om het nog altijd slecht over te brengen,zodat mensen denken dat het slecht is,maar moeder natuurtje heeft ons cannabis gegeven,en moeder natuurtje gaat ons geen gif voeren

                      Comment

                      • belladonna
                        Guru of all Growers
                        Lucky Member
                        • Aug 2008
                        • 10674

                        #41
                        Re: Hoe slecht is weed?

                        Wiet is pas slecht voor je als je er zelf problemen mee hebt en bv je gebruik niet in de hand kan houden
                        God was never on your side..

                        Comment

                        • Jointjedraaien
                          Admin
                          Admin
                          • Oct 2007
                          • 4362

                          #42
                          Re: Hoe slecht is weed?

                          Al 2 weken niets geblowd / gerookt en bevalt me goed.. Krijg er wel zin in nu ik weer op het forum zit maar ga het nog even uitstellen

                          Komende tijd veel dingen doen / regelen dus kan geen kwaad om een rookpauze in te lasten
                          Veel gestelde vragen over het forum

                          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                          Comment

                          • belladonna
                            Guru of all Growers
                            Lucky Member
                            • Aug 2008
                            • 10674

                            #43
                            Re: Hoe slecht is weed?

                            Knap van Je Jd Kan je nu nog wel goed slapen en geen last van nachtmerries?
                            God was never on your side..

                            Comment

                            • Jointjedraaien
                              Admin
                              Admin
                              • Oct 2007
                              • 4362

                              #44
                              Re: Hoe slecht is weed?

                              geen last van, slaap als een roosje

                              Wat me opvalt is dat ik mijn dromen beter onthoud, of ze zijn duidelijker.
                              Veel gestelde vragen over het forum

                              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                              Comment

                              • thelos
                                Bong Master
                                Lucky Member
                                • Jun 2008
                                • 306

                                #45
                                Re: Hoe slecht is weed?

                                Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien
                                geen last van, slaap als een roosje

                                Wat me opvalt is dat ik mijn dromen beter onthoud, of ze zijn duidelijker.
                                Dromen worden opgeslaan in het kortetermijngeheugen , stoppen met wiet roken zorgt ervoor dat je kortetermijngeheugen weer goed werkt . Daarom onthoud je je dromen weer

                                Comment

                                Bezig...