Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe slecht is weed?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    In da geval is wiet (puur) natuurlijk bijlange niet zo schadelijk. Voor die psychoses en paranoia moet ge naart schijnt ook vatbaar zijn. Maar iedereen kan wel zen lever kapotdrinken.
    Last edited by beowulf; 19 January 2009, 18:01.

    Comment


      #32
      de meeste drugs zorgen vooral voor emotionele schade dat is vaak het probleem.
      Ik ben lekker, Kusje er op ? (K)

      Comment


        #33
        Vind ik ook wel een goed argument
        grtz
        ps=beowulf niet iedereen zal ooit een psychose krijgen van te veel gebruik, het zijn eerder
        mensen die er aanleg voor hebben die het vlugger zullen krijgen, hopelijk blijven wij ervan gespaard!
        grtz
        Last edited by westport; 19 January 2009, 10:31.
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #34
          maar weet je wat het probleem is. Je ziet het niet aankomen. Voor je eigen idee ben je altijd nog heel normaal terwijl er voor de buitenwereld overduidelijk bewijs is dat diegene die aan psychische schade lijd.

          Maar net wat er net al gezegt word je moet er ook aanleg voor hebben. Mensen die bijvoorbeeld problemen willen weg blowen zullen er sneller last van krijgen dan mensen die gewoon lekker genieten van een jointje just for fun.

          xxx-

          Uncle
          Ik ben lekker, Kusje er op ? (K)

          Comment


            #35
            Re: Hoe slecht is weed?

            Oorspronkelijk geplaatst door Damn nice View Post
            Jah maar dat is met alles,, beetje ijzel en je glijd uit en rijd tegen een boom bla bla bla. Maar het gaan om het effect.

            Op een bank zitten en flink vodka drinken >> alcohol vergiftiging >> KO

            Op een bank zitten en paar xtc pille (raar voorbeeld) >> hele ingewande verrot >> KO

            Deppressief op een bank en allemaal slaappille en kalmeeringspille nemen >> ingewande verrot >> KO

            Op een bank zitten en flink shaq roken >> longen vol met teer enzo >> longkanker >> KO

            Op een bank zitten met flink wat jointjes >> flink stoned >> super bad >> veel kotse en je dood voele >> Alive

            Greetz

            hahaha geweldige redenering
            love it

            Comment


              #36

              Comment


                #37
                Re: Hoe slecht is weed?

                Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Green View Post
                Ja idd men broer poetste ook veel te veel hij poetste zijn tanden kapot ...


                Te veel poetsen is voor nix goed ...
                alles met "te" is niet goed

                behalve tevreden xD

                Comment


                  #38
                  Re: Hoe slecht is weed?

                  In wiet ziet meer teer dan in tabak. Ga maar is goed zoeken op internet en nog andere schadelijke stoffen zitten er in wiet.
                  Dit laat ons de pret tevens niet bederven.

                  Comment


                    #39
                    Re: Hoe slecht is weed?

                    Kortom, als je het eet of verdampt is het helemaal niet schadelijk voor de gezondheid. Stoppen met roken.

                    Comment


                      #40
                      Re: Hoe slecht is weed?

                      dat ligt aan hoe slecht jij je weedje kweekt,en verder bullshit,coma zuipers enzo,maar jah er moet toch 1smoes zijn,om het nog altijd slecht over te brengen,zodat mensen denken dat het slecht is,maar moeder natuurtje heeft ons cannabis gegeven,en moeder natuurtje gaat ons geen gif voeren

                      Comment


                        #41
                        Re: Hoe slecht is weed?

                        Wiet is pas slecht voor je als je er zelf problemen mee hebt en bv je gebruik niet in de hand kan houden
                        God was never on your side..

                        Comment


                          #42
                          Re: Hoe slecht is weed?

                          Al 2 weken niets geblowd / gerookt en bevalt me goed.. Krijg er wel zin in nu ik weer op het forum zit maar ga het nog even uitstellen

                          Komende tijd veel dingen doen / regelen dus kan geen kwaad om een rookpauze in te lasten
                          Veel gestelde vragen over het forum

                          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                          Comment


                            #43
                            Re: Hoe slecht is weed?

                            Knap van Je Jd Kan je nu nog wel goed slapen en geen last van nachtmerries?
                            God was never on your side..

                            Comment


                              #44
                              Re: Hoe slecht is weed?

                              geen last van, slaap als een roosje

                              Wat me opvalt is dat ik mijn dromen beter onthoud, of ze zijn duidelijker.
                              Veel gestelde vragen over het forum

                              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                              Comment


                                #45
                                Re: Hoe slecht is weed?

                                Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
                                geen last van, slaap als een roosje

                                Wat me opvalt is dat ik mijn dromen beter onthoud, of ze zijn duidelijker.
                                Dromen worden opgeslaan in het kortetermijngeheugen , stoppen met wiet roken zorgt ervoor dat je kortetermijngeheugen weer goed werkt . Daarom onthoud je je dromen weer

                                Comment

                                Bezig...
                                X