Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe slecht is weed?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoe slecht is weed?

    Korting op 420shop

    #2
    80% van de blowers gebruiken waarschijnlijk ook tabak!
    Hoe dan ook, weed is en blijft gezonder dan alchohol en andere verdovende middelen, dit zijn mooie stats om het cannabis beleid terug op de goede rails te krijgen.
    grtz

    Last edited by westport; 15 January 2009, 09:15.
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      inderdaad tenzij dat ge hem rookt zonder tabak; krijgt niet alle slechte stoffen binnen dat ze allemaal opnoemen dat in een sigaret zit.

      Greetz
      Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
      Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

      sigpic

      Comment


        #4
        Nja, youtube wordt niet echt gecontroleerd op waarheidsgehalte. Bovendien staat er 'direct result of'. Tuurlijk zijn er da 0, ge kunt uw eigen ni doodsmoren op de moment zelf. Slechte redenering dus.

        Comment


          #5
          goed punt beowulf stom dronken of knetter stoned in de auto beide keren rijd ik me te pletter. maar op lange termijn beter weed dan iets anders denk ik.

          Comment


            #6
            Zo denk ik er ook over leo.
            grtz
            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
            Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #7
              Jah maar dat is met alles,, beetje ijzel en je glijd uit en rijd tegen een boom bla bla bla. Maar het gaan om het effect.

              Op een bank zitten en flink vodka drinken >> alcohol vergiftiging >> KO

              Op een bank zitten en paar xtc pille (raar voorbeeld) >> hele ingewande verrot >> KO

              Deppressief op een bank en allemaal slaappille en kalmeeringspille nemen >> ingewande verrot >> KO

              Op een bank zitten en flink shaq roken >> longen vol met teer enzo >> longkanker >> KO

              Op een bank zitten met flink wat jointjes >> flink stoned >> super bad >> veel kotse en je dood voele >> Alive

              Greetz

              Comment


                #8
                We hebben een Wiet Priester op het forum
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #9
                  Halleluja....
                  Greetz

                  Comment


                    #10
                    Nice post, ik heb vaak liever een jointje dan een aantal glazen pils

                    Comment


                      #11
                      idd ik drink nagenoeg geen alcochol (bier niet te zuipe) maar een bats jaa hoor
                      Schutto In tha house

                      Comment


                        #12
                        Bullshit,aub

                        Check deze maar eens even uit:
                        http://tvshack.net/tv/Penn___Teller_...n_2/episode_4/
                        Peace Out

                        Comment


                          #13
                          idd. ik rook veel liever een lekkere joint dan een pils. maar alsdie weed op is kan een pilsje wel een tof hulpmiddeltje zijn.

                          Comment


                            #14
                            man ik vind da filmpje goe dat zou algemeen op tv moeten vertoond worden knetter en zo waar. maar goe tis al slecht als je het misbruikt dus gebruik ervaring en verstand bij gebruik van alles. en hier nog eentje om over na te denken.

                            Op een bank zitten met een flinke jongen>> lekker neuken>> rode lul>> haar valt uit>> dood.

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door tdchil View Post
                              idd. ik rook veel liever een lekkere joint dan een pils. .
                              -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                              Comment

                              Bezig...
                              X