Hoe slecht is weed?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Damn nice
    Junior Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 595

    #1

    Hoe slecht is weed?

    Korting op 420shop
    Ik was wat rond aant kijken op youtube en ik vond dit:

    Deaths per year resulting from alcohol: 100,000
    · Deaths per year resulting from tobacco: 430,000
    · Deaths per year resulting from aspirin: 180- 1000
    · Deaths per year resulting from legal drugs: 106,000
    · Deaths that have ever occurred in direct result of Cannabis: 0 (that's right zero)
    let us smoke WEED!!

    COPY AND PASTE FOR LEGALIZING WEED.

    Sterfgevallen aan weed is alleen maar domme buitelanders die hier alles tegelijk gaan gebruike want het is legaal.. eige schuld!

    Greetz
  • westport
    Wicked Grower
    420 MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 3847

    #2
    80% van de blowers gebruiken waarschijnlijk ook tabak!
    Hoe dan ook, weed is en blijft gezonder dan alchohol en andere verdovende middelen, dit zijn mooie stats om het cannabis beleid terug op de goede rails te krijgen.
    grtz

    Last edited by westport; 15 January 2009, 09:15.
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

    Comment

    • PITcrew
      Big Bongmaster
      MemberLucky Member
      • Dec 2008
      • 378

      #3
      inderdaad tenzij dat ge hem rookt zonder tabak; krijgt niet alle slechte stoffen binnen dat ze allemaal opnoemen dat in een sigaret zit.

      Greetz
      Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
      Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

      sigpic

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #4
        Nja, youtube wordt niet echt gecontroleerd op waarheidsgehalte. Bovendien staat er 'direct result of'. Tuurlijk zijn er da 0, ge kunt uw eigen ni doodsmoren op de moment zelf. Slechte redenering dus.

        Comment

        • leo
          Retired
          • May 2008
          • 659

          #5
          goed punt beowulf stom dronken of knetter stoned in de auto beide keren rijd ik me te pletter. maar op lange termijn beter weed dan iets anders denk ik.

          Comment

          • westport
            Wicked Grower
            420 MemberLucky Member
            • Aug 2008
            • 3847

            #6
            Zo denk ik er ook over leo.
            grtz
            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

            Comment

            • Damn nice
              Junior Grower
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 595

              #7
              Jah maar dat is met alles,, beetje ijzel en je glijd uit en rijd tegen een boom bla bla bla. Maar het gaan om het effect.

              Op een bank zitten en flink vodka drinken >> alcohol vergiftiging >> KO

              Op een bank zitten en paar xtc pille (raar voorbeeld) >> hele ingewande verrot >> KO

              Deppressief op een bank en allemaal slaappille en kalmeeringspille nemen >> ingewande verrot >> KO

              Op een bank zitten en flink shaq roken >> longen vol met teer enzo >> longkanker >> KO

              Op een bank zitten met flink wat jointjes >> flink stoned >> super bad >> veel kotse en je dood voele >> Alive

              Greetz

              Comment

              • Jointjedraaien
                Admin
                Admin
                • Oct 2007
                • 4362

                #8
                We hebben een Wiet Priester op het forum
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment

                • kanonierke
                  Chronic Stoner
                  Lucky Member
                  • Jul 2008
                  • 153

                  #9
                  Halleluja....
                  Greetz

                  Comment

                  • Maurice
                    Elite Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Aug 2008
                    • 136

                    #10
                    Nice post, ik heb vaak liever een jointje dan een aantal glazen pils

                    Comment

                    • emiel_s
                      Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2008
                      • 694

                      #11
                      idd ik drink nagenoeg geen alcochol (bier niet te zuipe) maar een bats jaa hoor
                      Schutto In tha house

                      Comment

                      • StevOOOhh
                        Retired
                        • Oct 2008
                        • 184

                        #12
                        Bullshit,aub

                        Check deze maar eens even uit:

                        Peace Out

                        Comment

                        • tdchil
                          Expert Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2008
                          • 75

                          #13
                          idd. ik rook veel liever een lekkere joint dan een pils. maar alsdie weed op is kan een pilsje wel een tof hulpmiddeltje zijn.

                          Comment

                          • o21
                            Retired
                            • Dec 2008
                            • 696

                            #14
                            man ik vind da filmpje goe dat zou algemeen op tv moeten vertoond worden knetter en zo waar. maar goe tis al slecht als je het misbruikt dus gebruik ervaring en verstand bij gebruik van alles. en hier nog eentje om over na te denken.

                            Op een bank zitten met een flinke jongen>> lekker neuken>> rode lul>> haar valt uit>> dood.

                            Comment

                            • DaZeD
                              Gandhi Ganjamaster
                              MemberLucky Member
                              • Nov 2008
                              • 466

                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door tdchil
                              idd. ik rook veel liever een lekkere joint dan een pils. .
                              Ja, ik ook man!
                              Die pils rookt zo moeilijk hé!



                              Hoezeer ik ook van cannabis houd, er is wel degelijk 1 slecht punt, dat is het feit dat het zeer slecht is voor de tanden, het zorgt ook voor losse tanden, en ze ontsteken rapper.
                              -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                              Comment

                              Bezig...