Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gevraagd! Uw mening over het softdrugsbeleid

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Gevraagd! Uw mening over het softdrugsbeleid

    +1 voor heel de eu :d
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

    Comment


      #17
      Re: Gevraagd! Uw mening over het softdrugsbeleid

      Haha, als hier niet het overgrote deel voor C kiest weet ik het niet meer hoor
      1 a day keeps the doctor away

      Comment


        #18
        Re: Gevraagd! Uw mening over het softdrugsbeleid

        Als ik moet kiezen uit a,b of c dan c, maar wat al jaren terug op de bulldag stond.

        Lets not criticize lets legalize.
        Lets not criticize but legalize

        Comment


          #19
          Re: Gevraagd! Uw mening over het softdrugsbeleid

          Van mij mag B ...
          niks aan doen. Straks is het deels gelegaliseerd en gaan ze zich op de thuis-/hobby- kweek storten omdat je dan bv weer belasting ontloopt met je eigen kweek.. Ze verzinnen wel weer wat.. Laten we t aub zo houden
          ik ben ni zo van veranderingen. Aangezien in Nederland een verandering zelden ook een verbetering is..
          Shivaman-s-Amnesia-scrogg

          Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
          (running)

          Comment


            #20
            Re: Gevraagd! Uw mening over het softdrugsbeleid

            hooola politiek !!!! haat campange van mij
            ..first time WW and still running..

            Comment


              #21
              Re: Gevraagd! Uw mening over het softdrugsbeleid

              D: Maak geen verschil tussen Kamille, Passiflora, Klein Hoefblad, Rooibos, Koffie en Cannabis.
              Net als het in mijn jeugd een gewoon kruid was, moet het weer worden.
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

              Comment


                #22
                Re: Gevraagd! Uw mening over het softdrugsbeleid

                Ik zeg C, op alles wat we eten en drinken en roken tabak is op enige wijze een kwaliteitscontrole uitgevoerd, het is natuurlijk te gek voor woorden dat er geen enkele controle op de wiet in een coffeeshop is. Er zullen best goede coffeeshops zijn maar hoe herken je deze ?Men betaalt veel geld voor wiet van onbekende herkomst misschien verzwaard met ijzervijlsel en tijdens de groei bloei bespoten met van alles en nog wat. Niet iedereen heeft de gelegenheid om zelf te kweken en ik gun iedereen 'gezonde' wiet.
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                  #23
                  Re: Gevraagd! Uw mening over het softdrugsbeleid

                  Ga jij de kamille controleren?
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment


                    #24
                    Re: Gevraagd! Uw mening over het softdrugsbeleid

                    Alles wat legaal en verkocht wordt via winkels, apotheken etc. Is aan een of andere kwaliteitscontrole onderhevig. In ieder geval de verpakte kamille.
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment


                      #25
                      Re: Gevraagd! Uw mening over het softdrugsbeleid

                      dat dacht je maar
                      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                      Comment


                        #26
                        Re: Gevraagd! Uw mening over het softdrugsbeleid

                        Ben voor legalisering in deze vorm.
                        Kwekerijen als in de kasbouw cq dan wel binnen maar in de zelfde concurerende vorm en gecertifiseerd dan gaat de geoogste wiet naar een veiling alwaar het eerst getest word op bestrijdingsmiddelen en dan door shophouders op geboden kan worden als bij een echte veiling.Winsituatie voor de consument.Vervoer naar shophouder geregeld vanuit de veiling ivm misverstanden veiling en transporteur mogen semi-overheid zijn.
                        De hobbyist deze mag 5 planten neer zetten zowel buiten als binnen.
                        Binnen moet de installatie gekeurd zijn en mag alleen gebruik worden gemaakt van beveiligde spullen.
                        Vergunning te verkrijgen bij je gemeente keuring door een installatiebedrijf.

                        Comment


                          #27
                          Re: Gevraagd! Uw mening over het softdrugsbeleid

                          Oorspronkelijk geplaatst door HJM View Post
                          dat dacht je maar
                          Misschien bedoelen we wat anders met kwaliteitscontrole ? Kwaliteitscontrole is belangrijk voor elk bedrijf, kijken hoe de processen in elkaar steken wat de input en output is etc. Heeft ook te maken met aansprakelijkheden en van constante kwaliteit zijn En de overheid kijkt ook mee , en als er iets niets in orde is zoals recent de paardevleeskwestie dan grijpt de voedsel en warenautoriteit in. Ik zal niet zeggen dat alle kwaliteutscontroles 100% foutloos gebeuren, maar ik zou de voedsel en warenautoriteit wel eens een controle op wiet uit willen zien voeren en kijken wat de bevindingen zijn.
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment


                            #28
                            Re: Gevraagd! Uw mening over het softdrugsbeleid

                            Steffa, wij zijn de kwaliteitscontrole van de shop. Wanneer het NIET goed is, praat iedereen erover waardoor je op den duur echt klanten gaat verliezen.


                            Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
                            Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                            Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                            Comment


                              #29
                              Re: Gevraagd! Uw mening over het softdrugsbeleid

                              Als je koop in een coffeeshop kan je inderdaad niet de kwaliteit controleren, je hebt geen flauw idee wat er in zit. In het slechte geval ben je maar 1 keer gefopt als je aankoop in de schop met slechte wiet, mij zien ze daar dan nooit terug. Dus met slechte wiet verlies je na tijd klanten.

                              Wat wel gecontroleerd word in NL is de medische wiet daar weet je voor 100% dat het in orde is.

                              En wat je zelf kweek daar ben je ook 100% zeker

                              iedereen prettig weekend
                              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

                              Comment


                                #30
                                Re: Gevraagd! Uw mening over het softdrugsbeleid

                                Oorspronkelijk geplaatst door mike01 View Post
                                Steffa, wij zijn de kwaliteitscontrole van de shop. Wanneer het NIET goed is, praat iedereen erover waardoor je op den duur echt klanten gaat verliezen.


                                Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
                                Was dat maar waar denk dat er misschien wel 2 hele generaties zijn die nog nooit een schoon biowietje heeft gerookt.
                                Zoveel shops zijn er niet die een constante bio aanvoer hebben en al staat het op aarde de meeste stekken zijn besmet dus moet er behandeld worden.
                                En een wietje te leren lezen leer je niet zo maar even daar ben je echt wel een tijdje zoet mee en heb je toch ook een leermeester nodig.
                                Een hoop shophouders weten nog geen eens precies van hoe of wat laat staan de klant van 10 euro.
                                Is wel een wetenschap zonder testmiddelen eruit te halen wat er in zit en de goede wietjes eruit te pikken.

                                En idd odyssee.
                                Geniet en kweekzelf
                                Fijn weekend

                                Comment

                                Bezig...
                                X