Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gevraagd! Uw mening over het softdrugsbeleid

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Gevraagd! Uw mening over het softdrugsbeleid

    Mway ik ben het niet helemaal eens met je bevinding op een schoon bio wietje....

    want bio is ook niet eens zo schoon als velen denken omdat bio ervoor komt te staan,
    dat iets wat biologisch is voor een plant betekend niet dat het ook goed is voor ons,
    bio is bij lange na niet altijd zo gezond als dat er hier van woord uitgegaan...

    staff

    Comment


      #32
      Re: Gevraagd! Uw mening over het softdrugsbeleid

      Dus mijn manier van kweken is ongezond of bedoel je het roken in het algemeen.
      Wan volgens mij is aan bio kweken niets verkeerd zou niet weten wat.
      Als ik niet spuit en schone aarde gebruik en schone meststoffen en voeding wat moet daar dan mis aan zijn?

      Comment


        #33
        Re: Gevraagd! Uw mening over het softdrugsbeleid

        Dat iets de naam biologisch draagt betekend niet per direct,dat het beter is.

        zwavel is bv ook biologisch en als roker wil je dat liever niet teveel binnen krijgen.

        iets wat goed voor de plant is betekend niet dat het goed voor ons is.

        Je wilt niet weten wat zwavel in je lijf aanricht.

        en zo zijn er nog meer bio producten,
        staff

        Comment


          #34
          Re: Gevraagd! Uw mening over het softdrugsbeleid

          Als de plant de stoffen in zijn geheel om kan zetten door deze de tijd daarvoor te geven is er niets aan de hand.
          Ophoping is bij elke voedingslijn slecht.

          Comment


            #35
            Re: Gevraagd! Uw mening over het softdrugsbeleid

            En dat is nou juist het probleem met zwavel mway,
            die zooi blijft weken op de planten liggen,
            in de groei is dat nog niet zo erg aangezien je je planten kunt nevelen in de avond,
            (binnekweek) kan altijd alleen niet met de lamp er boven of die moet al flink omhoog kunnen,
            zo kan de drap er met en met van af komen,

            maar zit je in de bloei ben je genaaid,daar kun je niet ff nevelen doodleuk meer.
            en dan heb je nog mensen die proberen te nevelen met zwavel in de bloei omdat ze hun oogst niet de tyfus op willen zien gaan,
            en daar zit het probleem deeltjes blijven al die tijd in de top achter en daar inhaleer je die rotzooi al uiteindelijk door.

            vaak heb je wel eens wietje wat krets behoorlijk ook vaak is daar zwavel toegepast

            staff

            Comment


              #36
              Re: Gevraagd! Uw mening over het softdrugsbeleid

              Ik gebruik zelf geen zwavel maar dat knetteren wat je bedoeld ken ik ook.
              En als de as in de joint van de verbrande wiet zwart ziet is er ook teveel residu achter gebleven in de plant.
              Fosfor knettert ook.
              En ik spuit al helemaal niets meer als de eerste bloei is gespot.
              Alleen soms een heel klein beetje bladvoeding in de eerste twee weken daarna niets meer.

              Comment


                #37
                Re: Gevraagd! Uw mening over het softdrugsbeleid

                Vrijheid kennen we niet meer in dit land.. Dus terug naar vroeger kunnen we niet meer.

                Mocht het allemaal gecontroleerd worden, vergunningen door de gemeente en weet ik het wat.. Waar blijft dan je privacy. Sommige mensen willen liever niet herkent of bekend worden.
                Gecontroleerd, ja voor wie, de belastingdienst zeker..

                Hoe je het went of keert, vrijheden zijn er amper nog. Zelfs motorkleding verbieden ze al in het centrum van Tilburg.

                Dit is echter mijn mening, mensen hoeven het hier niet mee eens te zijn.
                Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                Comment


                  #38
                  Re: Gevraagd! Uw mening over het softdrugsbeleid

                  ik ben het eens met jou mike,
                  dat vrije land leven we allang niet meer in,
                  als we een mening hebben, zijn we racist,
                  als iemand een mening na ons maakt, is het recht van meningsuiting?

                  snap je the point

                  Comment


                    #39

                    Comment

                    Bezig...
                    X