Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gewoon roken van wiet gaat weg

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: gewoon roken van wiet gaat weg

    45 jaar.. Blijven hangen in je 18 jarige tijd?

    Der werd soort van om een link gevraagd.. "sukkeltje"

    Meh, Downsyndroom kan kweken? Show me some..
    sigpic

    Comment


      #32
      Re: gewoon roken van wiet gaat weg

      Oorspronkelijk geplaatst door SmokinDad View Post
      45 jaar.. Blijven hangen in je 18 jarige tijd? Der werd soort van om een link gevraagd.. "sukkeltje"

      Meh, Downsyndroom kan kweken? Show me some..
      hahahah iedereen kan kweken maar ik weet zeker dat niet veel echt groene vingers heeft

      oke dat is jouw mening het onderwerp sla je voor het gemak maar over want je wilt iets zeggen toch oke doeiiiii

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Oorspronkelijk geplaatst door Hey apple View Post
      In die velden zal 1 of meer strains staan, de strain is de cannabissoort dus bijvoorbeeld white widow of amnesia. In Marokko zal er een bepaalde strain geplant worden in een veld, bijvoorbeeld een pakistani, de strain noem je dan pakistani. Of een maroc, de strain is dan maroc.. snapje..
      ja ik begrijp het hellemaal

      En kan jij aantonen dat planten die gefeminiseerd zijn, of beter gezegd zaden die gefeminiseerd zijn zwakker zijn dan non feminised seeds? Waar zou dit aan aan te tonen zijn?

      En dan niet aan komen met "Toon aan dat het niet zo is" dat kan iedereen.
      ja ik kan het aantonen. De eerste reden is dat gefeminiseerde zaden uit hermas komen.
      want Op welke manier je het ook bekijkt, de speciaal behandelde planten zijn herma`s en deze eigenschap komt vaak boven bij de nakomelingen die onder minder goede omstandigheden worden groot gebracht. Zelfs bij reguliere zaden kan je herma`s verkrijgen als er teveel stress optreed. De gefeminiseerde zaden komen uit stressvolle
      ...... snap je

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Oorspronkelijk geplaatst door HJM View Post
      Groftick, je topic staat vol onzinnige roepsels en je praat poep.

      Je trekt overal wat weg en gooit dat op een onzinnige hoop waar geen kennis uit blijkt.


      waaruit maak jij deze bewering dan sterk? alles wat ik zeg is na te trekken of op te zoeken dus dat ik zomaar alles op een hoop gooit is een gebrek aan apahtie vanuit jouw kant.

      je kan niet lezen en kan geen disscussie aangaan, je kan niet reageren op het onder werp of op 1 van de onderwerpen inhaken dus wat lul je nouw.
      Ook heb ik niemand hier uitgescholden maar jij scheld mij gewoon uit voor sukkel en dat van achter je compy, dapper ben jij man.

      Sorry dat ik dit even moest roepen./ dat heb je nu gedaan en niemand bedankt je voor je onnozele uitspraken

      En verder: Ik maak E-Vloeistof, zou dat niet de nieuwe trent worden?
      hahahah je bent de grappigste ook al niet

      Comment


        #33
        Re: gewoon roken van wiet gaat weg

        Zo zie je maar dat niet iedereen ongestraft 30 jaar wiet kan roken.
        Alhoewel ? 30 jaar ?
        In 2010 ,toen broodkwekers nog welkom waren op JD, was je 33, dus je bent zeg maar rond je 7e levensjaar begonnen.
        Anyho, een bewering zoals in je eerste post is -voor anderen- gewoon een roepsel als je niet met een linkje of iets komt om dat te ondersteunen.
        Of was het de gedachte om JD een beetje wakker te schudden, want dat lukt aardig, alhoewel echte st0ners niet zo snel op de kast zitten.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #34
          Re: gewoon roken van wiet gaat weg

          Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
          Zo zie je maar dat niet iedereen ongestraft 30 jaar wiet kan roken.
          Alhoewel ? 30 jaar ?
          In 2010 ,toen broodkwekers nog welkom waren op JD, was je 33, dus je bent zeg maar rond je 7e levensjaar begonnen. --- nee toen ik 11 jaar was
          Anyho, een bewering zoals in je eerste post is -voor anderen- gewoon een roepsel als je niet met een linkje of iets komt om dat te ondersteunen.

          aub
          Of was het de gedachte om JD een beetje wakker te schudden, want dat lukt aardig, alhoewel echte st0ners niet zo snel op de kast zitten.
          hahaha nee hoor hier is een link maar er is zoveel van te vinden

          http://www.vice.com/nl/weediquette-show/butane-hash-oil

          Comment


            #35
            Re: gewoon roken van wiet gaat weg

            Aller eerst wil ik zeggen dat deze honey wax ontieglijk sterk is.
            En dat je na 1 trek al een een klap krijgt is ook niet gelogen,

            ik heb nog een schaalte je ervan.


            ten 2e wil ik zeggen meneer de zaden strijder.....

            als je de max wilt,en best of the best, haal je het niet eens in je hoofd om fem etc aan te schaffen,

            je koopt reguliere zaden,
            en daar je veel van zetten, dan label je elk plantje apart,
            en begint met selecteren, daar de klonen van weer gelabeld die je gaat bloeien,
            mannen per direct eruit geen zuiver fenotype of slecht presterend eruit,

            en zo begin je overniew totdat je de geschikte kandidaat vindt, maar voor dat je het weet kan je zo al een jaar verder zijn,
            of nog wel langer en het juiste fenotype nog niet gevonden hebben,

            Staff

            Comment


              #36
              Re: gewoon roken van wiet gaat weg

              Oorspronkelijk geplaatst door stafford View Post
              Aller eerst wil ik zeggen dat deze honey wax ontieglijk sterk is.
              En dat je na 1 trek al een een klap krijgt is ook niet gelogen,

              ik heb nog een schaalte je ervan.


              ten 2e wil ik zeggen meneer de zaden strijder.....

              als je de max wilt,en best of the best, haal je het niet eens in je hoofd om fem etc aan te schaffen,

              je koopt reguliere zaden,
              en daar je veel van zetten, dan label je elk plantje apart,
              en begint met selecteren, daar de klonen van weer gelabeld die je gaat bloeien,
              mannen per direct eruit geen zuiver fenotype of slecht presterend eruit,

              en zo begin je overniew totdat je de geschikte kandidaat vindt, maar voor dat je het weet kan je zo al een jaar verder zijn,
              of nog wel langer en het juiste fenotype nog niet gevonden hebben,

              Staff

              hellemaal mee eens

              Comment


                #37
                Re: gewoon roken van wiet gaat weg

                Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                Zo zie je maar dat niet iedereen ongestraft 30 jaar wiet kan roken.
                Alhoewel ? 30 jaar ?
                In 2010 ,toen broodkwekers nog welkom waren op JD, was je 33, dus je bent zeg maar rond je 7e levensjaar begonnen.
                Anyho, een bewering zoals in je eerste post is -voor anderen- gewoon een roepsel als je niet met een linkje of iets komt om dat te ondersteunen.
                Of was het de gedachte om JD een beetje wakker te schudden, want dat lukt aardig, alhoewel echte st0ners niet zo snel op de kast zitten.
                Dus in 2010 was 'em 33 en nu in 2014 ineens 45 jaar oud, lol

                Comment


                  #38
                  Re: gewoon roken van wiet gaat weg

                  dus je wilt een profiel of wat ik ooit heb geroepen op de site nemen als waarheid, eingelijk ben ik een meisje van 12 jaar

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
                  Dus in 2010 was 'em 33 en nu in 2014 ineens 45 jaar oud, lol
                  wat voor nut of zin heeft het om over mijn leeftijd te hebben? worden dan alle gesprekken als onzin beschouwd? of juist als waarheden?
                  dat ik ooit heb geroepen dat ik 33 jaar was op de site/ word nu tegen mij gebruikt alsof ik een leeftijd meer waarheden of onzin zou uitkramen!!

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  op de site heb ik ook aaangeven problemen te hebben met het reguleren van tenten maar dat word maar niet meer genoemd, wat een onzin site zeg.
                  Er worden zinnen uitgelicht uit een verl;eden om deze topic stuk te maken want wat is je andere reden, mij te confronteren met wat? een leugen om leeftijd?

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  dat ik ook ooit crome aanstekers heb gedoneerd word nu toch ook niet genoemd als minder of meer betrouwbare waarde

                  Comment


                    #39
                    Re: gewoon roken van wiet gaat weg

                    Maak jij jezelf maar verder belachelijk, mij niet gelaten, fijne dag nog.

                    Comment


                      #40
                      Re: gewoon roken van wiet gaat weg

                      huh belachelijk, je reageerd niet eens meer inhoudelijk op mijn open reactie!
                      Iedereen leest wat je probeerde maar ik je de waarheid vertel, jij terug in je schulp trek maar nog wel roept dat ik me belachelijk zou maken hahahah
                      jouw reactie die los staat van de topic is al ondermijnd, Je bent een veradelijk achter de ellenbogen persoon die geen inhoudelijke toevoegingen heeft maar probeerd
                      een LEUGEN om leeftijd de inhoud te ondermijnen, je bent dom want je begrijpt de inhoud gewoon weg niet en bent geconcentreed bezig met jouw ene bevinding hahahahaha triest man

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
                      Maak jij jezelf maar verder belachelijk, mij niet gelaten, fijne dag nog.
                      ik overklass jouw in alle fronten in het leven man....................slecht psycolochische onderbouwd persoontje, simpel zieltjes hebben sluiten altijd af met cliches zoals ; nog een fijne dag verder;...... hahahah, jij staat sterk onderbouwend in het leven zeg, ik genaralist, overschaduw jouw in het leven dat is duidelijk geworden.

                      Comment


                        #41
                        Re: gewoon roken van wiet gaat weg

                        Leer eerst deftig schrijven voor je gaat schelden, volgens mij ben jij een minderjarige snotaap met te veel tijd en te weinig opvoeding.
                        Elke post die je plaatst val je meer en meer door de mand, en telkens opnieuw slaag je erin de meest onzinnige praat te verkopen.

                        Comment


                          #42
                          Re: gewoon roken van wiet gaat weg

                          al die jaren als een bezetene ervaring hangen opdoen heeft je geen goed gedaan zoals Q al kwam te zeggen.
                          dat krediet waar je je op beroept heb je helaas in de laatste 3 etmalen vergooid.

                          stop toch gewoon.

                          stop met schelden ..
                          stop met onzin spuien ..
                          stop met flagrante leugens te verspreiden ..
                          stop met hier jouw gelijk te proberen halen, je hebt je eigen 'ruiten' ingegooid, in je eigen been geschoten ..

                          dan

                          stoppen wij met trollen ..

                          zucht

                          Comment


                            #43
                            Re: gewoon roken van wiet gaat weg

                            Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
                            Leer eerst deftig schrijven voor je gaat schelden, volgens mij ben jij een minderjarige snotaap met te veel tijd en te weinig opvoeding.
                            Elke post die je plaatst val je meer en meer door de mand, en telkens opnieuw slaag je erin de meest onzinnige praat te verkopen.

                            jajajaja hahahaha je bent gewoon lachwekkend, inhoudloze smurf, IEMAND OP SCHRIJFSTIJL AANSPREKEN HHAHAHA ZO LAAG

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            [QUOTE=EL Guerilliero;445953]al die jaren als een bezetene ervaring hangen opdoen heeft je geen goed gedaan zoals Q al kwam te zeggen.
                            dat krediet waar je je op beroept heb je helaas in de laatste 3 etmalen vergooid.

                            DAT IS JULLIE PROBLEEM ER IS GEEN KREDIET, ER IS GEWOON MENSELIJKHEID EN OPENMINDED ZIJN.
                            stop toch gewoon.

                            stop met schelden .. PAS NET HEB IK IETS VAN BOZE UITLATINGEN GEDAAN, DUS WAAR HEB JE HET OVER?
                            stop met onzin spuien .. WAT IS SPUIEN VOLGENS JOUW......VOLGENS MIJ IS DAT ONZIN UITKRAMEN,ALS JIJ MIJ INHOUDELIJK NIET BEGRIJPT IS DAT AAN JOUW IQ
                            stop met flagrante leugens te verspreiden .. WELKE LEUGENS..... ZEG DAN!!!
                            stop met hier jouw gelijk te proberen halen, je hebt je eigen 'ruiten' ingegooid, in je eigen been geschoten ..
                            ER IS GEEN GELIJK HALEN MAAR MIJN GEWOON ZONDER ZOGENAAMDE ETHIEK VERANTWOORDEN IN EEN OPEN DISCUSSIE DIE JULLIE ZELF OM ZEEP HELPEN

                            dan

                            stoppen wij met trollen ..
                            TROLL ZOVEEL JE WILT IK HEB ER GEEN LAST VAN MAAR LIEG NIET DAT IK ZOU LIEGEN, JA ME LEEFTIJD DAN WAT IS ER DAN? IS MIJN KREDIOET VERSPEELD HOU OP MAN, IK HOEF EN WIL ME NIET ACHTER ZULKE SLECHT ONDERBOUWDE ARGUMENTEN SCHAREN
                            Last edited by Groftick; 8 April 2014, 13:08.

                            Comment


                              #44
                              Re: gewoon roken van wiet gaat weg

                              Vrede op aarde aan alle mensen van goede wil.......,en een dikke joint.
                              Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                              Comment


                                #45
                                Re: gewoon roken van wiet gaat weg

                                De klok heb je. Als je nou de klepel ook nog ergens vindt, kom dan nog maar eens terug.

                                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                                Comment

                                Bezig...
                                X