Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gewoon roken van wiet gaat weg

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: gewoon roken van wiet gaat weg

    Met propaan en LPG is ook BHO te maken. En er zijn genoeg van die tjappies die denken dat alle aanstekervulling hetzelfde is. Daar rook ik niet graag van.
    Verder lijkt het me onverstandig om pure THC te gaan roken (Lees: roken, niet vaporizen), deze verbrand namelijk maar half en de zooi die daarvan achter blijft is NIKS vergeleken met een stuk asbest. Je plakt je longblaasjes gewoon dicht met onoplosbaar materiaal. Veel plezier! Als je dan opeens denkt 'goh wat ben ik duizelig' dan komt dat waarschijnlijk omdat je nog maar halve longcapaciteit hebt. Smeer die BHO maar eens op een stuk katoen, en draai dat 25 wasbeurten mee met je normale was. Alles blijft gewoon zitten!
    Daarnaast blijft er vrijwel altijd residu achter van je extractieproces, die bij verwarming benzeen en ander rottig spul vormt. Dat is in vergelijking met tabak toch een stuk gevaarlijker.
    Beter gebruik je alcohol om je THC op te lossen, en rook je dat.


    Je wilt weerlegging?
    butane honey oil de nieuwste trend sinds de introductie van de joint.
    Nope, dat is vaporizen. Veel nieuwer, en veel meer een trend, gezien de vaposhops die als paddestoelen uit de grond schieten. BHO systemen zijn zo oud als de joint zelf, en niet onderhevig aan vernieuwing sinds hun uitvinding, geen trend te zien.

    het gewoon inhaleren van een joint hoort binnenkort bij het verleden.
    Je leest hier wel dat dat niet zo is.

    alles word wiet extracte, zoals shatter en honeyoil, alle gifstoffen zijn weg
    het effect van 1 enkele heis is 10 keer intensiever en lekkerder dan welk jointje dan ook.
    Niet alle giftstoffen zijn weg. En niet alles wordt honey oil. Ik hou het bij wiet. Over smaak valt te twisten, ik vind die olie ranziger dan een snuif verfoplosser.

    wij hebben in nl nooit echt gerookt zoals in america,
    puur in een sigaarvelletje, of in marroko in een pijp zonder tabak. Wij zijn in nl de verkeerde kanten gaan addoreren, wij roken elke joint met tabak.
    Blijkbaar wel, hier ook te lezen.

    Plus de weed is alllang niet meer wat het was er word nu gekweekt om de productie terwijl voorheen het ging om het product, nu zijn alle systemen zo op elkaar afgestemd dat het een cemische productie aan het worden zijn, de echte DNA strengels zijn al teveel herklooned of gefuseerd, zelf de grote ARJAN van Greenhousse is met de productie van zijn zaden gestopt.
    Arjan is niet gestopt. Hij is op zoek naar de 'ouderwetse' wiet. Dwz terug naar wat het geweest is. Er wordt altijd gekweekt om de productie, want mensen willen roken. Als je planten voor de sier zet, heb je er niet zoveel aan. De DNA strains zijn zo puur als je ze zelf koopt, iedere kweker kan zelf bepalen welke plant hij kweekt. Als ik er voor kies om een hybride te kweken, dan is daar niets chemisch aan. Teveel klonen kan niet, er treden wel mutaties op, maar dat gebeurt in de natuur ook. Net als fuseren trouwens. Dus ik snap het punt niet.

    weed word gekweekt op een helle voedingsliijn, wat dat voor mij betekend? is dat de wietjes teveel worden volgestopt om er maar zo veel mogelijk van te krijgen, ze worden niet goed meer gespoeld er blijven teveel onodige en niet rookbare bestandsdelen achter
    Wiet kan niet meer opnemen dan de plant zelf nodig heeft, bij teveel sterft ze automatisch aan vergiftiging of andere problemen. Dat ze niet goed gespoeld worden, is ook per kweker verschillend. Ikzelf voed nooit zo veel dat ik moet spoelen. Dan kan ik ook niet te weinig spoelen. Niet rookbare bestanddelen belanden bijna nooit in je longen. Tenzij je stikstof meetelt, want de lucht zoals we hem ademen bestaat voor een groot deel uit pure stikstof.

    Over de sterkte van mijn buitenwiet twijfel ik niet. Die krijgt chronische blowers net zo hard tegen de grond als een binnenwiet. Als je jezelf daar niet in kunt vinden; mij een zorg. Ieder zijn mening.

    Dat er van alles mis is met coffeeshopwiet, dat ga ik absoluut niet ontkennen.

    je bent geen pscolooog ofzo..
    ze kunnen het gewoon niet daarom komt nu alle wiet uit spanje maar dat wist jij natuuurlijk al
    JIj bent de enigste die zich aangevallen voelt hoor!! zielig man, ik gaf een trend en een mening weer, een trend en mening die ik al een tijd volg en ik dus de resultaten beter kan vergelijken met buitenwiet, er valt geen gelijk te halen jij probeert hier te overtuigen dat jij het wel allemaal ff weet terwijl ik kennis met je deel, kennis die jij niet bezit, want wiet kweken kan elk downsyndroom hoor!
    Maar persoonlijke aanvallen plegen, verwijten maken en onjuiste claims maken, schieten me in het verkeerde keelgat kerel. En ik denk dat er meer mensen zijn die daar zo over denken.
    Je weet geen fuck over de kennis die andere mensen bezitten. Echt niet. Daarnaast zijn interpuncties, zinsopbouw en gewoon het argumenteren an sich ook dingen die downsyndroompjes moeten kunnen. Ik zou het leuk vinden als je dat laat blijken, door bijvoorbeeld een onderbouwing in cijfers.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #17
      Re: gewoon roken van wiet gaat weg

      Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
      Met propaan en LPG is ook BHO te maken. En er zijn genoeg van die tjappies die denken dat alle aanstekervulling hetzelfde is. Daar rook ik niet graag van.


      Verder lijkt het me onverstandig om pure THC te gaan roken (Lees: roken, niet vaporizen), deze verbrand namelijk maar half en de zooi die daarvan achter blijft is NIKS vergeleken met een stuk asbest. Je plakt je longblaasjes gewoon dicht met onoplosbaar materiaal. Veel plezier! Als je dan opeens denkt 'goh wat ben ik duizelig' dan komt dat waarschijnlijk omdat je nog maar halve longcapaciteit hebt. Smeer die BHO maar eens op een stuk katoen, en draai dat 25 wasbeurten mee met je normale was. Alles blijft gewoon zitten!
      Daarnaast blijft er vrijwel altijd residu achter van je extractieproces, die bij verwarming benzeen en ander rottig spul vormt. Dat is in vergelijking met tabak toch een stuk gevaarlijker.
      Beter gebruik je alcohol om je THC op te lossen, en rook je dat.


      bho word eruit gekookt waarna het word vacuumgezogen waardoor er geen bho meer achterblijft ook is het verstandig na te abstracten het nogmaals te verdampen met alcohol.


      Je wilt weerlegging?

      Nope, dat is vaporizen. Veel nieuwer, en veel meer een trend, gezien de vaposhops die als paddestoelen uit de grond schieten. BHO systemen zijn zo oud als de joint zelf, en niet onderhevig aan vernieuwing sinds hun uitvinding, geen trend te zien.


      dat jij de trend er niet inziet is wat anders? vaporizen bestaat langer dan honeyoil maken
      en is veel gezonder, het is de oil van de wiet.

      Je leest hier wel dat dat niet zo is.


      Niet alle giftstoffen zijn weg. En niet alles wordt honey oil. Ik hou het bij wiet. Over smaak valt te twisten, ik vind die olie ranziger dan een snuif verfoplosser.


      dat is jouw smaak en keus.

      Blijkbaar wel, hier ook te lezen.


      Arjan is niet gestopt. Hij is op zoek naar de 'ouderwetse' wiet. Dwz terug naar wat het geweest is. Er wordt altijd gekweekt om de productie, want mensen willen roken. Als je planten voor de sier zet, heb je er niet zoveel aan. De DNA strains zijn zo puur als je ze zelf koopt, iedere kweker kan zelf bepalen welke plant hij kweekt. Als ik er voor kies om een hybride te kweken, dan is daar niets chemisch aan. Teveel klonen kan niet, er treden wel mutaties op, maar dat gebeurt in de natuur ook. Net als fuseren trouwens. Dus ik snap het punt niet.


      arjan is wel gestopt met zaden, ik zie hem dagelijks dus wat lul je, arjan is altijd bezig geweest met kruisen van wiet.
      Natuurlijk word er gekweekt om de productie maar voorheen was het resultaat belangrijker, nu gaat het om de opbrengst.


      Wiet kan niet meer opnemen dan de plant zelf nodig heeft, bij teveel sterft ze automatisch aan vergiftiging of andere problemen. Dat ze niet goed gespoeld worden, is ook per kweker verschillend. Ikzelf voed nooit zo veel dat ik moet spoelen. Dan kan ik ook niet te weinig spoelen. Niet rookbare bestanddelen belanden bijna nooit in je longen. Tenzij je stikstof meetelt, want de lucht zoals we hem ademen bestaat voor een groot deel uit pure stikstof.

      wiet is onkruid en neemt op wat jij hem toedient, als dat niet zo is zou de wiet nogsteeds even orgineel zijn als 15 jaar terug.
      Niet rookbare bestandsdelen belanden volgens jouw niet in je longen toch?
      wat raar want je longen m,aken geen onderscheid in tabak of wiet, laat staan alle andere bestandsdelen die niet opneembaar zijn voor je longen dan?

      Over de sterkte van mijn buitenwiet twijfel ik niet. Die krijgt chronische blowers net zo hard tegen de grond als een binnenwiet. Als je jezelf daar niet in kunt vinden; mij een zorg. Ieder zijn mening.


      er bestaat geen buiten wiet die zo sterk is als binnenwiet dat is een leugen die je zelf niet geloofd.

      Dat er van alles mis is met coffeeshopwiet, dat ga ik absoluut niet ontkennen.


      Maar persoonlijke aanvallen plegen, verwijten maken en onjuiste claims maken, schieten me in het verkeerde keelgat kerel. En ik denk dat er meer mensen zijn die daar zo over denken.


      persooinlijke aanvallen, waardan je oute alles wat ik zeg maar die aantijgen niet?

      Je weet geen fuck over de kennis die andere mensen bezitten.
      nee is dat zo, jij voelt je bevoorbeeld een beter persoon omdat je zinsopbouw beter klopt, dit zegt fucking veel over jouw, je bent nu een nederlandse leraar en een wietkenner toch, jij bezit wat je weet ik wat ik doe man.
      dat jouw zinsopbouwen kloppen pretenteer dan niet dat je meer waarde zou hebben als mens dan mij, je schrijft gewoon netjes thats, it.

      Echt niet. Daarnaast zijn interpuncties, zinsopbouw en gewoon het argumenteren an sich ook dingen die downsyndroompjes moeten kunnen. Ik zou het leuk vinden als je dat laat blijken, door bijvoorbeeld een onderbouwing in cijfers.
      je vraagt om onderbouwing met cijfers,hey waar is dit nu op gebaseerd? jij weerlegd toch ook niks met cijfers maar verwacht dat wel van mij

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      IK ZAL HET ANDERS FORMULEREN, wiet is in de wereld aan het veranderen, de plant zelf is geen 10 deel meer van wat de plant hoort te zijn.
      Een voorbeeld is de sla, de sla word elk twee jaar opnieuw uitgevonden omdat het anders niet meer zou bestaan, dit geld voor de sla, tomaten, komkomers etc etc
      dan is mijn vraag als alle of veelal plantensoorten waarvan wij in het westen levenelk twee jaar opnieuw moet worden bedacht en gekweekt, waarom zou het met de wiet soorten in nl niet zo zijn dan? is maar een vraag he!!

      Comment


        #18
        Re: gewoon roken van wiet gaat weg

        Het is het beste om shatter hasjolie te nemen. Waarom?

        Een weekmaker is een bepaald stofje in een van nature harde stof die die harde stof zacht of buigzaam maakt. In hasjolie is het butaangas de weekmaker, er zit altijd nog wat van die bende in dus.
        Met shatter is echt alle butaangas eruit gehaald dmv een vacuum apparaatje.

        Neemt niet weg dat ik t wel een keer wil proberen hehe.

        Comment


          #19
          Re: gewoon roken van wiet gaat weg

          De sla wordt elke twee jaar opnieuw uitgevonden?

          Kijk trouwens eens hoeveel verschillende wiet strains je zaad van kunt kopen. Dat is waar de "vernieuwing" zit.

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


            #20
            Re: gewoon roken van wiet gaat weg

            Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
            De sla wordt elke twee jaar opnieuw uitgevonden?

            ja klopt, gek he? maar waar

            Kijk trouwens eens hoeveel verschillende wiet strains je zaad van kunt kopen. Dat is waar de "vernieuwing" zit.
            een wiet strains zijn gewoon feminize zaden, hierin word dus de karakter van de plant bepaald, door te feminize manupileer je zaden zodat ze wiet leveren
            door deze manipulatie gaan ook goede eigenschappen verloren

            Comment


              #21
              Re: gewoon roken van wiet gaat weg

              Je hebt echt geen flauw idee waar je het over hebt.

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment


                #22
                Re: gewoon roken van wiet gaat weg

                oke aan jouw de eer om mij het te verduidelijke want ik weet niet waar ik het over heb

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                ik weet hoe een plant te feminize hoor zodat er alleen maar femize zaden uitkomen
                dat noem je dan strains maar om de plant of de zaden te manupileren haal je ook de kracht uit de plant ga niet zeggen dat het niet zo is want zo is het
                je kan niet manipuleren en alleen het beste eruithalen er gaat ook dna verzwakking plaats vinden, een plant is een wezen het leeft en vraagt om aandachtpunten
                de feminize zaden hebben deze aandacht punten niet nodig omdat ze zo gemanupileerd zijn. Als ik het fout heb is het toch gek dat er in nl weinig orginele wiet is


                wiet is meer dan een plant die je wat voeding geeft en topt
                er bestaan geen orginele wietjes meer, dit zijn gemanupileerde planten die de beste thc waarde aanhaalt als je hem goed behandeld
                dat er mensen zijn die geloven in strains dat zijn mensen die de vertegenwoordigers geloven op alles wat hij zegt.

                denk je dat ze in marokko ook via strains werken? hahahahahah houd jezelf niet voor de gek man laat je niet gek maken door al die wietbanken die claimen de beste wiet zaden te hebben, deze hebben ze namelijk wel gemanipuleerd tot de wiet wat je aangeboden krijgt


                daarom is het zo moeilijk een echte orangebud te kweken, een top met vel rode haren!! wanneer heb jij dat voor het laatst gezien, ik 10 jaar terug
                Last edited by Groftick; 7 April 2014, 18:18.

                Comment


                  #23
                  Re: gewoon roken van wiet gaat weg

                  Volgens mij haal je heel wat begrippen door elkaar. Een strain is gewoon een soort van de plant. Net zoals je soorten mensen en honden hebt bijv.

                  Niet elke hybride hoeft genetische gemanipuleerd te zijn (op microbiologische wijze, ik denk dat je dat bedoeld?)
                  Feminiseren is gewoon een truucje, om alleen vrouwelijke nakomelingen te krijgen, geen genetische manipulatie.

                  Comment


                    #24
                    Re: gewoon roken van wiet gaat weg

                    oke dus als ik zeg dat je de plant manupileerd voor zaden is het een strain
                    als ik zeg dat je zaden feminize is dat? strains toch ook?

                    Comment


                      #25
                      Re: gewoon roken van wiet gaat weg

                      ja, als je dat aanneemt, dan is dat zo. Maar in werkelijkheid gaat dat helemaal niet op.

                      Het is niet zo dat als je een plant feminiseerd dat de nakomelingen "strain" heten. Een strain is een soort, van bijv planten en dieren.

                      Comment


                        #26

                        Comment


                          #27
                          Re: gewoon roken van wiet gaat weg

                          ja precies, ik noemde de zaden al strains maar in een veld met wiet zijn het dan allemaal strains of zit er dan 1 tussen die je strain mag noemen?, dit begrijp ik niet zo goed.

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.


                          maar dit klopt ook zoals je het brengt

                          Comment


                            #28
                            Re: gewoon roken van wiet gaat weg

                            Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

                            Comment


                              #29
                              Re: gewoon roken van wiet gaat weg

                              In die velden zal 1 of meer strains staan, de strain is de cannabissoort dus bijvoorbeeld white widow of amnesia. In Marokko zal er een bepaalde strain geplant worden in een veld, bijvoorbeeld een pakistani, de strain noem je dan pakistani. Of een maroc, de strain is dan maroc.. snapje..

                              En kan jij aantonen dat planten die gefeminiseerd zijn, of beter gezegd zaden die gefeminiseerd zijn zwakker zijn dan non feminised seeds? Waar zou dit aan aan te tonen zijn?

                              En dan niet aan komen met "Toon aan dat het niet zo is" dat kan iedereen.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Groftick View Post
                              ja precies, ik noemde de zaden al strains maar in een veld met wiet zijn het dan allemaal strains of zit er dan 1 tussen die je strain mag noemen?, dit begrijp ik niet zo goed.

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.




                              maar dit klopt ook zoals je het brengt

                              Comment


                                #30
                                Re: gewoon roken van wiet gaat weg

                                Groftick, je topic staat vol onzinnige roepsels en je praat poep.

                                Je trekt overal wat weg en gooit dat op een onzinnige hoop waar geen kennis uit blijkt.

                                Sorry dat ik dit even moest roepen.

                                En verder: Ik maak E-Vloeistof, zou dat niet de nieuwe trent worden?
                                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                                Comment

                                Bezig...
                                X