Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rutte vreest toorn Merkel bij gedogen wietbeleid. Artikel AD.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Rutte vreest toorn Merkel bij gedogen wietbeleid. Artikel AD.

    Korting op 420shop


    Wat vinden jullie hiervan?

    Grtz kvb


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

    #2
    Re: Rutte vreest toorn Merkel bij gedogen wietbeleid. Artikel AD.

    Ehm, terecht.

    Hier op het forum zijn hobbykwekers voor hun zelf (misschien sommige niet), dagelijks leven zijn toch meer broodkwekers dan hobbyisten.
    Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

    Mike's 5x special kush #1 (RQS)

    Comment


      #3
      Re: Rutte vreest toorn Merkel bij gedogen wietbeleid. Artikel AD.

      Het is juist de bedoeling bij regulering dat iedere gram die wordt geproduceerd getraceerd kan worden tot de shop (totdat de gram verkocht wordt). Zoals nu ook in Amerika gebeurd.

      Comment


        #4
        Re: Rutte vreest toorn Merkel bij gedogen wietbeleid. Artikel AD.

        klopt, maar dat iedere gram naar de shop moet gaan met reguleren zal niet gebeuren.

        Polen, Duitsland enz, we exporteren al duizenden kilo's, Rutte doelt meer op de export.
        Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

        Mike's 5x special kush #1 (RQS)

        Comment


          #5
          Shivaman-s-Amnesia-scrogg

          Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
          (running)

          Comment


            #6
            Re: Rutte vreest toorn Merkel bij gedogen wietbeleid. Artikel AD.

            Zoals hij t zo mooi kan noemen. Die "troep" komt er toch wel.

            Maar vind het zo slap dat hij zijn mening niet geeft. En zich verschuilt achter hollande en Merkel.


            Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Re: Rutte vreest toorn Merkel bij gedogen wietbeleid. Artikel AD.

                rutte wake up,

                de export is allang niet meer na dat
                zeg maar eerder import, omdat jullie nu alle kwekers verjagen na het niet nederland,
                maar de shops liggen in nederland en die moeten bevoorraad worden,
                dus krijg je import, niks te export meer zoals het jaren terug was.
                en door dat gezeiks worden wij kleintjes ook eerder eruit geplukt.

                ik vraag me af wat die gedaan heeft met dat artikel te zeggen, hij is beduidend niet meer bij de les van 2014,
                volgens mij dacht die dat we nog in 2004 leefde?

                en wat een onzin, met die fransen, he al die jaren hier laten roken en komen.
                en nu gaan ze moeilijk doen

                je mappelle stafford and friends

                Comment


                  #9
                  Re: Rutte vreest toorn Merkel bij gedogen wietbeleid. Artikel AD.

                  article-2302273-19056577000005DC-236_634x549.jpg francois-hollande-moi-president-de-la-republique-les-parodies.jpeg

                  wat-speelt-er-in-mark-ruttes-hoofd-788.png
                  If life keeps putting you down, You better stay high

                  Comment


                    #10
                    Re: Rutte vreest toorn Merkel bij gedogen wietbeleid. Artikel AD.

                    Ik geloof idd echt dat Rutte ergens onder een steen heeft gelegen de laatste jaren, kijk eens hoe hard wij achteruit gaan met onze politie staat dat niets meer mag en alles wordt zwaar beboed zodat de gewone burger het risico niet meer kan nemen. En in andere landen worden ze steeds soepeler juist omdat de burger harder wordt, nog niets gezegd over de wet en regel gevingerd van Europese landen die versoepelen juist omdat er vandaag de dag medische gereguleerde wiet hoog staat aan geschreven en het steeds meer wetenschappelijk bewezen is. Ik heb niet over de grote criminele kweek want daar is dit forum niet voor en dat de regering daar tegen is snappen we allemaal want daar verdienen ze niets aan dus dat is slecht, maar ze vergeten hoeveel kennis en ervaring er schuil gaat waarvan zelfs de tuinbouw van kan mee profiteren in de hobby kweek want hebben compassie met hun plant en zo goed mogelijk verzorgt met een beetje hulp en toezicht van de rest van het forum, of om te delen wat ze hebben ontdekt en de meeste onder ons exporteren toch niet die zijn allang blij dat ze zelf voldoende te roken hebben en als ze dan toch eens meer kweken dan ze op kunnen roken dan heeft iedere blower ineens genoeg vrienden die wel even helpen zorgen dat je niet hoeft te exporteren. Dat ze in den haag graag de goed heilig land uit willen hangen en al ons geld naar kanslozen landen breng waar het direct in de criminele top van dat land verdwijnt dat wil niet zeggen dat het volk ook zo denkt waarom zouden we, we krijgen toch ook niks van hun.

                    Comment


                      #11
                      Re: Rutte vreest toorn Merkel bij gedogen wietbeleid. Artikel AD.

                      akky wat ze ook doen en beslissen,
                      als er 1 ding is waar ik nooit mee stop,
                      dan is het deze mooie hobby waar ik elke keer weer opniew veel passie en plezier in heb,
                      en er is geen politiek,politie,rechter of koning die mij dit ooit zal afnemen

                      Comment


                        #12
                        Re: Rutte vreest toorn Merkel bij gedogen wietbeleid. Artikel AD.

                        Groot gelijk Stafford! Het draait weer allemaal om de centen! Ksnap gewoon niet waarom ze nou zo moeilijk doen hier in Nederland...
                        Laat dat onkruid toch vrij!! Stoppen met thuishobby??? NO F*** WAY!!! We hebben toch niks te zeggen hier.... :-/

                        Comment


                          #13
                          Re: Rutte vreest toorn Merkel bij gedogen wietbeleid. Artikel AD.

                          Wat is het toch een enorme flapdrol! Miste deze nog

                          Comment


                            #14
                            Lets not criticize but legalize

                            Comment


                              #15
                              Re: Rutte vreest toorn Merkel bij gedogen wietbeleid. Artikel AD.

                              Jahoor, als je daarmee maar geen overlast aan anderen bezorgt.

                              Ik kan me best voorstellen dat een gezinnetje met kleine kinderen niet graag een buurman heeft met wietplanten die de hele zomer de wijk uit stinken.
                              Stank is ook overlast.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              Bezig...
                              X