Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spoorwegpolitie betrapt jongeren op trein.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Spoorwegpolitie betrapt jongeren op trein.

Korting op 420shop
    In de gazet van antwerpen maandag 23 februarie 2009 hebben ze een halve pagina besteed om te vertellen dat ze met carnaval toch enkele kunnen oppakken hebben op de lijn roosendaal - antwerpen.

Na heel het artikel gelezen te hebben, hebben ze enkel wat kleine kinderen bang gemaakt. Ja ze vertelde openlijke in het artikel dat ze een jonge man zijn 2 voorgerolde joints hebben aan geslagen en dat deze hun verteld heeft dat hij het nooit meer zal doen.

Hier onder een kleine samenvatting van het artikel. Wat nog opmerkelijker is dat ze op het einde een grafiek weer geven die eigenlijk laat zien dat ze een strijd aan het verliezen zijn. Dit echter is voor straks nu eerst even het artikel.
    Eerste paragraafje verteld het verhaal hoe ze te werk gaan. Dit pakt pakt 1/5 van het artikel in. Het verteld hoe ze opstappen en iedereen ondervragen of ze drugs bij zich hebben. Ze vermelden dat ze al een stuk of 7 slachtoffers hebben. Te bedenken we zijn hier op carnaval bezig, een van de drukker momenten van de spoorwegen!

"Ze mogen mee naar het bureau, diegene die opgepakt zijn" Ik zet deze zin cursief omdat ze aan dit gebaar een bedoeling kleven. Deze bedoeling zou wel is de hoofdbedoeling kunnen geweest zijn van heel hun actie. We gaan straks zien hoe zielig deze actie is.

In de volgende kolom wordt verteld hoe snel men wel te werk moet gaan en dat het zeker geen gemakkelijke opdracht is want ze hebben maar 30 min de tijd. (straks gaan ze me nog vertellen dat je gestudeerd moet hebben!). Ja zegt de spoorweg politie "die drugs controles zijn maar een heel klein deel van ons werk want we hebben naast dat gegeven nog vele andere taken. Deze zin werd eigenlijk verteld na een jaar statistiek van de wiet inbeslag neming per jaar. Deze is om te lachen gewoon é 3 klio per jaar. Meesten onder ons verzetten dat op een maand . Ik maak deze grap omdat ze dit artikel tegen wiet schrijven het is drugs en het is slecht. Maar over de 21 kilo heroine die zij op dezelfde controle in beslag nemen per jaar word verder niet gesproken. Nee niet 1 letter meer als dat. Maar over die wiet schrijft men 3 verhalen in dat artikel hoe men zo blij is dat men deze jongeren op andere gedachten heeft kunnen brengen.

Beste vrienden dit bewijst weer eens hoe de gateway theorie nog steeds ingebakken zit in die niet cannabis gebruikers. Volgens hun is dit nog steeds een gateway drug. De rid naar de ondergang! Volgens mij zeggen ze over die heroine niets omdat het zo erg is dat het zelfs boven hun begripsvermogen uitgaat. Ik heb hier 2 opmerkingen over. Nummer 1: niet elke cannabis gebruiker neemt harddrugs - met bier als uitzondering - . Nummer 2: stop met te viseren op kleine dingen concentreer je op het echte probleem. Ik ben er zeker van dat elke cocaine of heroine verslaafde het op een gegeven moment zelf niet meer zo fijn vind om zo te leven.

Het probleem van de wet is vaak dat cannabisgebruikers op zich niet veel verkeerd doen. Buiten het reageren tegen de stomme wetten. Dus moet de rechter eigenlijk een irrationele beslissing nemen, hij moet iemand die geen fout doet in de liefde gaan straffen omdat de wet het zo zegt. De wet beste vrienden is opgebouwd uit liefde voor de mens om hem te beschermen, dat is het basis princiepe van de codex. Dit tegen vechten zou willen zeggen dat de wet fout was en dat deze moet aangepast worden. Dit zou een revolutie teweeg brengen ongekend. De staat een fout maken? Nee dit bestaat niet! Dus men gaat de strijd rationeel aanpakken. De wet en staat gaat met het verstand boven de groep cannabisgebruikers staan en die gaan gebruik maken van het volgende argument "Men gaat elke uitleg of rationeel systeem of creatie van een cannabis gebruiker als irrationeel zien. De gedachten van de cannabisgebruiker gaat men verbinden aan de high en dit gaat het systeem de creatie of ratio van de persoon beinvloeden. Wel stel dat het zo is stel dat wat ik denk nog gerelateerd is aan cannabisgebruik. Maakt het mijn denkbeweging dan slecht? Nee, wat goed en fout ligt niet in cannabis gebruik maar in de daad die we doen tegen de liefde. Een persoon die high op cannabis alleen is volkomen instaat goede doordachte rationele beslissingen te nemen (ik ben zelf zeker beter als een nuchter iemand). Als ze ons een legalizerende kans zou den geven ben ik er zeker van dat we een meer vrede volle maatschappij zouden hebben. Ja we zouden die flikken nog helpen in plaats van dat eindeloze gevecht te voeren van cannabis tegen de wet.

Terug naar het citaat dat ik hierboven cursief gedrukt heb. De enigste reden dat men deze actie gedaan heeft is om in een aantal kleine jongeren een enorme angst in te kweken. Zodanig dat die kleine misbruikten uit angst de wet gaan slikken. Fuck dat iedereen heeft recht op vrijheid van denken! Verkrachten op lichamelijke schaal mag niet, maar op geestelijke schaal is het geen enkel probleem. Het idee van "wij staan aan de top en dit moet zo blijven" houdt in deze nieuwe maatschappij geen stand meer. Wij jongeren hebben ondertussen in onze moderne maatschappij een zelfstandig denken ontwikkeld los van voor gekauwde en ingeduwde angst objecten. Hoe wanhopig zijn de flikken aan het worden dat men zo moet winnen? Dat ze zelf niet meer de verstandelijke verantwoording moeten bieden....nee ze moeten enkel wat harder roepen en angst in het hart jagen dat zal de jeugd wel kalm houden. Al de onstpoorde zieke geesten in de wereld moet wel verder komen van drug gebruik volgens de wet. Ja er zijn nen hoop zieke geesten in de wereld maar het meerdere percentage ligt toch wel bij de niet gebruikers. Ja sorry mensen dat ik het moet zeggen maar er zijn meer zotten die niet cannabis nemen dan zotten die wel cannabis nemen.

Nu nog even iets over die grafiek het is een grafiek van 2003 vergeleken met 2008.

2003

5,4 kilo wiet
    5,2 kilo hash
    403 gram cocaine.
    52 gram speed
    20 kilo heroine (Heel veel in vergelijking met de rest maar toch was wiet de boosdoener hier)
    60 xtc pillen
    93 zaadjes voor wiet planten. (Dit is in 2008 een opmerkelijk verschil volgens mij is het zelfs nog niet ilegaal en mag het niet in beslag genomen worden)." Dit weet ik niet zeker".

2008

3 kilo wiet
    937 gram hash
    312 gram cocaine
    560 gram speed (Het 10 dubbele tegen over 2003)
    21 kilo heroine (Nog meer)
    1135 Xtc pillen (20 keer meer)
    233 wiet Zaadjes.

Wat is nu de algeme conclusie. Voor hash hebben ze een andere smokkel route gevonden of men maakt het gewoonweg zelf nu. De mens vandaag de dag is slimmer en zelfstandiger geworden. Hij maakt gewoon zijn drugs zelf. Dat§ er minder hash en wiet gevonden word heeft te maken met dat wij het gewoon zelf doen. Hier is het echte overwinningsterrein gewonnen voor ons. Die 200 zaadjes meer is het dubbele dus ook het dubbele dat wel over de grens is geraakt. Hoeveel zaad er over de grens is geraakt is onduidelijk. Mits men maar 12 controles per jaar houdt (vertelde men openlijk in het artikel). Dus laten we er dan vanuit gaan dat er toch een makkelijke 8000 zaadjes geplant word, dat zijn 4000 vrouwen. Stelt dat er daar nog 100 slimmeriken bij zitten die echt weten met wat ze bezig zijn. Ik ben is benieuw hoeveel ton er dit jaar weer is bijgekomen.

Ze hebben ons voor 5 kilo opgepakt waar iedereen zeker weet dat er massa's tonnen het wel gehaald hebben. Deze oorlog gaat de wet nooit winnen. Ze hebben een veldslagje gewonnen, maar dat is niets in vergelijking met de oorlog die wij aan het winnen zijn. Daarom jongens en meisjes pleit ik ervoor dat er niets belangerijker is dan een persoon goed wiet te leren kweken.

De saint
    Last edited by Saint; 23 February 2009, 11:29.

idd wss zo dhaise gaston en walput typkes die flikken, da ze die grote kwekers pakken die kweken voor het geld in criminele organisaties te pompen.

Comment

mja is idd eerder een afschrik actie dan dat ze er werkelijk iets aan hebben.

Comment

schandemakers, hier staan ze ook altijd te juichen en handen te schudden voor de foto als ze een jongeman met een jointje hebben betrapt naast zijn auto bij wijze van spreken terwijl een paar huizen verder iemand een échte misdaad pleegde op dat moment.

en inderdaad, de cultuur zal nog vaak volledig onderschat worden en vergeleken met de verslaafden die onder een bank liggen en van niks meer weten. ze steken het te vaak op "ze zijn high" maar men kiest duidelijk de flanken van het slagveld aan die cijfers van 2008 te zien dus voor de nabije toekomst lijkt me alles wel snor te zitten. zeker nu ze beseffen dat er weinig aan te doen valt. op papier kunt ge veel verwijderen en uithalen maar de eenvoudige cannabisbehoefte krijgt men niet op deze manier uit de samenleving (hoop ik )

Comment

die vergelijking tussen 03' en 08'

speed & xtc zijn wel populairder geworden ineens

wtf man 1135 pillen en 560 gram speed

Comment

hoe zit dat nu eigenljk precies met zaadjes.
            weet er iemand met duidelijkheid of je die nu mag hebben of niet?
            dacht zelf van wel maar hoor toch regelmatig dat ze in beslag worden genomen.
            weet weet meer.

Comment

al reactie gehad zie ik

http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...gie-t1332.html
              Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

ik snap het ook niet zo goed, ik was er eerlijkgezegd ook van overtuigd dat je zaadjes in bezit mocht hebben, maar de cijfers spreken mij dus tegen

http://www.gva.be/antwerpen/brasscha...nabiszaad.aspx
                zij berichten in de krant dus ze zullen wel zeker van hun stuk zijn...

maar!!!:
                http://www.reggae.be/magazine/ganja_corner/column/396
                dit spreekt hen tegen...

grtz Barryboy

Comment

volgens mij is er in heel europa vrij verkeer van zaden, ook wietzaden dus...
                  Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                  420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

volgens mij is er ook in europa vrij verkeer van zaden...

Comment

Nederlandse antidrugsteams (Joint Hit teams) hebben ook opnieuw aan de gemeenschappelijke actie meegenomen.
                      Waarom moet het weer de joint zijn die wordt zwart gemaakt.
                      Last edited by zion; 24 March 2009, 09:23.

Comment

Footer Left Ad

Collapse
                      Bezig...
                      X