Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spoorwegpolitie betrapt jongeren op trein.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Spoorwegpolitie betrapt jongeren op trein.

    Korting op 420shop
    In de gazet van antwerpen maandag 23 februarie 2009 hebben ze een halve pagina besteed om te vertellen dat ze met carnaval toch enkele kunnen oppakken hebben op de lijn roosendaal - antwerpen.

    Na heel het artikel gelezen te hebben, hebben ze enkel wat kleine kinderen bang gemaakt. Ja ze vertelde openlijke in het artikel dat ze een jonge man zijn 2 voorgerolde joints hebben aan geslagen en dat deze hun verteld heeft dat hij het nooit meer zal doen.

    Hier onder een kleine samenvatting van het artikel. Wat nog opmerkelijker is dat ze op het einde een grafiek weer geven die eigenlijk laat zien dat ze een strijd aan het verliezen zijn. Dit echter is voor straks nu eerst even het artikel.
    Eerste paragraafje verteld het verhaal hoe ze te werk gaan. Dit pakt pakt 1/5 van het artikel in. Het verteld hoe ze opstappen en iedereen ondervragen of ze drugs bij zich hebben. Ze vermelden dat ze al een stuk of 7 slachtoffers hebben. Te bedenken we zijn hier op carnaval bezig, een van de drukker momenten van de spoorwegen!

    "Ze mogen mee naar het bureau, diegene die opgepakt zijn"
    Last edited by Saint; 23 February 2009, 11:29.

    #2
    idd wss zo dhaise gaston en walput typkes die flikken, da ze die grote kwekers pakken die kweken voor het geld in criminele organisaties te pompen.

    Comment


      #3
      mja is idd eerder een afschrik actie dan dat ze er werkelijk iets aan hebben.

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          die vergelijking tussen 03' en 08'

          speed & xtc zijn wel populairder geworden ineens

          wtf man 1135 pillen en 560 gram speed

          Comment


            #6
            hoe zit dat nu eigenljk precies met zaadjes.
            weet er iemand met duidelijkheid of je die nu mag hebben of niet?
            dacht zelf van wel maar hoor toch regelmatig dat ze in beslag worden genomen.
            weet weet meer.

            Comment


              #7
              al reactie gehad zie ik

              http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...gie-t1332.html
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #8
                ik snap het ook niet zo goed, ik was er eerlijkgezegd ook van overtuigd dat je zaadjes in bezit mocht hebben, maar de cijfers spreken mij dus tegen

                http://www.gva.be/antwerpen/brasscha...nabiszaad.aspx
                zij berichten in de krant dus ze zullen wel zeker van hun stuk zijn...

                maar!!!:
                http://www.reggae.be/magazine/ganja_corner/column/396
                dit spreekt hen tegen...

                grtz Barryboy

                Comment


                  #9
                  volgens mij is er in heel europa vrij verkeer van zaden, ook wietzaden dus...
                  Veel gestelde vragen over het forum

                  JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                  420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                  Comment


                    #10
                    volgens mij is er ook in europa vrij verkeer van zaden...

                    Comment


                      #11
                      Nederlandse antidrugsteams (Joint Hit teams) hebben ook opnieuw aan de gemeenschappelijke actie meegenomen.
                      Waarom moet het weer de joint zijn die wordt zwart gemaakt.
                      Last edited by zion; 24 March 2009, 09:23.

                      Comment

                      Bezig...
                      X