Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vanavond op tv "De gevaren van wietteelt"

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vanavond op tv "De gevaren van wietteelt"

    Korting op 420shop
    Ben benieuwd of ze een objectief beeld weten neer te zetten...

    http://www.tvgids.nl/De_gevaren_van_...artikel/70292/
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

    #2
    Re: Vanavond op tv "De gevaren van wietteelt"

    Bedankt voor de Tip! zeker even kijken vanavond
    Grow bitch! Grow!

    Comment


      #3
      Re: Vanavond op tv "De gevaren van wietteelt"

      Ben aant werk de tofste stukjes zullen wel op dumpert oid verschijnen.

      Comment


        #4
        Re: Vanavond op tv "De gevaren van wietteelt"

        Op (laten) nemen Button?

        Ik ga zeker kijken erg benieuwd of ze echt objectief zijn en ook de normale veilige kwekers laten zien. Altijd makkelijk om de rotte appels in beeld te brengen, maar de werkelijkheid verdoezelen....

        Comment


          #5
          Re: Vanavond op tv "De gevaren van wietteelt"

          Ik ga ook opnemen, bedankt voor de tip!!

          Comment


            #6
            Re: Vanavond op tv "De gevaren van wietteelt"

            Ik hoor het uiteindelijke oordeel hier wel, besluit ik dan wel of ik het op ga sporen of niet

            Comment


              #7
              Re: Vanavond op tv "De gevaren van wietteelt"

              heb het programma zojuist gezien..waardeloos! Van objectiviteit was absoluut geen sprake..al had ik ook niet anders verwacht van de Evangelische Omroep! Tuurlijk kunnen er gevaren zijn bij het kweken van wiet maar waarom laten ze niet iemand zien die het wel goed voor elkaar heeft?

              Comment


                #8
                Re: Vanavond op tv "De gevaren van wietteelt"

                Omdat die dan zijn plekkie kwijt is XD.

                Comment


                  #9
                  Re: Vanavond op tv "De gevaren van wietteelt"

                  Haha niet wat ik had gehoopt/verwacht had. Jammer maar hier heb je niks aan.
                  Grow bitch! Grow!

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      Re: Vanavond op tv "De gevaren van wietteelt"

                      Ik vond het wel vermakelijk om te zien
                      Ja, brandgevaar als je het elektrisch niet goed aanlegt.
                      Dat klopt helemaal.

                      En die buurman met 440 planten op zolder, die had ik alsnog de straat doorgeslagen....
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                        #12
                        Re: Vanavond op tv "De gevaren van wietteelt"

                        Bizar hoe slecht je iets in beeld kan krijgen! Die man die hem helpt zei ook al " ik ken je electra kennis niet " daarmee doelde hij op de brand gevaren. Die buurman met zijn 100de plantjes: zulke brood kwekers mogen gepakt worden.

                        Comment


                          #13
                          Re: Vanavond op tv "De gevaren van wietteelt"

                          ik vond de benadering van danny maar asociaal
                          dat er brandgevaar is OK
                          maar iemand op straat zo schreeuwend er over aan te spreken!!!!
                          ik had hem de hele straat laten zien van dichtbij en al z'n botten in z'n lijf gebroken
                          waar haalt die smerige mongool het lef vandaan om mensen door de stront te trekken op tv?
                          wie geeft hem die rechten?
                          nu hoor je meningen als: ik zou die kweker kapot slaan met z'n brand.
                          terwijl WIJ ALLEMAAL in zijn schoenen kunnen staan als we het even niet in de gaten hebben.
                          'n ongeluk zit in 'n klein hoekje.
                          ook goed materiaal kan korrtsluiting veroorzaken door fabrieksfoutjes.
                          dit was typisch zo'n programma om wiettelers 'n slechte naam te geven
                          binnenkort krijgen wiettelers 'n wietster op hun voorhoofd getatoeerd zodat ze openbaar herkenbaar zijn!

                          kijken hoe leuk dat de mensen dat zelf vinden die nu schreeuwen van: ik had die buurman kapot geslagen enz...
                          HOE MOET IK ONTKIEMEN
                          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                          Comment


                            #14
                            Re: Vanavond op tv "De gevaren van wietteelt"

                            Angel, het gaat om de houding van de buurman als ik thuis brand zou veroorzaken door nalatigheid, kan ook een vergeten brandende sigaret zijn of een brandende kaars bij een gordijn want het
                            hoeft niet altijd wiet te zijn waardoor je brand veroorzaakt, had ik toch wel
                            even met mijn buren er over gesproken, excuses aangeboden en bos bloemen of fles drank gegeven. Krijg ik misschien direct een knal voor mijn kop maar dan heb ik hem ook verdiend!

                            Die ster op mijn voorhoofd voelde ik al zitten zodra we onze kweek begonnen, kon naast de andere sterren die er al zaten...
                            Last edited by Stemma; 13 November 2014, 11:29.
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment


                              #15
                              Re: Vanavond op tv "De gevaren van wietteelt"

                              Oorspronkelijk geplaatst door ROEG View Post
                              heb het programma zojuist gezien..waardeloos! Van objectiviteit was absoluut geen sprake..al had ik ook niet anders verwacht van de Evangelische Omroep! Tuurlijk kunnen er gevaren zijn bij het kweken van wiet maar waarom laten ze niet iemand zien die het wel goed voor elkaar heeft?
                              Er is weleens vraag geweest hier op JD naar kwekers om info te geven en een kijkje achter de schermen te laten zien voor 'n tv programma.
                              Alleen zie ik het niet zo zitten om dat soort idioten hier in m'n keldertje te laten rond stampen.
                              De hele buurt loopt meteen uit als er een bus met onverzorgde hippies met camera op de schouder uitstappen.

                              zou jij ze toelaten dan ?
                              Volgens mij was er destijds niet zoveel animo voor, hier op JD.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              Bezig...
                              X