Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vanavond op tv "De gevaren van wietteelt"

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Vanavond op tv "De gevaren van wietteelt"

    Ik zou ze niet over de vloer willen. Te veel risico, maar ik begrijp wel je punt. Je zult op deze manier alleen de verkeerde berichten horen er over...

    Comment


      #17
      Re: Vanavond op tv "De gevaren van wietteelt"

      Bij mij mogen ze kijken hoor, maar denk dat een 90x90 tentje met 5 planten te weinig 'sensatie' voor ze oplevert.

      Misschien hebben we gisteren wel naar een stel acteurs gekeken
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        #18
        Re: Vanavond op tv "De gevaren van wietteelt"

        Gaat niet om de sensatie maar om de manier waarop. Denk aan brandveiligheid, maar ook hoe je de ruimte indeelt ( slangen over de vloer, terwijl ze van onder water geven... ) of open kroon steentjes...

        Het gaat niet om het aantal lijkt me, de aanpak voor een gezonde kweek lijkt me voldoende ?

        Comment


          #19
          Re: Vanavond op tv "De gevaren van wietteelt"

          Tuurlijk wel, iemand die 100derden planten heeft is toch veel interessanter dan mij met me 10 plantjes.

          Comment


            #20
            Re: Vanavond op tv "De gevaren van wietteelt"

            Omdat veilig kweken pas begint bij 100de planten?

            Ik zou niet inzien wat er interessanter is aan 100de planten, als het om het veilige aspect gaat. Dat wij in kleine aantallen kweken zijn we er ook wat meer op gebrand ( slecht woord grapje ) om veilig te kweken. Het gaat niet om het aantal, want in het progamma zelf waren er ook maar een 8 stekjes en ik meen 2 buiten planten ? Wel grappig om te zien dat de stekjes zonder wortels de grond in werden gezet

            Comment


              #21
              Re: Vanavond op tv "De gevaren van wietteelt"

              Bij de EO weten ze zeker niet dat Jezus een hippie was.Hij gebruikte toen al cannabisolie.Maar ja toen had je ook geen Opstelten.

              Comment


                #22
                Re: Vanavond op tv "De gevaren van wietteelt"

                Hahah jaa, das raar idd.

                Comment


                  #23
                  Re: Vanavond op tv "De gevaren van wietteelt"

                  Oorspronkelijk geplaatst door MWay View Post
                  Bij de EO weten ze zeker niet dat Jezus een hippie was.Hij gebruikte toen al cannabisolie.Maar ja toen had je ook geen Opstelten.
                  Maar kijk, men is verandert want
                  Rooms Katholiek en Protestant
                  Begonnen toch hun grip wat te verliezen
                  Men moest dus wel een and're koers gaan kiezen

                  Men was geweldig in zijn sas
                  Want wat ontdekte men alras
                  Toen men nog eens de Bijbel las
                  Dat Jezus ook een hippy was.

                  (Jezus Redt, Lyrics van Robert Long)
                  [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                  mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                  Comment


                    #24
                    Re: Vanavond op tv "De gevaren van wietteelt"

                    Oorspronkelijk geplaatst door MWay View Post
                    Bij de EO weten ze zeker niet dat Jezus een hippie was.Hij gebruikte toen al cannabisolie.Maar ja toen had je ook geen Opstelten.
                    Jezus z'n Opstelten was Pilatus.
                    Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                    Comment


                      #25
                      Re: Vanavond op tv "De gevaren van wietteelt"

                      Solo mio ze zijn in ieder geval even oud

                      Comment


                        #26
                        Re: Vanavond op tv "De gevaren van wietteelt"

                        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                        Er is weleens vraag geweest hier op JD naar kwekers om info te geven en een kijkje achter de schermen te laten zien voor 'n tv programma.
                        Alleen zie ik het niet zo zitten om dat soort idioten hier in m'n keldertje te laten rond stampen.
                        De hele buurt loopt meteen uit als er een bus met onverzorgde hippies met camera op de schouder uitstappen.

                        zou jij ze toelaten dan ?
                        Volgens mij was er destijds niet zoveel animo voor, hier op JD.
                        Ik snap je punt QNQ..ik zou zelf ook niet meewerken aan zo`n programma..of het moet al een programma zijn waarbij ik echt het gevoel heb dat ze oprecht,objectief en discreet te werk gaan..zo vind ik dat die gasten van VICE wel redelijke documentaires maken

                        Comment


                          #27
                          Re: Vanavond op tv "De gevaren van wietteelt"

                          Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
                          ik vond de benadering van danny maar asociaal
                          dat er brandgevaar is OK
                          maar iemand op straat zo schreeuwend er over aan te spreken!!!!
                          ik had hem de hele straat laten zien van dichtbij en al z'n botten in z'n lijf gebroken
                          waar haalt die smerige mongool het lef vandaan om mensen door de stront te trekken op tv?
                          wie geeft hem die rechten?
                          nu hoor je meningen als: ik zou die kweker kapot slaan met z'n brand.
                          terwijl WIJ ALLEMAAL in zijn schoenen kunnen staan als we het even niet in de gaten hebben.
                          'n ongeluk zit in 'n klein hoekje.
                          Ik begrijp die buurman met zijn gezin. Hoe zou je zelf zijn? Al had het een brandende sigaret geweest, als je door gevaarlijk gedrag brand veroorzaakt, wekt dat wrevel op. Als je dan nog eens de wrevel opwekt van mensen zonder emotionele intelligentie krijg je dit soort taferelen. Die vader van dat gezin moet weten dat een robbertje staan schreeuwen voor de camera niet de methode is om een burenruzie bij te leggen. Dat doe je in sereniteit. Maar sommige mensen denken nu eenmaal dat ze door heel boos te worden ze de andere wel kunnen overtuigen van hun gelijk. Quod non.

                          Die brand... Ik ga hier niet staan preken want ik ben ook niet 100% safe, maar voor een kleine kast met TNeon kon het wel. Moest ik 100-en planten staan hebben, kocht ik niet alleen een neutralizer naast een koolstoffilter, maar ook volledig elektronische apparatuur ipv klassieke VSA of ging ik aan de LED en uiteraard de nodige automatische blussers zodat die vernederende invasie van de brandweer je bespaard blijft. Stroom netjes betalen, schakelkasten gebruiken, voldoende dikke draden,... Gezond boerenverstand en een beetje investeren als het toch om je broodwinning gaat. En vooral een plan in elke situatie.

                          dit was typisch zo'n programma om wiettelers 'n slechte naam te geven
                          Het ging over de gevaren van wietteelt, dan heb je het wel eens over de slechte kanten. Een beetje zelfkritiek voor de sector is niet slecht. Er kwamen trouwens veel dingen in terug die zeer nuttig waren, nl dat het beleid van Ome Ivo juist voor deze onveilige teelten zorgen of dat de sector aan het verharden was, iets wat ook te wijten valt aan een doorgedreven criminalisering (en wat sommige coffeeshophouders ook toegeven). Hoeveel broodkwekers willen niet het snelle geld zien en gaan gevaarlijke dingen doen als stroom stelen of zo goedkoop mogelijk materiaal aanschaffen of niet de nodige investeringen doen om de ruimte brandveilig te maken? Het is eens goed te beseffen dat er veel geknoei is en daar eens stil bij te staan. 2 branden per dag is niet weinig, dat kan je niet allemaal op gebeurlijke fabrieksfouten steken.

                          Verbeter de wereld, begin met jezelf.
                          Last edited by Jojen Weed; 25 November 2014, 10:39.

                          Comment


                            #28
                            Re: Vanavond op tv "De gevaren van wietteelt"

                            Scripted reality jongens, dat hoeft in nederland niet vermeld te worden. Moet ik jullie eraan herinneren hoe ons NatGeo History channel eruit ziet? Met al die alien shit? (Sorry Alien, no offence, maar historisch is het niet ) Niemand het verschil gezien tussen Discovery van 10 jaar terug en nu?
                            De titel van het programma is "gevaren van wietteelt" Wat hadden jullie verwacht? Een item over hoe veilig mensen wel doen?

                            Tuurlijk wel weer zuur voor de veilige cannabisten, maar ditsoort tokkieTV trekt gewoon kijkers. Net als Utopia en al die Talpa rommel. Neem het ze eens kwalijk.. Daarnaast kan ik me vinden in wat eerder gezegd is; de veilige kwekers laten niets zien, want anders is het voor hen niet veilig meer.
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment

                            Bezig...
                            X