Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet veroorzaakt ernstige allergieŽn

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wiet veroorzaakt ernstige allergieŽn

Korting op 420shop
    Ze gaan altijd iets vinden om ons plantje in een negatief daglicht te stellen

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20141223_01443929
    Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

Re: Wiet veroorzaakt ernstige allergieŽn

Ziet er weer opperst professioneel uit.
    Verschiet van niets meer sinds FŁhrer De Wever.
    Stap voor stap geraken we er wel.

Comment

Toevallig de universiteit antwerpen? Mss moesten ze maar is onderzoeken wat morfine ed veroorzaken.

Waarom die zin: Dat kunnen er nog meer worden, nu Minister De Block cannabis als geneesmiddel wil toelaten voor MS-patiŽnten.

Ik denk dat MS patienten wel ander zorgen hebben dan een allergie. Dat we er gevoeliger aan worden is normaal, minder weerstand door meer binnen te zitten ed.

Comment

Je kunt jezelf aanmelden, dus als je denkt dat het niet waar is, ga het tegendeel bewijzen.
        Howto: meerdere foto's uploaden en tussen je bericht plaatsen

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~BuitenQweeksels ~

Comment

Op zo ne zever ga ik niet op in. Zeker niet in Antwerpen. En ik heb allergieŽn dus ga ze zeker ni het ťťn aan het ander laten linken aangezien die er al langer zijn.

Comment

Als Ms patiŽnt kan een allergie dodelijk zijn dus juist goed dat ze het gaan onderzoeken

Lees ze willen Cannabis gaan toelaten voor Ms patiŽnten das toch juist goed dat ze het goed gaan onder zoeken
            God was never on your side..

Comment

Niet als het van Antwerpen uit gaat en de Block expliciet genoemd wordt. Mss denk ik te negatief, maar volgens mij wordt dit nooit een objectief onderzoek. De Block zelf is huisarts en ze zal zelf wel uitzoeken hoe of wat.

Comment

mijn allergie ervan is rustig zijn minder pijn en goed slapen.
                echt slechte alergieen zijn het niet.
                voor de rest ben ik kern gezond!
                Mensen weten ook de dag van vandaag wat je hoort of leest door de media, dat je dat niet moet geloven.

Comment

Ik denk eerder dat tabak in jointjes de grote boosdoener is. Maar desalniettemin; prima toch. Hoe meer onderzoek, hoe beter.
                  De mogelijkheid bestaat best; je immuunsysteem wordt onderdrukt door THC, die kan dan best eens raar gaan reageren. Dat is ook zo met andere immuunsupressors; je leest regelmatig dat patiŽnten opeens hooikoorts of iets dergelijks ontwikkelen.
                  Het lijkt me beter dat er duidelijkheid over is, dan dat er dalijk allerlei speculatie rondgaat.

De vorm waarin de uitnodiging staat, geeft echter teveel weg om een placebo effect te vermijden. Erg jammer.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ja dit is weer een rare kronkel van de tegenstand. Ik heb al allergieŽn van voor ik cannabis rookte. Dit is niet het toedoen van cannabis maar van slechte lucht kwaliteit. Er zijn ook veel mensen allergisch die geen cannabis roken dus dit is allemaal kwatch.

Comment

Ja, en ik heb geen enkel symptoom meer van mijn Von Willebrandt (Hemofilie) sinds ik blow, wat mijn leven een pakje aangenamer maakt.
                      Wanneer zie ik daar eens een onderzoek over?
                      Stap voor stap geraken we er wel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Modest View Post
                        Ja, en ik heb geen enkel symptoom meer van mijn Von Willebrandt (Hemofilie) sinds ik blow, wat mijn leven een pakje aangenamer maakt.
                        Wanneer zie ik daar eens een onderzoek over?
                        Klopt man. Ik ben blij voor u dat Cannabis helpt voor u. Voor mij ook om mijn trauma's dragelijker te maken en mijn gespleten persoonlijkheid onder controlle te houden. Maar daar hoor je ook nooit iets van hier op de TV. Nu het komt eraan e . In BelgiŽ is De Bloch al bezig om cannabis te legalizer voor MS patienten omdat het dus werkelijk helpt. Dit is de eerste stap in de goeie richting. Maar ik begrijp u volledig. Nu op Amerikaanse sites zoals high times zeggen ze veel over de onderzoeken die ze doen naar de effecten van cannabis en ze hebben al veel wetenschappelijke bewijzen dat cannabis een zeer krachtige genees plant is zoals de brandnetel ook zeer gezond is voor een soep van te maken vooral voor het ijzer gehalte in netels en Netels zijn familie van de cannabis plant.

Comment

Pruimen en vijgen veroorzaken schijterij, eveneens niet prettig, toch verbieden we het niet
                          ĎA lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants oní

Comment

Amai. Ge moet is ne halve kg kersen eten.

Comment

haha :p

Comment

Footer Left Ad

Collapse
                              Bezig...
                              X