Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2's Rommeltopic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LR2's Rommeltopic

    Korting op 420shop

    Setup
    GrondWaterStekgel bestaat uit 100% Clonex. Werkt beter dan dat auxine-poeder. Flinke wespentailles in de stammetjes houd ik wel van!

    Het plan 1.2Backstory: Nog een backstory
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    #2
    Re: LR2's Rommeltopic

    Je hebt niet stilgezeten zie ik wel!
    Mooi project zeg, moeilijk vooral. Hier gaat best wat tijd inzitten, namelijk een stabiele soort maken die zn paarse kleur behoud, daar gaan wel een paar terugkruisingen doorheen.

    Er ontbreekt iig niets aan de ouders van het wonderkind

    Comment


      #3
      Re: LR2's Rommeltopic

      Ik wil wel even meekijken in dat hoofd van je.

      Bovendien wil ik wel een suggestie doen als naam voor die strain van je.

      "Pomona's smelly prune"

      Pomona was de godin van het fruit en de rijke oogst daaromtrent in het oude romeinse rijk. Gezien je kruist met iets fruitigs miss wel gepast. En ja een stinkende pruim spreekt voor zich niet?

      Laters





      Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

      Comment


        #4
        Re: LR2's Rommeltopic

        Leuk juist, om bij dit soort gerommel over je schouder mee te kijken! Leerzaams genoeg ook: Ik wist bijvoorbeeld niet dat stekken zoveel sneller gaan op een wat hogere temperatuur. (Of dat je stuifmeel in grammen kan afmeten. Heb wel eens een banaantje bewaard, maar daar zal misschien een microgram ingezeten hebben.)

        Ik blijf je volgen!

        Wat namen betreft zou ikzelf misschien de wetenschappers induiken.
        - "Einsteins Inspiration"
        - "Sagans Dream" misschien?
        - "Keplers Reason to Stargaze"?
        - "Hubbles Nature"?
        - "Freuds Worst Enemy"? (Freud was toch een cokehead?)
        - "Darwins niece"? (Darwin opperde tenslotte dat we allemaal familie zijn)
        - "Opsteltens Grootste Gebrek" (Die vent heeft een zware cannabis-deficiency.)
        Last edited by Blani; 15 December 2013, 22:33.

        Comment


          #5
          Re: LR2's Rommeltopic

          Altijd leuk om te volgen hoe jij uit de vrije hand die kruisingen doet.

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


            #6
            Re: LR2's Rommeltopic

            Leuke reacties, dat maakt het 't typen waard! Fijn heren!

            @Cookaap: ik ga niet voor de stabiliteit. In den beginne tenminste. Een F1 kruising kan erg stabiel en uniform zijn. De meeste dure strains worden alleen in F1 uitgedeeld, omdat het doorkruisen daarvan vaak weinig leuks oplevert. Alles daarna kan inzakken als een cake die je te vroeg uit de oven haalt. Volgens mij is bijvoorbeeld de Double Fun zo'n strain. Mijn doel is om eerst die F1 te maken, daarna zie ik wel verder of ik nog ga selecteren. Die autoflower kan ik gelukkig twee tot drie keer per jaar door/terugkruisen. Dus daarvan schat ik de kansen op wat stabiels veel hoger in.

            @Blani: ik was een tijdje terug bezig met het uitvogelen wanneer enzymen nu optimaal functioneren. Dit draagt bij aan gezonde en actieve planten namelijk. Die optimumtemperatuur ligt volgens de biologieboekjes (voor planten) op een aparte 37 graden. Dat vind ik veel teveel. Maar het verschil tussen die 24 graden en 31 is wel opmerkelijk te noemen. Een verschil van 13 dagen! Natuurlijk zijn er wat voorlopers en achterliggers. Over die volle gram stuifmeel, overdreef ik wat. Maar een volle theelepel was het zeker. Mooie blauwtinten en wat groene waas als het beschimmelt.

            Terug naar de kast.
            Overige Experimentjes voor de liefhebbers.1_56_Photochromic_Single_Vision_Lenses.jpg

            Waar blijven die foto's?
            ja, rustig maar de batterijen zitten in de lader.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Last edited by Escargot; 16 December 2013, 13:41.
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

              Comment


                #8
                Re: LR2's Rommeltopic

                Bij mijn vorige kweek zaten de potten flink vol met die varenrouwmuggen en heb ik het met Bayer Admire bestreden. Dat hielp wel heel goed. Na een week een plakstrip opgehangen en daar kwam niets meer op.

                Nu zijn ze weer terug. Zal inderdaad wel in de potgrond zitten dan. Of ze vliegen van buiten het hok naar binnen. Denk dat de plakstrips ze nu wel onder controle houden. Daar zit af en toe wel een nieuwe mug op, maar ik zie ze nooit vliegen. Het wordt geen plaag in ieder geval.

                Ben benieuwd wat je allemaal voor moois gaat presenteren met je geavanceerde optiek

                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                Comment


                  #9
                  Re: LR2's Rommeltopic

                  Ik kom hier ook even bijzitten.
                  Van kruisen en stekke en al wat daar bij komt kijken
                  heb ik de balle verstand.
                  Maar je schrijfwijze komt hier duidelijk binnen.
                  Ik ben benieuwd wat er nog allemaal voorbij komt.
                  Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                  The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                  Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                  sigpic

                  Comment


                    #10
                    Re: LR2's Rommeltopic

                    DSCF5776.jpgDSCF5784.jpg
                    Duidelijk tijdsverschil! Plant in twee stadia tegelijk. Ik heb de krulbladeren ook gezien, hoor! Komt door regenwater na vijf kraanwaterbeurten.
                    Nog meer stress; is niet erg. THC begint zich te vormen op de pistils in de oksels.

                    DSCF5779.jpg
                    Mama Domina

                    DSCF5780.jpg
                    Mama OG KUSH, links nog een stukje hergroeiende NDBXI
                    DSCF5781.jpg
                    Leuk speelgoed!

                    Geen schoonheidsprijs voor de foto's. Maar er is tenminste wat te zien!
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #11
                      Re: LR2's Rommeltopic

                      DSCF5801.jpgDSCF5802.jpgDSCF5804.jpgDSCF5806.jpg
                      Topjes

                      DSCF5791.jpg
                      Beworteling loopt goed.
                      DSCF5811.jpgDSCF5815.jpg
                      Moedertjes na de regen.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        #12
                        Re: LR2's Rommeltopic

                        Mooie foto's van mooie plantjes LR2.

                        Is een van de varianten te vergelijken met wat je mij gestuurd hebt?

                        God, ik ben zo nieuwsgierig en ongeduldig...
                        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                        Comment


                          #13
                          Re: LR2's Rommeltopic

                          Als het goed is, moet jij ook die autoflower hebben die ik ertussen heb staan, of tenminste; ze hebben dezelfde vader en moeder, en komen misschien zelfs uit dezelfde top. Je zal ze vast herkennen: sativa opbouw (lijkt soms wel gewone strek door lichtgebrek), sterke groei als ze eenmaal aanslaan. En naast de zieke geest, vrij robuust. Mishandeling lijkt ze wel lekker te vinden en ze zijn niet kapot te krijgen. Ik adviseer niet dat je dat moet proberen . De stam staat hier op ongeveer op een hoek van 75 graden, de twee uitlopers op 25. Een soort double vee op een manke Y, zoals de Fransen weleens zeggen.

                          Qua 'normaal'bloeiers, die komen allemaal vers uit de winkel. Daarvan komen volgend seizoen weer zaden, als het meezit!
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            #14
                            Re: LR2's Rommeltopic

                            Ohw ik kan niet wachten, mishandeling.....wat een vreugd.

                            Nou ze heeft haar meester gevonden hoor, daar zal ze hier geen gebrek aan gaan krijgen.
                            Ze krijgt de volle mep, LST verkeerd toppen, lekkere buig, trek, ruk en pluk oefeningen.

                            Nee die gaat het prima naar de zin hebben hier
                            Maar het is een AF, dus de het licht gaan we maar wat regelmatiger houden.
                            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                            Comment


                              #15
                              Re: LR2's Rommeltopic

                              @Ik heb dit jaar vijf of zes AF kruisingen gemaakt. Allemaal lekker smakelijk en alles. Maar we zoeken allemaal naar de knaller. Ik heb 150 zaden gezaaid zonder te labelen, hier zijn twintig plantjes van blijven staan. Flink gestresst door te knippen, buigen, licht te vergeten, enzovoorts. Alle herma's, twijfelmannen en dragdames eruit geflikkerd en er bleven twee stuks over. Hiervan heb ik de grootste genomen


                              dus de keuze was klein!
                              HOE MOET IK ONTKIEMEN
                              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                              Comment

                              Bezig...
                              X