Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

30.000 hennepplanten aangetroffen in bedrijfspand Zaltbommel (video)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    30.000 hennepplanten aangetroffen in bedrijfspand Zaltbommel (video)

    Korting op 420shop


    *UPDATE 20:35 UUR* ZALTBOMMEL - De politie heeft dinsdag in een bedrijfspand aan het Van Voordenpark in Zaltbommel naar schatting 30.000 hennepplanten aangetroffen. Twee verdachten zijn aangehouden.

    http://bd.nl/regio/den-bosch-en-omge...ideo-1.4734415


    Zonde -_-
    If life keeps putting you down, You better stay high

    #2
    Re: 30.000 hennepplanten aangetroffen in bedrijfspand Zaltbommel (video)


    Hier nog een andere video.

    Inderdaad erg zonde
    Eerste kweek: 4x Think Different (auto)

    Comment


      #3
      Re: 30.000 hennepplanten aangetroffen in bedrijfspand Zaltbommel (video)

      Niks zonde dit zijn juist de flikkers die het voor jou en mij verpesten,ze moeten dat soort gasten juist harder aanpakken,Opstelten lacht weer hij kan wederom aanhalen dat 85% voor de export is,of zou het voor eigen gebruik zijn?
      Wie kan me eigenlijk uitleggen van de ""zonde"" zeggende mensen wat er zo zonde aan is?

      Comment


        #4
        Re: 30.000 hennepplanten aangetroffen in bedrijfspand Zaltbommel (video)

        Zijn dat zo'n BAL pootlampen mss Wtf lampje hangen

        Comment


          #5
          Re: 30.000 hennepplanten aangetroffen in bedrijfspand Zaltbommel (video)

          De reden dat ik zonde zeg, is omdat ik momenteel rond de 14 euro voor een gram betaal in de coffeeshop.
          Door dit soort acties zal dit helaas niet minder worden, zolang ik niet zelfvoorzienend ben met mijn eigen tentje
          zal ik het altijd zonde vinden om zoveel "Groente" door de gehaktmolen te zien gaan.

          Uiteraard wil ik hiermee niks goed praten, hier heb ik ook gewoon te weinig verstand van.
          Eerste kweek: 4x Think Different (auto)

          Comment


            #6
            Re: 30.000 hennepplanten aangetroffen in bedrijfspand Zaltbommel (video)

            Voor jezelf zorgen dan,en als je niet genoeg hebt uit je eigen tentje zou je je eigen af kunnen vragen of je niet teveel rookt en je je geld eigenlijk wel wilt spenderen om iemand anders te verrijken.Door te kopen hou je een prijs stabiel of drijf je hem op.
            Ik ben wel voor coffeeshops met een normaal karakter en prijs natuurlijk,ik kan ook geen bier of wijn brouwen maar drink er wel graag eentje en dat moet en mag geen belemmering wezen om een cafe te bezoeken,dus een coffeeshop moet wel bereikbaar zijn maar dan het liefst aangevuld door hobbykwekers ipv dit soort grote mannen waar je in onze coffeeshops maar een klein gedeelte of waarschijnlijk niks van terug zult zien.

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Comment


              #7
              Re: 30.000 hennepplanten aangetroffen in bedrijfspand Zaltbommel (video)

              - amai en wss weken werk gehad bij het opstellen

              Comment


                #8
                Re: 30.000 hennepplanten aangetroffen in bedrijfspand Zaltbommel (video)

                Denk dat zoiets sneller wordt opgezet en afgebroken als je denkt amazing .
                Ik denk dat dit niet het werk is van 1 persoon hoor.

                Maar dit is inderdaad geen hobbykweken, maar de mensen die niet hobbykweken moeten ook aan hun wiet geraken toch...
                Ik zie dit ook niet graag in de kliko gaan, niet iedereen heeft de gelegenheid om naar de coffeshop te gaan.
                En het blijft maar een plantje he, en dan potverdorie nog een mooi ook he .

                Maar moet urban wel gelijk geven, zoiets verpest het dan weer wel voor de hobbykweker.
                Hierdoor gaan ze zich weer meer viseren op kwekers, en een hobbykweker is ook een kweker ook al ligt het voor ons zelf anders.

                Comment


                  #9
                  Re: 30.000 hennepplanten aangetroffen in bedrijfspand Zaltbommel (video)

                  Wow, zonde

                  Comment


                    #10
                    Re: 30.000 hennepplanten aangetroffen in bedrijfspand Zaltbommel (video)

                    Oorspronkelijk geplaatst door parker88 View Post
                    De reden dat ik zonde zeg, is omdat ik momenteel rond de 14 euro voor een gram betaal in de coffeeshop.
                    Door dit soort acties zal dit helaas niet minder worden, zolang ik niet zelfvoorzienend ben met mijn eigen tentje
                    zal ik het altijd zonde vinden om zoveel "Groente" door de gehaktmolen te zien gaan.

                    Uiteraard wil ik hiermee niks goed praten, hier heb ik ook gewoon te weinig verstand van.
                    Minder broodkwekers zijn niet de rede van de dure prijs, namelijk om een vb te noemen had je in de jaren 90 nog niet de helft van de broodkweek zoals nu het geval is, doch was de prijs een heel pak lager in de shop.

                    Comment

                    Bezig...
                    X