Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

coffee shops per september dicht

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    coffee shops per september dicht

    Korting op 420shop
    ROOSENDAAL - De gemeente Roosendaal en Bergen op Zoom stoppen vanaf september dit jaar met het gedogen van sofdrugs. Dat hebben de gemeentes donderdag op een persconferentie bekendgemaakt.
    Vanaf 16 september moeten alle coffeeshops dicht zijn. De gemeentes nemen de panden over. De grensgemeentes willen met deze maatregel een einde maken aan het drugstoerisme. Per week zorgen zo'n 25.000 drugsliefhebbers voor de nodige overlast en criminaliteit.

    Bergen op Zoom en Roosendaal zijn de eerste steden in het land die de legale softdrugsverkoop helemaal uitbannen. De gemeentes gaven eind vorig jaar aan alle acht shops te willen sluiten. De gedoogvoorwaarden werden toen tijdelijk aangescherpt. Shops mochten niet langer vijf maar slechts twee gram per persoon verkopen. Nu wordt afgezien van de aanscherping. Reden daarvoor is dat de shops op korte termijn toch al hun activiteiten moeten staken.

    Roosendaal en Bergen op Zoom zijn de overlast door drugstoeristen meer dan zat. Jaarlijks komen zo’n 1,3 miljoen, voornamelijk Belgische en Franse, drugstoeristen naar de beide steden voor softdrugs.

    zie link voor verdere uitleg:http://www.omroepbrabant.nl/?dossier...ffeeshops.aspx

    #2
    Jammer, heel jammer om dit te lezen.
    Hopelijk volgen de andere gemeentes ook niet

    grtz

    Comment


      #3
      idd hopelijk niet
      Schutto In tha house

      Comment


        #4
        WTF...

        dan zal het niet lang duren voor ze allemaal dicht moeten volgens mij!

        Comment


          #5
          Amai, ze gaan daar de prijs in de lucht laten schieten, de straatverkopers bachhh.
          idd WTF!
          Grtz
          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            o jee dat gaat vast niet goedkomen... daar schieten volgend jaar de huisdealers als paddestoelen uit de grond wat voor overlast in de woonwijken gaat zorgen. Die gemeentes gaan er vast problemen mee krijgen.

            Peace

            Comment


              #7
              Ja en ik zie dan de shops terug open gaan!

              Grtz
              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
              Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #8
                West je heb helemaal gelijk
                Schutto In tha house

                Comment


                  #9
                  ik hoop dat je gelijk hebt,dan zullen ze het op andere plaatsen niet doen...

                  grtzzz

                  Comment


                    #10
                    slaat gewoon nergens op eerst paddo's om dat paar henkies zelfmoord plegen sry hoor maar dat kan gewoon niet *sry voor me taal gebruik

                    Comment


                      #11
                      Je hebt gelijk breda, kijk eens naar de kankers en dodencijfers van alchohol, schandalig, hahaha het is maatschappelijk aanvaard dat men aan alchohol kan sterven enzo. krapuleus vind ik dat!

                      Grtz
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment


                        #12
                        ja echt he ik vind blowen is gewoon wat bij nederland hoort om het zo te zeggen zelfde nederland zonder kaas

                        Comment


                          #13
                          onwetende mensen horen niet te handelen in zaken van mensen die ze niet willen laten uitspreken. gelukkig las ik deze morgen een artikel met een optimistischer einde.

                          Comment


                            #14
                            Als alles dicht gaat, dan hebben we zeker alleen maar meer criminaliteit wat hun proberen tegen te gaan. Ik snap niet dat hun haat tegen ons hebben. Wat gebeurt er als je lekker stoned bent? relaxt... chill... Ga je dan op straat mensen lastig vallen, beroven, dealen? Nope.. doe je niet want je zit thuis of ergens anders gwn relaxt/gezellig doe jij je ding. Maar wat nou als alles verboden word? Dan worden er niet meer 5 plantjes gekweekt perpersoon. dat x 10 ja.

                            In andere woorden, ze maken het alleen maar erger + Nederland verliest zijn of haar (wat het ook mag zijn) reputatie. 1 van de kleinste landen ter wereld. En toch 1 van de bekenste. Ook zal het financieel tegen vallen. Wie wilt er nou naar nederland? wauw een musea... nee voor de coffeshop + uitgaansleven. waarvoor ze ook nog een avond klok voor willen neerdumpen. En maar de schuld geven op criminaliteit. De mensen die aan de leiding zijn verneuken dit land!

                            zo ook ff mijn zeggie gedaan.

                            Comment


                              #15
                              het probleem is gewoon dat ze overal shops moeten toestaan, dan pas zou er minder problemen zijn..

                              de criminaliteit kan enkel ingeperkt worden als de prijs belachelijk laag is zodat de criminelen er niets meer aan verdienen, (het antwoord daarop is volledig toestaan en ook in alle omringende landen) nu vind je in de buurt van coffeeshops illegale verkopers die de boel omzeep helpen
                              Last edited by janleuri; 26 March 2009, 15:38.

                              Comment

                              Bezig...
                              X