Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Geef zieke huisdieren wiet"

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    "Geef zieke huisdieren wiet"

    Korting op 420shop
    Goed nieuws voor zieke huisdieren in de Amerikaanse staat Nevada: hun lijden wordt binnenkort misschien verzacht door wiet. Tick Segerblom, Democraat en lid van de senaat in Nevada, heeft een wetsvoorstel ingediend dat het medicinaal gebruik voor huisdieren legaliseert.
    "Mensen denken tegenwoordig dat marihuana alles kan genezen, van eetproblemen als je terminaal bent tot problemen met je zenuwstelsel", zegt Segerblom tegen de Los Angeles Times. "Dus als je hond een zenuwziekte heeft of last heeft van spastische bewegingen, dan zou dit ook kunnen helpen."

    Het medicinale gebruik van cannabis voor mensen is in 23 staten, waaronder Nevada, legaal. Wie het spul voor zijn huisdier wil bemachtigen moet wel een recept van de dierenarts kunnen voorleggen en een speciaal cannabispasje voor zijn dier regelen.


    BRON: http://www.hln.be/hln/nl/2661/Dieren...ren-wiet.dhtml

    #2
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #3
      Re: "Geef zieke huisdieren wiet"

      ...Mensen denken tegenwoordig dat marihuana alles kan genezen...
      Exactly...er wordt teveel gedacht.
      Was het maar zo'n feest.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: "Geef zieke huisdieren wiet"

          Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
          de huidige wiet is niet voor dieren geschikt gezien de hoge THC percentages
          Dieren mixen het niet met tabak.

          Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
          er is geen fatsoenlijk onderzoek naar geweest om ook daadwerkelijk aan te kunnen tonen dat het helpt
          Afgezien dan van de vele duizenden en duizenden onderzoeken waarin dat wel is aangetoond.

          Comment


            #6
            Re: "Geef zieke huisdieren wiet"

            geef eens 100 links om te beginnen voor je gaat praten over vele duizenden en duizenden onderzoeken waarin het is aangetoond
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment


              #7
              Re: "Geef zieke huisdieren wiet"

              Ik zou mijn dieren geen cannabis voeren tenzij ik zeker weet dat dit voordelig is voor het beest zelf, en niet voor mijn eigen vermaak.

              "Dieren weten meestal wel zelf wat slecht of wat gif is."
              Maar als ze het puur niet lusten waarom zou je ze misleiden d.m.v. cake welke op zichzelf al niet goed is voor honden.

              Mijn hond zou een plak spacecake zo van de grond eten (alles wat eetbaar is en op de grond valt). Maar de geur van een stukje hasj of cannabis moet die niets van hebben.
              Ook pure chocolade (wat giftig is voor honden) zou hij van de grond eten. Dus je argument "Wil hij het wel dan kan het ook niet echt veel kwaad" gaat niet helemaal op
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #8
                Re: "Geef zieke huisdieren wiet"

                ik denk dan gewoon dat ze wiet gaan gebruiken met minder/weinig thc .
                die amerikaantjes kunnen wel wat met ons geliefde plantjes angel .
                zo zijn er die 7 gebroers die hun bedrijfje hebben en zijn de grootste daar qua canna in de usa .
                hebben jaartje of 2 geleden denk ik voor en klein meisje van enkele jaartjes oud en nieuwe soort gemaakt .
                met weinig tot niks thc maar 20 % cbd dachtk .
                die broers hebben ook het grote hart om te zeggen van ' you pay what you can give ' .
                dus gekker moet het niet worden !
                vind het wel beetje achterlijk aangezien er erger dingen zijn waar ze hun beter me bezig kunnen houden , dan canna bij dieren toepassen .

                Comment


                  #9
                  Re: "Geef zieke huisdieren wiet"

                  ik kan wel tot in details gaan treden om het begrijpelijker te maken voor diegene die het niet snappen maar daar heb ik zelf dus geen zin in.
                  ik ben 'n eigenwijze boer die alleen verstand heeft van planten en dieren.
                  je kan me veel proberen wijs te maken over alles wat daar niks mee te maken heeft
                  er is leven op jupiter.... ok als jij dat zegt zal dat wel zo zijn
                  mijn auto rijd 1 op 45 .... ok als jij dat zegt zal dat wel zo zijn
                  ik neuk elke dag 100 vrouwen .... ok als jij dat zegt zal dat wel zo zijn
                  ik ken 'n man die 1 uur lang onder water kan blijven zonder hulpmiddelen .... ok als jij dat zegt zal dat wel zo zijn

                  maar probeer mij niks wijs te maken over wat wel of niet goed is voor dieren want dan moet je met aantoonbare feiten komen
                  niet 1 enkel feit maar toch minimaal 'n stuk of 100 wil je bij mij geloofwaardig overkomen
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                  Comment


                    #10
                    Re: "Geef zieke huisdieren wiet"

                    Oorspronkelijk geplaatst door steundheufd View Post
                    die 7 gebroers
                    Dat zijn ook al van die oplichters, het gaat ze echt alleen maar om geld.
                    Anders konden ze wel bekend maken dat die R4 van ze een Afghan Haze is!

                    Zoals er begin deze eeuw de uitvinding was om CBD naar THC te converteren zijn er sinds kort soortgelijke uitvindingen om de CBD te verhogen.
                    Nu zien we met CBD percentages hetzelfde gebeuren als met THC percentages destijds.
                    Het gaat nooit om de beste wiet, maar altijd om de hoogste benchmarks.

                    Comment


                      #11
                      Re: "Geef zieke huisdieren wiet"

                      Hey Jointjedraaien:

                      Ik persoonlijk vindt het geven van drugs/alcohol onverantwoord om te geven aan dieren voor plezier.
                      Maar dieren hebben ook het recht op de beste medische verzorging.

                      De hond heb ik gebruikt als vb, omdat de hond toch wel een veel voorkomende huisdier is.
                      Je kan het idd als space verpakken als het ook verantwoord is!!!!!! (medisch)

                      de meeste dieren zal een pure vorm laten liggen, maar heb al persoonlijk gezien dat honden met een big smily een topke van de salontafel nam om daarachter lang uitgerekt ervan te genieten.

                      Weet eveneens over een verhaal van een paard dat gestorven is omdat hij een verkeerde kruid had gegeten dat hem in de stal gegeven is geweest tussen zijn voer(perongeluk)

                      Bij de dieren is het meestal de ouders die de jongen leert wat goed of niet goed is.
                      Maar tegenwoordig worden ze meestal al te vlug vd ouders weggenomen.
                      Waardoor de kennis van ouder tot kind niet kan worden doorgegeven.

                      gr

                      Comment


                        #12
                        Re: "Geef zieke huisdieren wiet"

                        Oorspronkelijk geplaatst door Bubbleblower View Post
                        Het gaat nooit om de beste wiet, maar altijd om de hoogste benchmarks.
                        @ Bubbleblower, dit klinkt nogal tegenstrijdig, begrijp je zelf wel wat je hier schrijft ?
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment


                          #13
                          Re: "Geef zieke huisdieren wiet"

                          Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                          @ Bubbleblower, dit klinkt nogal tegenstrijdig, begrijp je zelf wel wat je hier schrijft ?
                          Tuurlijk, ik wou dat anderen het ook eens begrepen.
                          Dit zal minder tegenstrijdig klinken:

                          Comment


                            #14
                            Re: "Geef zieke huisdieren wiet"

                            Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
                            ik kan wel tot in details gaan treden om het begrijpelijker te maken voor diegene die het niet snappen maar daar heb ik zelf dus geen zin in.
                            ik ben 'n eigenwijze boer die alleen verstand heeft van planten en dieren.
                            je kan me veel proberen wijs te maken over alles wat daar niks mee te maken heeft
                            er is leven op jupiter.... ok als jij dat zegt zal dat wel zo zijn
                            mijn auto rijd 1 op 45 .... ok als jij dat zegt zal dat wel zo zijn
                            ik neuk elke dag 100 vrouwen .... ok als jij dat zegt zal dat wel zo zijn
                            ik ken 'n man die 1 uur lang onder water kan blijven zonder hulpmiddelen .... ok als jij dat zegt zal dat wel zo zijn

                            maar probeer mij niks wijs te maken over wat wel of niet goed is voor dieren want dan moet je met aantoonbare feiten komen
                            niet 1 enkel feit maar toch minimaal 'n stuk of 100 wil je bij mij geloofwaardig overkomen
                            oke ik zeg al niks meer ...
                            wou gewoon zeggen daze in amerika wel wa kunnen me wietjes .
                            maar jij weet hoe het zit dus ik zwijg en lees aandachtig .

                            Comment


                              #15
                              Re: "Geef zieke huisdieren wiet"

                              Benchmarken is als je jezelf vergelijkt met anderen in dezelfde sector. Met andere woorden hoe presteer ik en hoe presteert mijn concurrentie.
                              Het wordt meestal in de kwaliteitszorg gebruikt om tot een beter produkt te komen waardoor meer klandizie, omzet etc. Benchmarking dient dus ter verhoging van de kwaliteit van het aangeboden produkt of dienst.

                              Op zich vraag ik me dus af wat je bedoelt ` Het gaat nooit om de beste wiet, maar altijd om de hoogste benchmarks. ' ?

                              Uit Wikipedia

                              Benchmark is een begrip uit de wereld van de kwaliteitsbewaking. De Engelse term benchmark betekent eigenlijk meetspijker, een referentiepunt voorlandmeters.Het leenwoord benchmark, vertaalbaar als 'referentiekader' of 'ijkingskader', is een testprocedure om de prestaties van apparaten, systemen of organisaties met elkaar te kunnen vergelijken. Benchmarking is een manier voor organisaties om van elkaar te leren, verantwoording af te leggen en toezicht te vergemakkelijken. Benchmark of benchmarking, de begrippen worden door elkaar gebruikt naargelang van de omgeving: in de computerwereld benchmark, in het management benchmarking.
                              In de literatuur worden verschillende definities van benchmarking gehanteerd. Een veel gebruikte definitie is die van Camp (1989): "Benchmarking is systematisch onderzoek naar de prestaties en de onderliggende processen en methoden van een of meer leidende referentie-organisaties op een bepaald gebied, en de vergelijking van de eigen prestaties en werkmethoden met deze "best practice", met het doel om de eigen prestaties te plaatsen en te verbeteren."[1]
                              Of korter: "Benchmarking is het zoeken en toepassen van best practices."
                              Stemma doet het forum, stout 2017

                              Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                              Comment

                              Bezig...
                              X