Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Geef zieke huisdieren wiet"

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: "Geef zieke huisdieren wiet"

    We hebben het in dit topic over dieren en niet over mensen
    Je dwaalt af van het onderwerp met wat roepsels die je zonder enige vorm van info/bron probeert wijs te maken aan forumleden.
    Ik kan ook 'n wietzalfje maken en er 'n stukje over in hightimes schrijven, maar dat wil niet zeggen dat mijn info berust op aantoonbare feiten maar op BULLSHITT
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #17
      Re: "Geef zieke huisdieren wiet"

      Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
      Benchmarken is als je jezelf vergelijkt met anderen in dezelfde sector.
      Precies!
      In de cannabis industrie doen ze dat vaak met THC percentages of niet dan????


      Wat onze Richard Nixon net schreef is overigens de grootste onzin die ik ooit op een wietforum heb gelezen.

      Comment


        #18
        Re: "Geef zieke huisdieren wiet"

        ik zie nergens geen richard nixon iets schrijven

        dus wat probeer je te zeggen?
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment


          #19
          Re: "Geef zieke huisdieren wiet"

          Maar dan schrijf je toch gewoon dat het om de hoogste THC percentages
          gaat, dan klopt je zin wel.
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            #20
            Re: "Geef zieke huisdieren wiet"

            Dit lijkt op jeugdige onbezonnenheid tegen jaren ervaring.wie t schoentje past trekke het aan en anders laat je t maar staan.
            Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

            Comment


              #21
              Re: "Geef zieke huisdieren wiet"

              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment


                #22
                Re: "Geef zieke huisdieren wiet"

                Ik heb me er niet in verdiept maar weet wel dat dieren net als ons een endocannabinoide systeem hebben waardoor het me niet raar lijkt dat er potentie in zit om dieren te behandelen met cannabis. Een vriendin van me geeft wel druppels cbd aan haar hond om de angst te balanceren. Beestje kan nu wel gewoon kalm naar de dierenarts zonder onder invloed te zijn van de psychoactieve werking van thc. Ieg op facebook is er zelfs een pagina over waarin mensen kennis delen over medicinaal gebruik bij dieren. https://www.facebook.com/groups/healingpets/?fref=ts. Ik durf er nog geen mening over te hebben.
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                Comment


                  #23
                  Re: "Geef zieke huisdieren wiet"

                  Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
                  ik kan wel tot in details gaan treden om het begrijpelijker te maken voor diegene die het niet snappen maar daar heb ik zelf dus geen zin in.
                  ik ben 'n eigenwijze boer die alleen verstand heeft van planten en dieren.
                  je kan me veel proberen wijs te maken over alles wat daar niks mee te maken heeft
                  er is leven op jupiter.... ok als jij dat zegt zal dat wel zo zijn
                  mijn auto rijd 1 op 45 .... ok als jij dat zegt zal dat wel zo zijn
                  ik neuk elke dag 100 vrouwen .... ok als jij dat zegt zal dat wel zo zijn
                  ik ken 'n man die 1 uur lang onder water kan blijven zonder hulpmiddelen .... ok als jij dat zegt zal dat wel zo zijn

                  maar probeer mij niks wijs te maken over wat wel of niet goed is voor dieren want dan moet je met aantoonbare feiten komen
                  niet 1 enkel feit maar toch minimaal 'n stuk of 100 wil je bij mij geloofwaardig overkomen
                  Meer kan ik er ook niet van maken ...

                  .
                  The seeds of today are the flowers of tomorrow

                  Comment


                    #24
                    Re: "Geef zieke huisdieren wiet"

                    Oorspronkelijk geplaatst door Sole mio View Post
                    Dit lijkt op jeugdige onbezonnenheid tegen jaren ervaring.
                    Ja, 45 jaar al weer, maar dat betekent helaas helemaal niets op het internet, waar 45000 posts belangrijker zijn.
                    Als we het verkoopteam mogen geloven zijn mensen niet eens zoogdieren meer, dat was vroeger.

                    Quantitatief onderzoek naar het effect van cannabis wordt altijd eerst op dieren gedaan; muizen, ratten, varkens, apen, you name it.
                    Dat is een vereiste om aan allerlei wettelijke regels te voldoen.
                    Als ik zeg dat er vele duizenden onderzoeken zijn is dat nog een groot understatement.

                    Comment


                      #25
                      Re: "Geef zieke huisdieren wiet"

                      dat klinkt hetzelfde als dat jij zou zeggen: 1 + 1 + 11
                      HOE MOET IK ONTKIEMEN
                      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                      Comment


                        #26
                        Re: "Geef zieke huisdieren wiet"

                        Dit "lijkt" op jeugdige onbezonnenheid tegen jaren ervaring. goed lezen en juist interpreteren.Verder wens ik "iedereen" een fijne dag.
                        Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                        Comment

                        Bezig...
                        X