Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Speekseltest drugs achter het stuur goedgekeurd

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Speekseltest drugs achter het stuur goedgekeurd

    Korting op 420shop
    Here we go : http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...dgekeurd.dhtml

    #2
    Hier heb ik geen probleem mee, net als de blaastest voor alcohol.
    Als je gebruikt moet je gewoon niet rijden.
    Grtz.

    Comment


      #3
      " De betrouwbaarheid van de resultaat zou tussen de 70 en 100 procent schommelen. (belga/dea)"

      meer hoeven we niet te weten
      iedere advocaat maakt meteen brandhout van zo'n test.

      Comment


        #4
        das geen goe nieuws,pfff..

        Comment


          #5
          i agree met robba, gewoon niet blowen en rijden

          Comment


            #6
            Jop ben ik volledig mee akkoord, maar naar het schijnt kunnen ze 3 dagen terug gaan!!! En dat baart mij wel zorgen.

            Grtz
            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
            Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #7
              Op zich geen probleem mee, blowen en rijden gaat niet samen, maar het is zoals westport zegt: de test kan zo'n 3 dagen teruggaan en dat wil zeggen dat je je rijbewijs kwijt bent als je drie dagen geleden geblowd hebt, en dat is nu niet de bedoeling.

              grtz

              Comment


                #8
                nee precies want op het moment van die 3 dagen geleden dat je geblowd heb ,,, hoeft het niet perse zijn dat je daadwerkelijk ook hebt gereden,,, ik vind gewoon mijn eigen mening , een voertuig rijden onder invloed van drugs/alcohol niet kunnen

                Comment


                  #9
                  Ja is waar, maar wat als je gisteren hebt geblowt, en ze houden je 11uur later aan de kant, WAT DAN

                  Grtz
                  420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                  Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                  Comment


                    #10
                    THC wordt opgeslagen in het vetweefsel en weer langzaam afgegeven aan het bloed. THC blijft lang in het lichaam en kan tot 30 dagen na gebruik aantoonbaar zijn in de urine!!!!

                    dus 3 dagen in speeksel??? nou pis er na het blazen meteen ff over heen dan weet hij het zeker

                    Comment


                      #11
                      Ik heb het ook eens in een ander topic gevraagd maar als THC in vet word opgeslagen maakt het dan ook uit hoe dik je bent? Ik heb persoonlijk bijna geen vet dus zal dan ook veel minder opslaan... niet?

                      Greetzz

                      Comment


                        #12
                        als ik die reactie's hier lees blowt er bijna niemand achter zen stuur?
                        kan ik moeilijk geloven.. iedereen die ik ken , blowt achter zen stuur..

                        grtz

                        Comment


                          #13
                          Ik fiets altijd als ik Stoned ben , lache is dat

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door steven View Post
                            als ik die reactie's hier lees blowt er bijna niemand achter zen stuur?
                            kan ik moeilijk geloven.. iedereen die ik ken , blowt achter zen stuur..

                            grtz


                            Ik blow ook als ik moet rijden. Er zijn zelfs div. onderzoeken geweest die aantonen dat mensen onder invloed van cannabis minder ongelukken veroorzaken omdat ze voorzichtiger rijden. http://www.cannabisculture.com/news/driving

                            Ik wacht wel meestal een uurtje of 2 voordat ik ga rijden. Als ik nuchter ben rijd ik harder en neem ik meer risico.
                            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                            Comment


                              #15
                              Ik ben ook schuldig en rijd ook voorzichtiger als ik stoned ben. Als ik smiddags uit mijn werk naar huis rijd ben ik altijd haastig en rijd ik te hard, als ik stoned ben, ben ik lang niet zo opgefokt. Ik probeer het ook wel te vermijden...

                              Niet dat ik het goed wil praten hoor maar ja ik ben een dagelijkse blower en heb mn auto wel nodig.

                              Mn reactie is wel goed kijk maar in de Arcade haha, zoooo stoned... geintje uiteraard he

                              greetzz

                              Comment

                              Bezig...
                              X