Speekseltest drugs achter het stuur goedgekeurd
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Tags: Geen
-
" De betrouwbaarheid van de resultaat zou tussen de 70 en 100 procent schommelen. (belga/dea)"
meer hoeven we niet te weten
iedere advocaat maakt meteen brandhout van zo'n test.Comment
-
Jop ben ik volledig mee akkoord, maar naar het schijnt kunnen ze 3 dagen terug gaan!!! En dat baart mij wel zorgen.
Grtz
Comment
-
Ja is waar, maar wat als je gisteren hebt geblowt, en ze houden je 11uur later aan de kant, WAT DAN
GrtzComment
-
THC wordt opgeslagen in het vetweefsel en weer langzaam afgegeven aan het bloed. THC blijft lang in het lichaam en kan tot 30 dagen na gebruik aantoonbaar zijn in de urine!!!!
dus 3 dagen in speeksel??? nou pis er na het blazen meteen ff over heen dan weet hij het zeker
Comment
-
-
Ik blow ook als ik moet rijden. Er zijn zelfs div. onderzoeken geweest die aantonen dat mensen onder invloed van cannabis minder ongelukken veroorzaken omdat ze voorzichtiger rijden. http://www.cannabisculture.com/news/driving
Ik wacht wel meestal een uurtje of 2 voordat ik ga rijden. Als ik nuchter ben rijd ik harder en neem ik meer risico.Een dag zonder wiet kent Flip niet.Comment
-
Ik ben ook schuldig en rijd ook voorzichtiger als ik stoned ben. Als ik smiddags uit mijn werk naar huis rijd ben ik altijd haastig en rijd ik te hard, als ik stoned ben, ben ik lang niet zo opgefokt. Ik probeer het ook wel te vermijden...
Niet dat ik het goed wil praten hoor maar ja ik ben een dagelijkse blower en heb mn auto wel nodig.
Mn reactie is wel goed kijk maar in de Arcade haha, zoooo stoned...
geintje uiteraard he
greetzzComment

: 

Comment