Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kutflikke...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kutflikke...

    Korting op 420shop
    Internationale actie tegen drugs levert 31 arrestaties en 1,4 kilo cannabis opRoosendaal
    In de deelnemende landen concentreerden de controles zich op de vervoersassen Rotterdam-Parijs en Maastricht-Luik-Luxemburg-Metz. De controles hadden plaats op snelwegen, provinciale wegen, in treinen en in drugspanden, die bij de politie gekend zijn. De politie zette honderden voertuigen aan de kant om op aanwezigheid van drugs te controleren.

    Op de perrons, waar de internationale treinen vanuit Roosendaal vertrekken, arresteerde de Nederlandse spoorwegpolitie 15 verdachten met drugs op zak. De Nederlandse politie gebruikte op de A16 in Roosendeaal Automatic Number Plate Registration-apparatuur.

    Kentekens registreren

    #2
    Ik heb beide films gezien, en nee dat doet geen belletje rinkelen. Zolang ze de hobbykweker met rust laten leven we nog steeds niet in uw zogenoemde politiestaat. Als ge ne halve kilo heroine bijhebt (drug die u leven kapot maakt) en ne kilo wiet, dan moogde van mij gerust den bak in.
    Kheb liever dat ze dit doen dan een beke langs de weg staan flitsen.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
      Als ge ne halve kilo heroine bijhebt (drug die u leven kapot maakt) en ne kilo wiet, dan moogde van mij gerust den bak in.

      Hmm, De heroine volledig mee akoord fout spul.... maar een kilo wiet nee das verre van crimineel ... ze maken er wel geld mee maar ze helpen heel veel mensen die zin hebben in een jointje.



      Hardrugs is klote maar stom dat ze de treinen zo afgrazen naar mensen die niets misdoen en gewoon een jointje willen roken.. jammer jammer

      Comment

      Bezig...
      X