Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

'Wet biedt ruimte voor legaliseren wietteelt'

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: 'Wet biedt ruimte voor legaliseren wietteelt'

    Uhu. Al zal dat in NL niet veel slechter zijn gok ik. Je krijgt alle kansen, je moet ze gewoon grijpen. En dan kan je 's avonds gerust genieten van uw eigen gekweekte wiet. Legaal of niet legaal, veel zou het voor mij ni veranderen.

    Comment


      #32
      Re: 'Wet biedt ruimte voor legaliseren wietteelt'

      Oorspronkelijk geplaatst door BigMart View Post
      Ow, dus daarom is het bij de voedselbanken drukker dan bij de supermarkt. En daarom zijn er inmiddels een miljoen die de zorgpremie niet kunnen betalen en de ouderen die miljarden hebben gespaard in een pensioen die nog slechts een paar centen krijgen toegeworpen en niet of amper nog kunnen rondkomen en de velen die jaren hard gewerkt opeens op straat staan en slechts een paar maandjes een klein beetje ww krijgen en daarna niets meer. enz enz enz enz. Mooi pareltje.
      Verkoop geen onzin, kom eens met bronnen.
      Drukker bij de voedselbank dan bij de supermarkt laat me niet lachen.
      Om op de rest in te gaan je vergroot het een heel pak uit, ja het is minder goed in Nederland dan vroeger, net als in andere eu landen die nog aan het bekomen zijn van de crisis van 2008 en waar men besparingen als heilige mantra aframmelt.
      In Amerika, en dat is waar ik het mee vergeleek heb je miljoenen kinderen die dakloos zijn, miljoenen die afhangen van gaarkeukens, en dat lang voor de crisis.
      Mensen die met 2 werken en amper in een trailerpark kunnen wonen, die zelf in hun auto wonen of onder een brug slapen en dat zijn dan werkenden, om nog maar te zwijgen van de werkelozen.
      Ga maar eens naar een tandarts in de states voor een vulling ben je paar duizenden euros kwijt.
      Ter grootte van de vluchtelingenkampen in Turkije bv heb je hele kampen in Amerika waar Amerikaanse burgers moeten overleven, maffe van al de meesten hebben zelf een job.
      Ja vergeleken met Amerika is de sociale zekerheid en al de rest in Nederland een pareltje.

      Comment


        #33
        Re: 'Wet biedt ruimte voor legaliseren wietteelt'

        Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
        Verkoop geen onzin, kom eens met bronnen.
        Drukker bij de voedselbank dan bij de supermarkt laat me niet lachen.
        Om op de rest in te gaan je vergroot het een heel pak uit, ja het is minder goed in Nederland dan vroeger, net als in andere eu landen die nog aan het bekomen zijn van de crisis van 2008 en waar men besparingen als heilige mantra aframmelt.
        In Amerika, en dat is waar ik het mee vergeleek heb je miljoenen kinderen die dakloos zijn, miljoenen die afhangen van gaarkeukens, en dat lang voor de crisis.
        Mensen die met 2 werken en amper in een trailerpark kunnen wonen, die zelf in hun auto wonen of onder een brug slapen en dat zijn dan werkenden, om nog maar te zwijgen van de werkelozen.
        Ga maar eens naar een tandarts in de states voor een vulling ben je paar duizenden euros kwijt.
        Ter grootte van de vluchtelingenkampen in Turkije bv heb je hele kampen in Amerika waar Amerikaanse burgers moeten overleven, maffe van al de meesten hebben zelf een job.
        Ja vergeleken met Amerika is de sociale zekerheid en al de rest in Nederland een pareltje.

        Comment


          #34
          Re: 'Wet biedt ruimte voor legaliseren wietteelt'

          Kom eens met bronnen mbt Amerika? effe een vraag beantwoorden met een vraag, lol.
          Dude heb jij afgelopen 10 jaar bv actualiteit en geopolitiek gevolgd? Dan zou je weten hoe het er in Amerika aan toe gaat.
          Die afbraak waar jij het over hebt hier gebeurde ginder reeds onder Reagan.

          Hier enkele voorbeelden, mss eens wat meer een buitenlandse actualiteit volgen dan zou je dat niet vragen.
          En toon me nu eens aan dat het drukker is bij de voedselbank in NL dan in de supermarkt enz wat je daar allemaal in je post zei.

          En nog iets, Westport vroeg je net geen posts te Quoten als je een reactie geeft op de post voor jou, enkel quoten als er meerdere posts tussen staan.









          US Census bureau data for 2013 shows that 10.6 million out of 32.6 million US working families have incomes under 200 percent of the official poverty level



          A staggering 2.5 million children are now homeless each year in America.






          Comment


            #35
            Re: 'Wet biedt ruimte voor legaliseren wietteelt'

            Sowieso snap ik niet waarom jullie het ene kapotte horloge naast het ander leggen en het tegen elkaar uitvechten welke het meest beschadigd is.

            Het is voor een groot aandeel mensen in zowel Amerika, als Nederland gewoon financieel kut. Wij hebben dan wel een beter zorgstelsel en meer sociale zekerheid, maar 'minder erg', betekent niet dat het perfect en een taboe is zonder problemen durven aan te kaarten.

            Comment


              #36
              Re: 'Wet biedt ruimte voor legaliseren wietteelt'

              Geen enkel land is perfect in de zin van zorg en zekerheid, vraag dat maar aan de burgers. Dat men denkt dat het hier in Nederland minder goed is geregeld dan in Amerika hebben het flink mis. Nederland mag echter wel eens het kop uit het zand halen er zijn genoeg problemen binnen onze grenzen en dan heb ik het niet alleen over zorg en zekerheid.
              Ad usum proprium!

              Comment

              Bezig...
              X