Mededeling

Collapse
No announcement yet.

de ge´mporteerde politie is ook je beste vriend..

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

de ge´mporteerde politie is ook je beste vriend..

Korting op 420shop
    Mijn onderbuik rommelt weer eens maar ik zal mn vooroordelen maar weer inslikken. Moet toeval zijn allemaal..

https://www.powned.tv/artikel/agent-...eeg-voor-inval

Waren zulke lieve jongens, doen ze anders nooit..
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen.
    Hallo vuur, mijn naam is olie.

Re: de ge´mporteerde politie is ook je beste vriend..

Toeval bestaat niet.
    Ad usum proprium!

Comment

Ook geen vooroordeel maar als ik de namen al lees weet ik al genoeg!

Verder zeg ik niks omdat ik toch het altijd gedaan heb !
      sigpic
      LED there be light

Comment

En de korpschefs maar juichen: we krijgen minder aangiftes! Het aantal actieve hennepplantages neemt af!
        En de politiek maar juichen: er wordt dus minder gestolen en minder gedealt! De politie doet het goed!
        En de agenten maar juichen: we komen er mee weg, wat je vind mag je houden! De politiek dekt ons door over 'losstaande incidenten, dit is geen structureel probleem' te praten!

En de journalisten en statistici blijven zich afvragen: Waarom doet toch niemand meer aangifte? Waarom is het vertrouwen in de politie zo laag? Waarom worden mensen bang van agenten, ook als ze niets verkeerd doen?
        De rotte appels hebben lang genoeg gelegen, zelfs de fruitmand is nu verrot. En de keuken waarin hij staat ook.

Ik denk dat het niet lang meer duurt voordat de bevolking zelf besluit om hun problemen maar op te lossen. Zonder politie als tussenpersoon. Wie kun je nog vertrouwen als je zelfs bij de politie niet zeker bent dat je informatie veilig is?
        Over de afkomst van deze agenten, tsja, bevestiging van een negatief stereotype. De Nederlanders die dit doen, zullen voorzichtiger zijn en niet gepakt worden. Ze zijn er zeker bij.

Ik zit te wachten op woorden van toelichting uit de top.
        Afvinklijstje voor excuusjes:
        [] constante hoge werkdruk
        [] laag salaris
        [] slecht registratiesysteem // computers
        [] incidenten, dit gebeurt anders nooit!
        [] er moet iets veranderen maar we weten niet wat
        [] de politiek werkt ons tegen
        [] reorganisatie is stom
        [] nationale politie is stom
        [] 'we zijn helemaal vergeten om mensen uit ons systeem te houden'
        [] verrotte cultuur is stom
        [] er wordt niet geluisterd vanuit de top
        ([] echt excuses ontbreekt, toegeven van het probleem blijft uit) Hangt een beetje af van de woordvoerder.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
          Ik denk dat het niet lang meer duurt voordat de bevolking zelf besluit om hun problemen maar op te lossen. Zonder politie als tussenpersoon. Wie kun je nog vertrouwen als je zelfs bij de politie niet zeker bent dat je informatie veilig is?
          Het volledig overbodig maken van overheid lijkt me een mooi streven. Maar ik zal het waarschijnlijk niet meemaken.
          Het zal denk ik wel gebeuren met banken. Bijvoorbeeld Blockchain technology zal ze over 20 jaar overbodig maken is mijn voorspelling.
          Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

had een super mooie zibrolaserkachel staan nieuwprijs 260 stond in de keuken,hebben ze bij het oprollen van me hokje gewoon meegenomen,en staat niet op de lijst met in beslag genomen goederen.heb er maar niet over geklaagd omdat ik natuurlijk pas voor de eerste keer kweekte en toen toevallig gepakt benwant zonder die kachel kon je daar echt niet kweken in de winter was heel slecht geisoleerd.maar toch.
            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
              Het volledig overbodig maken van overheid lijkt me een mooi streven. Maar ik zal het waarschijnlijk niet meemaken.
              Het zal denk ik wel gebeuren met banken. Bijvoorbeeld Blockchain technology zal ze over 20 jaar overbodig maken is mijn voorspelling.
              Ik denk dat de financiele wereld te graag speculeert - en daar grof geld op verdient - om blockchains te steunen. Voor zover ik begrijp is een blockchain niet meer dan een afspraak. Die kun je nakomen of niet, daar kan iemand dan werk van maken of niet. De overheid overbodig maken, dat zie ik niet zitten. Minder bemoeienis, prima. Maar volledig zonder, dat zie ik niet werken. Daar is de wereld niet zelfstandig genoeg voor, niet integer genoeg. De wereld misschien wel, maar de mensen niet.

Ik denk wel, dat de politie steeds vaker buiten de informatiecirkel gehouden gaat worden. In mijn geval wel tenminste. Ik word liever een keer in elkaar getimmerd, dan dat ik nog 25 afspraken moet maken om aangifte te kunnen doen bij een heer/dame die me niet serieus neemt en geen enkele blijk geeft van het 'dienstbaar' zijn.
              Ik heb genoeg excuusjes gehoord.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Footer Left Ad

Collapse
              Bezig...
              X